Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loputon syrjimisen suo, kun yritän vain opiskella ja valmistua vihdoin ja viimein. Nyt katsoivat minut eronneeksi!!!! (VALITUS ON JO TEHTY!)

Vierailija
07.07.2021 |

Olen niin kurkkuani myöten täynnä tätä loputonta syrjimistä. Olen tehnyt tehtävät, palauttanut, ollut aktiivisesti yhteydessä opettajiin (tähän väliin sanottakoon, että olen aikuinen ihminen huom huom), olen kysynyt epäselvät asiat, usein mitään vastausta saamatta.

Silti minulle lähetettiin kuulemiskutsu. En osallistunut, en saanut unta yöllä. Seuraavaksi tuli eropaperit.

V... mitä kiusantekoa!!!!!!

Minulla on ollut rankkaa, on ollut riita-asiaa käräjäoikeudessa ties kuinka kauan, on ollut henkilökohtaisia juttuja (fyysisiä vaivoja.)

KUTEN SANOIN, OLEN OLLUT AKTIIVISESTI YHTEYTTÄ KOULULLE JA SELITTÄNYT TILANTEET.

SILTI MINUT VAIN HEITETÄÄN PIHALLE. Millään tekemälläni ei ole mitään väliä, mitä v...a voin tehdä toisin?! Poissaoloja on ollut, sitä en kiistä, MUTTA olen aina selittänyt syyt ja tehnyt tehtäviä näyttääkseni opiskeluhaluni!!!!!

Olen niin väsynyt tähän etten saa tätä hel ve tin tutkintoa ikinä kasaan!!!! Minkä takia minua syrjitään?!?

Kommentit (333)

Vierailija
21/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.

En mene kiusattavaksi. Olen ollut niin aktiivinen kuin olen rankassa tilanteessa voinut olla, silti sitä ei noteerata mitenkään eikä tehtävien tekeminen ole etenemistä. Poissaoloja on ollut liikaa, mutta kuten kerroin, olen selittänyt syyn monta kertaa koululle ja tehnyt tehtäviä oma-aloitteisesti.

Minusta on hyvä, että sinut on erotettu, koska et kuitenkaan kykenisi toimimaan opiskelemassasi ammatissa. Poissaoloja on liikaa, osaamista liian vähän. Poissaolojen selittäminen ei aikuisena enää auta, jos poissaolon syy ei ole ns. luvallinen, niin sillä on seurauksensa.

Vierailija
22/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla opinnon ohjaajaa jolta tiedustella asiasta?

Voisiko ohjaava opettaja auttaa?

Hehän tämän päätöksen tekivät ja allekirjoittivat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko se sama, jolla on ns. miljoonasivuinen masentunut 30jotain-vuotias mies -ketju?

Vierailija
24/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulemiskutsu? Etkä mennyt. Intressant.

En mene kiusattavaksi. Olen ollut niin aktiivinen kuin olen rankassa tilanteessa voinut olla, silti sitä ei noteerata mitenkään eikä tehtävien tekeminen ole etenemistä. Poissaoloja on ollut liikaa, mutta kuten kerroin, olen selittänyt syyn monta kertaa koululle ja tehnyt tehtäviä oma-aloitteisesti.

Minusta on hyvä, että sinut on erotettu, koska et kuitenkaan kykenisi toimimaan opiskelemassasi ammatissa. Poissaoloja on liikaa, osaamista liian vähän. Poissaolojen selittäminen ei aikuisena enää auta, jos poissaolon syy ei ole ns. luvallinen, niin sillä on seurauksensa.

Minulla on ollut uupumusta käräjäoikeus-jutun takia, menkkakipuja ja migreeniä sekä unettomuutta. Ei ollenkaan hyväksyttäviä syitä ei.

Vierailija
25/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli olet saanut korvaavia tehtäviä opettajalta poissaolojen ajaksi, niin sitten en ymmärrä miki et mennyt kuulemiseen. Siellä lienee kyselty opintojen etenemisestä ja siitä kuinka jakselet opiskeluissa jatkossa. Mikä on motivaatio, jne.

Se, että et mennyt kuulemiseen, se sinun täytyy selvittää heti ja pahoitella asiaa.

Vierailija
26/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon poissaoloja, niin eihän ne opinnot voi edetä. Jos et ole sopinut opettajien kanssa korvaavuuksista, et kai voi saada opintopisteitä. Ja menkkakivut tuskin on "sairaus", jonka vuoksi opintoja voi venyttää. Kuuleminen olisi ollut sinun parhaaksesi, ei kiusaamista.

Vierailija
27/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräjäoikeusjutun*

Vierailija
28/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen syrjimistä tuossa nyt on? Eiköhän siellä koululla ole saatu tarpeekseen siitä, että opiskelijalla on jatkuvia poissaoloja, joista opettajat joutuu tekemään lisätöitä, jotta on saatu sulle korvaavia tehtäviä, joutuvat tarkastamaan myöhässä tulevat tehtäväsi ym.

Ovat halunneet kuulla sua, että mikä tilanne on, ja kun et ole mennyt kuulemiseen (etkä ilmeisesti edes ilmoittanut pätevää syytä), niin totta kai kenkää tulee jossain vaiheessa. Ja hyvä että tuleekin, tilallesi saadaan opiskelija jonka opinnot etenevät ja joka saadaan työelämään pikaisesti. Sulle sitten ikävä kyllä uusi yritys sitten kun elämä on paremmin hallinnassa.

Vierailija
29/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida auttaa muu kuin mennä lääkäriin ja pyytää lausunto, jossa selviää mt-syistä heikentyneestä toimintakyvystä. Pyydä nyt ainakin koululta kirjallisesti, mitkä asiat otetaan huomioon.

Vierailija
30/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä kesken se ja hoida mielenterveytesi ja muut ongelmat kuntoon. Jatkat opintojasi sitten kun elämäsi on seesteisemmässä vaiheessa. Opiskelu on rankkaa muutenkin, joten ei sulla voimavarat riitä opintojen suorittamiseen. Aikuisen pitäisi olla aika itseohjautuva ja motivaatiota pitäisi löytyä opiskeluun ja opintojen etenemiseen, kouluun pitäisi jaksaa mennä ja valittamatta tehdä ne oppimistehtävät, mitä on kurssilla vaadittu.

Vierailija
31/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikseivät viestit kelpaa. Olen kertonut tilanteestani liikaakin, kysynyt saamatta vastauksia. miksi heillä ei ole mitään velvollisuuksia minua kohtaan??

Vierailija
32/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä korvaavia tehtäviä olen saanut?? Teillä kun on hyvin hallussa nämä minun asiani.

Vierailija
33/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.

En saanut unta yöllä enkä mene kuuntelemaan valheita itsestäni. Minkä takia saan kuulemiskutsun, vaikka olen ollut aktiivinen?! Selittänyt poissaolot, kysynyt neuvoa, ollut yhteydessä. Miksi saan siitä huolimatta kuulemiskutsun?!?

Siksi, että oppilaitoksen tulee noin toimia. Sait kuulemiskutsun, koska sinun haluttiin selvittävän asian. Nähtävästi poissaoloselvityksesi ovat puolittaisia ja oppilaitoksessa on oltu aidosti ihmeissään, miksi et noudata kanssasi tehtyä suunnitelmaa.

Vierailija
34/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheet johtuvat puhelimesta.

Ap

Tässä hyvin tiivistettynä ongelmasi. Kaikki johtuu jostain muusta, ei ikinä sinusta. Kyllä ne sinun omat nakkisormet ovat näpytelleet kaikki virheet, aivan kuten oma toimintasi on johtanut siihen tilanteeseen jossa olet. Tuommoisia uhriutujia on nähty niin paljon että ihan hyvä että oppilaitokset pistävät näille ikuisuusopiskelijoille nykyään vähän hanttiin.

Vierailija
35/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mikseivät viestit kelpaa. Olen kertonut tilanteestani liikaakin, kysynyt saamatta vastauksia. miksi heillä ei ole mitään velvollisuuksia minua kohtaan??

Koska oppilaitos ei kaipaa viestejäsi, se kaipaa henkilökohtaisen kehittämisen suunnitelmasi noudattamista. Paljonko olet sooloillut?

Vierailija
36/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulemisen väliin jättäminen oli nyt aika paha moka.

En saanut unta yöllä enkä mene kuuntelemaan valheita itsestäni. Minkä takia saan kuulemiskutsun, vaikka olen ollut aktiivinen?! Selittänyt poissaolot, kysynyt neuvoa, ollut yhteydessä. Miksi saan siitä huolimatta kuulemiskutsun?!?

Ehkä halusivat tavata ja KESKUSTELLA poissaoloista, opintojen etenemisestä ja saada aikaan ratkaisun, jolla olisit voinut jatkaa opintoja. Nyt et saa tietää sitä.

Vierailija
37/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida auttaa muu kuin mennä lääkäriin ja pyytää lausunto, jossa selviää mt-syistä heikentyneestä toimintakyvystä. Pyydä nyt ainakin koululta kirjallisesti, mitkä asiat otetaan huomioon.

Jos ei tule kuulemistilaisuuteen, niin peli on menetetty. Ap voi valituksen avulla yrittää saada erottamispäätöstä kumottua, mutta aika hankalaa se tulee olemaan.

Vierailija
38/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä velvollisuuksia? Hyvä vain, että eivät liiaksi höösää, koska (en tiedä mitä alaa opiskelet) aika riski sinä olet ammatinharjoittajana, jos tuollaista on meininki jo koulussa. Sinähän se elämääsi elät, eivätkä he. Jos sinä haluat valmistua ja olla ammatissasi hyvä, niin SINÄ teet niin hyvin kuin vain voit kaiken, mitä opintojen suorittamiseen vaaditaan. Etkä selittele, viestittele, sairastele, välttele ja syyttele.

Vierailija
39/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen noudattanut suunnitelmaa, mutta kun mikään ei riitä. Olen niin kyllästynyt olemaan silmätikku. Haluan vain opiskella rauhassa ilman jatkuvaa kyttäämistä. Hakeuduin jo verkko-opintoihin ja takaisin opiskelupaikkaan, josta lähdin, jos vaikka jommassa kummassa saisin tämän hemmetin tutkinnon finaaliin.

Vierailija
40/333 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oppilaitos ei kaipaa viestejäsi, se kaipaa henkilökohtaisen kehittämisen suunnitelmasi noudattamista. Paljonko olet sooloillut?

Etkö ymmärrä, että sääntöjä täytyy noudattaa? Jos poissaoloilla on maksimi ja jos koulu vaatii kuulemista, sääntöjä on noudatettava. Kertoiko koulu, että kuuleminen on pakollinen? Voitko pyytää uutta kuulemista?

Et ole asemassa, jossa voit esittää vaihtoehtoisia tapoja, kuten viestejä, joissa selität asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme