Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)

Vierailija
07.07.2021 |

Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.

Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.

V... mitä kiusantekoa!!!!!!

Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)

KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.

SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!

Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?

Kommentit (333)

Vierailija
321/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopea diagnoosi, eli uhriutuva narsisti.

Alisuoriutuu, syyttää muita, kokee tulleensa väärinkohdelluksi kun ei saa erityiskohtelua jatkuvasti, ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä vaan hyökkää ja lopulta uhriutuu ja hakee myötätuntoa selittämällä sairauksistaan, joita löytyy tarvittaessa tilanteen mukaan.

Ei jatkoon vaan hoitoon.  Rumastikin voisin sanoa, mutta eiköhän tämä ollut tarpeeksi tyly.

Vierailija
322/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat aivan lapsipuoleni äidiltä. En yhtään ihmettele jos olet hän!

Mutta, oma vika. Pitäisikö vaikka ottaa vastuu omasta elämästä? Jos et yhtä amistutkintoa saa kasaan, ois aika katsoa peiliin. Aina ei voi olettaa kaiken tulevan tarjottimella pöydälle.

Hanna?

Äiti?

Naapurin Pena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on joillakin mielenkiintoisia toimintatapoja kommentoinneissaan… joko besserwisser tai lyödyn lynkkaaminen.

Tää tapaus on on kyllä inhimillinen juttu ja tarvitsee apuja.

Koska joku olis elämänsä elänyt ilma virheitä tai erehdyksiä tai ilman apuja?

Uuden alku. Se vaan, aapee pitää uskaltaa aloittaa.

Uudella asenteella ja tekemisellä ja keskittymisellä olennaisiin. Siinä sinä tarvitset apua. Se tapahtuu pikku hiljaa.

Siinä tarvitsee myös tunnustaa ja tunnistaa oma tilanteensa. Siinä

Mielen rauhoittaminen olisin se ensimmäinen. Miten siihen pääsee? Liikunta ruoka uni lepo. Rentoutusharjoitteet ja aapee voisit hyötyä Mindfullness harjoitteista ja psykologin avusta. Joa suostut ottamaan avun vastaan.

Olen samaa mieltä, että AP tosiaan tarvitsee apua.

Mutta en tiedä miten avun antaminen voisi onnistua, kun AP ei näytä olevan kykenevä ottamaan neuvoja tai ohjeita vastaan, vaan mieluummin haluaa itse selittää.

Vierailija
324/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijan erottaminen koulusta voi olla jopa laitonta. Opiskelijalla on aina oikeus tulla kuulluksi. Myös silloin, kun opinnot eivät etene, opintosuorituksia ei tule tarpeeksi tai tutkinto ei ole valmis määräajassa. Oletko ottanut yhteyttä Opetusministeriöön? Opetusministeriö valvoo oppilaitosten toimintaa Suomessa.

Niin. Siksi järjestettiin se kuulemistilaisuus, mutta AP parka ei ollenkaan saanut nukuttua eikä voinut osallistua. AP on niin pahasti todellisuudesta erillään, että sääliksi käy kaikkia jotka yrittävät hänen kanssaan tulla toimeen.

Vierailija
325/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ollut mielenkiintoista kuulla vielä ap:n vastine, kun täällä on jo aukottomasti osoitettu että hän on tässä itse hölmöillyt. Onko tehnyt nöyräksi, onko oppinut jotain? Vai onko yhä harhat päällä ja oppilaitos vain kiusaa huvikseen. Emme taida ikinä tietää. Onnea seuraaviin opintoihin, toivottavasti migreeni on silloin vähän jo rauhoittunut.

Sen näkee sitten myöhemmin. Nyt hän on siinä kaiken myrskyn keskellä.

Miksi muuten ilkut? Miksi viimeinen sana sinulla on vittuilua?

Ilkun siksi, koska ottaa suunnattomasti päähän ihmiset, jotka eivät koskaan löydä vikaa itsestään, vaan se on aina muissa. AINA. Minkäänlaista reflektointikykyä ei ole. Se, että tämä tyyppi on tehnyt peräti valituksen, vaikkei itse edes mennyt omaan kuulemiseensa, osoittaa melkoista röyhkeyttä ja narsismia. Turha yrittää taputella olkapäälle ja kehottaa jatkamaan taistelua, jos ei osaa ottaa mokistaan opiksi. Se, että vastaavankaltainen skenaario tapahtuu myös tulevaisuudessa, on äärimmäisen todennäköistä. Silloinkin "sorretaan" ja "kiusataan", kun olisi vain ihan vähän lisää nukuttanut.

Hmmm. Ja sen ilkkumisen kuvittelet jotenkin muuttava asioita parempaan?

Aapee tarvitsee apuani ei se ilkkuminen tai olalle taputtaminen sitä ole. Apu on jotain muuta. Onhan siinä rajat laitettava, mutta et sinä ivaamalla ketään auta.

Ajatuskuviosi kuulostaa siltä, että asioille ei mahda mitään.

Aapee on hukassa. Näytä se oikea tie mieluummin kuin mollaat.

AP:lle on ihan varmasti näytetty se oikea tie ihan riittävän monta kertaa.

Mutta hänelle ei kelpaa, kun hän haluaa mieluummin tehdä tehtäviä itsenäisesti ja SELITTÄÄ.

Kuuleminen ei kelpaa, kun hän mieluummin SELITTÄÄ.

Vierailija
326/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheet johtuvat puhelimesta.

Ap

Kyllä minun puhelin ainakin ottaa komennot vastaan minulta. Kyllä ne virheet johtuu jostain muusta asiasta.

Näin se normaalien ihmisten kohdalla menee, mutta AP onkin erityinen.

Hän ei koskaan tee virheitä, vaan kaikki ongelmat johtuvat jostakin ulkopuolisesta tekijästä.

Vierailija
327/333 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ilmeisesti kuvittelee että kuntien työ paja työllistäminen johtaa johonkin korkea koulu todistukseen. hirveetä kauheeta siellä joutuu olemaan 3h 2kertaa viikossa ilmaiseen lounaaseen asti. sit voikin jo lähteä. MIETITKÖ KOSKAAN KUKA TUONKIN LYSTIN MAKSAA.

Vierailija
328/333 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhemmat ulkoistavat kasvatusvastuun päiväkodeille ja kouluille eikä mitään sanktioita lusmuilulle ole, osa käyttää järjestelmää törkeästi hyväkseen. Ja muut maksavat.

Vierailija
329/333 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko tää ap demistä tuttu dldö?? tismalleen samat jutut ja kirjotustyyli

Sama tuli minullekin mieleen!

Ap, jos olet Dldö: Hae apua! Mene päivystykseen, ohjaamoon tai minne tahansa ja kerro, että tarvitset apua mielenterveysongelmiisi. Se diagnoosi, jonka marraskuussa sait, ei ole lopullinen diagnoosisi, vaan se tarkentuu, kun menet psykologille. Pyydä toiset lääkkeet, jos ne edelliset eivät auttaneet äläkä lopeta lääkitystä kesken. Kerro myös uni- ja ruokavalio-ongelmistasi. Jos särkylääkkeet ei auta menkkakipuihisi, hae lääkäriltä vahvemmat lääkkeet tai kokeile magnesiumia (pitää ottaa säännöllisesti). Uniongelmiin voi ottaa melatoniinia (ja ei, melatoniini ei tapa eikä mene pilalle käsilaukussa). Kuntouttava työtoimintakin voisi sopia sinulle ja sitäkin kautta voit saada apua kaikkiin ongelmiisi. 

Vierailija
330/333 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi päästä tarvitsemaansa laitoshoitoon, kun ketju loppui ihan yhtäkkiä.

Hyvä näin. 

Vierailija
331/333 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on nyt kunnossa. Lopetin huumeiden vetämisen. Saan paperit amiksesta vuodenvaihteessa ja sitten pyrin lääkikseen.

Vierailija
332/333 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kallistuisin tähän uhriutuva narsisti-luonteeseen. Onko mitään helpotusta löytynyt??

Vierailija
333/333 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tilanne hei??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme