Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko räksyttävät koirat nykyään muotia vai?

Vierailija
27.02.2023 |

Joudun kotona kuuntelemaan uuden naapurin räksyttävää piskiä ja nyt työreissulla luulin saavani hetken rauhan hotellihuoneessa, niin eikös täälläkin ole seinän takana räksyttävä piski.

Miksi ???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on muotia itsekkyys ja omahyväisyys. Muut eivät merkitse mitään, vain oma hyvinvointi ja nautinto ilman mitään pettymyksiä tai kieltoja kuuluu asiaan. Joten ihan normijuttu, ettei viitsitä edes koiraa kouluttaa. Eipä se lemmikki paljonkaan merkitse.

Ja sen koiranhan voi heivata jollekin tai löytöeläintaloon yms. kun kertoo että tuli kova allergia. Ei vastuuta mistään, aivan ykshailee miten naapuri voi. Jos ei kelpaa niin muuttakoon pois, kuten palstaneuvo aina kuuluu. Tänään viimeksi useammalta. 

Vierailija
2/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku liiallisen jalostuksen oire, että niistä tulee raivohulluja räksyttäjiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri 3 kiloa tummaa suklaata mitä heittelen läheiseen koirapuistoon.

Vierailija
4/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin niin, ettei ne koiran omistajatkaan pidä räkyttävistä koirista.

Vierailija
5/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että puhutaan persuista

Vierailija
6/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja enää. On vain MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ...........MITÄ MINÄ HALUAN. 

Vierailija
7/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tauotta räksyttävää koiraa ei häädetä missään ajassa eikä sen omistajaa. Jos joku häädetään, se on se joka kehtaa asiasta valittaa.

Jos yhtään lohduttaa, onneton koira kuolee pian koska stressitaso sillä on jatkuvasti korkea ja se kärsii tilanteesta itsekin. Kärsimys päättyy lopulta koiran kuolemaan.

Vierailija
8/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan sekopäisiä paskarakkeja ja niiden hulluja omistajia joka kylä täynnä. 24/7 järjetön mölinä päällä vailla ainoatakaan järkevää syytä.

Missä ovat kivat koirat ja vastuuntuntoiset omistajat nykyään?

Vierailija
9/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan sekopäisiä paskarakkeja ja niiden hulluja omistajia joka kylä täynnä. 24/7 järjetön mölinä päällä vailla ainoatakaan järkevää syytä.

Missä ovat kivat koirat ja vastuuntuntoiset omistajat nykyään?

Ja näille ei mahda mitään. Saavat terrorisoida kokonaisia asuinalueita mielnsä mukaan kenenkään siihen puuttumatta.

Ihme, ettei kenelläkään naksahda päässä ja ota oikeutta omiin käsiinsä.

Vierailija
10/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mitä pienempi kokoinen koira on, sitä kovempi se on räksyttämään. Harvoin saksanpaimenkoirien kuulee haukkuvan kaikkea mikä liikkuu.

Vierailija
11/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovatkin paljon kivempia ja isommat koirat, joiden ei tarvitse uhota.

Vierailija
12/12 |
27.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla lähdin töihin: naapureiden koira haukkui pihalla. Tulin töistä: sama koira haukkui pihalla.

Tein lumitöitä alkuillasta: taas koira räksytti pihalla.

Varmasti räkyttää vielä illallakin pihalla.

Kesäisin tilanne on vielä kauheampi kun naapurustossa useampi koira huutaa kilpaa.

Miksi ihmeessä niitä koiria ei voi opettaa olemaan räkyttämättä? Ja siis vikahan on omistajissa, ei koirissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi