Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT TOI HITON TRIVAGO-MAINOS JO POIS TV:STÄ!!!

Vierailija
12.07.2014 |

Menee hermo ja nousee raivo kun toi koko ajan tulee!! En hemmetti käytä Trivagoa enää KOSKAAN! Saamarin kiehnääjäakka ja täyttä huuhaata koko mainoskin. "Parhaaseen hintaan". Joo joo, siihen hintaan ku on pelattu noi hinnat övereiks kikkailuilla, että vaikuttaa siltä.
NYT POIS SE TRIVAGO-MAINOS! WE ALL HATE THAT S*IT!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trivago-mainoksessa ärsyttää se, että se tulee jokaisella mainoskatkolla (liika on liikaa), tyttö on kaunis mutta liian teennäisen keimaileva (se hiusten roikottaminen parvekkeen yli kestää liian pitkään=teennäisyys paistaa läpi) ja eniten ärsyttää kysymys "Pystytkö siihen?".

Nicke Lignellin Vitaepro-mainos on silti tuhat kertaa ärsyttävämpi, koska mainos kestää aivan liian kauan ja se herättää myötähäpeää. Silti minusta tuntuu, ettei ole nähnyt sitä enää viikkoihin. Onko katsojat antaneet palautetta ja se on häipynyt? Vai olenkohan vain katsonut vääriä kanavia väärään aikaan.

Tällä hetkellä eniten ärsyttää päristelijä-iskä ja -Elias hammastahnoineen. Ennen tykkäsin nimestä Elias, mutta tuo mainos saa vihaamaan nimeä, harmi.

Myös Martina ja hengenpelastajat + Boombox-musavideo ärsyttää, koska sitä tykitetään joka välissä.

Vierailija
42/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siitä on alkanu pyöriin pidennetty versio. Aivan saatanan ärsyttävä mainos, ei sen likan tai venetsian tai sivun hintojen vaan se vitun tilutus sielä taustalla ! Ja se ehkä maailman homoin mieslaulaja sii piisissä. Ja kun joiltain kanavilta tulee toi mainos joka tauolla ja tosiaan kun ainakin fox, tv5, jim, liv, sub, nelonen ja Mtv tota pyörittää niin vähemmästäkin menee hermot ! :D mutta huumorilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.trivago.fi/static/contact_us/contact_us

Pistin jotain kautta itse palautetta. En nyt löytänyt mainontaosiota tällä kertaa. Olen vain kerran sen onnistunut löytämään. Mahdollisimman moni kun pistäisi, niin ehkä jotakin tapahtuisi.

Vierailija
44/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö siinä mainoksessa on kyllä kuuma.

T: Mies.

Vierailija
45/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitaepro-mainos ei yllä ärsyttävyydessään läheskään trivagon tasolle. Lähinnä se vain naurattaa. Trivago nostaa verenpainetta. Kysyin eilen mieheltä voisiko trivagon haastaa oikeuteen henkisestä ja fyysisestä kärsimyksestä, kun mainoksen alkaessa ärsyynnyin ja teloin itseni...

Vierailija
46/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 19:26"]

Samaa mieltä! Kyseinen mainos on yksi kammottavammista pitkään aikaan. Pystytkö siihen? Hotelli? TRIVAGO. yööök

[/quote]

pystytkö siihen? papan rahoilla edes? rikkaan perheen rikkarukka matkustelee vähän venetsiassa.. hähää kaikki ei pystykään.. on sanoma. yökkkkkk

Vierailija
47/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kostun tuon naisen viekoittelevasta äänestä. Taitaa moni av-mamma pelätä pientä biseksuaalia itsessään, ja siksi tuota mainosta vihataan niin primitiivisesti. ;)

Vierailija
48/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miltä kanavalta ja minkä ohjelmien ohessa tulee se hammastahnamainos, josta täällä paljon puhutaan, se missä on isä ja poika? Mulla ei ole ollut mitään mielikuvia siitä. Minua ärsyttävät ummetus- ja hiivalääkemainokset ja erityisesti se pukamamainos, missä tyttö kihnuttaa spinninkitunnilla tietäväinen hymy naamallaan. lignellin cheerleadermainos tuli eilen ainakin 24 Lontoon tauoilla maikkarilla. Ihan oma syy, mutta laitoin silmät kii.

Vierailija
49/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajotkaa siihen löysäpillu mammat!

Vierailija
50/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, jotka eivät ole Venetsiassa käyneet, voin kertoa, että se on turisteille erittäin tyly paikka. Siellä on lähes aina järjetön määrä turisteja. Se kanavien vesi haiskahtaa pahalle ja keskustan ravintoloissa on järjettömät hinnat ja huono palvelu tai ei palvella turistia lainkaan. Ihmettelen, että ovat tuon kaupungin esimerkikseen valinneet!

Vierailija
51/66 |
04.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:11"]

Mua alkoi tänään jo vituttamaan se taustalla soiva biisikin! En ees pysty keskittymään siihen naiseen ja mitä se tekee, kuulen vaan nytkin korvissani sen raivostuttavan "hoteLLLI?? TRIvago:)))))"

[/quote]

Ja se "HHHaluan, HHHaluan, HHHotelli..."

Mutta mieluummin sitä tyttöä katsoo kuin sen vanhan Trivagon mainoksen altaassa lilluvaa virnuilevaa läskimahaa.

Vierailija
52/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa kyllä päähän!!!!!!!

Vierailija
53/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ärsyttävää siinä on just se ÄÄÄÄNIIIII kun se näyttelijä just oli siinä ´missä lie pahat naiset mustat lesket ohjelmassa. en kestä sitä hunajaääntä, en jaksa kuunnelllaaaaa

Vierailija
54/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:16"]

Kyllä on pistänyt hermoille... Ihan jers muuten, mutta miksi v***ssa siinä pitää pyöriä joku nainen lakanoissa...? Huoh.

[/quote]

Totta.

Pitäis olla puolisammunut siilitukkainen femakko röökillä hotellin parvekkeella jalat harallaan sidukkapullojen keskellä. Paita revenneenä. 

Antais realistisemman kuvan kohderyhmän lomailusta. 

Vierailija
55/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmankaikkeuden ÄRSYTYÄVIN mainos!

Vierailija
56/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2014 klo 22:21"]Maailmankaikkeuden ÄRSYTYÄVIN mainos!

[/quote] Ärsyttävin* ;)

Vierailija
57/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö siihen?

Hotelli..............

Trivago.............

Vierailija
58/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Pää räjähtää jos näen tän mainoksen vielä kerrankin! Ärsyttävintä on se että se tulee KOKO AJAN, toiseksi ärsyttävintä on se ÄÄNI, en kestä sitä kun aikuiset ihmiset lässyttää! Ärsyttää se kiehnääminenkin. Se ei ärsytä, että malli on mallin näköinen, eikä se että trivago on oikeesti usein kallein mahdollinen vastaavista palveluista. Saahan sitä mainostaa, tyhmä se on joka uskoo. En tunne ketään vähääkään enemmän matkailevaa, joka käyttäisi trivagoa, ihan siitä yksinkertaisesta syystä että se on oikeasti kallis.

Vierailija
59/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyllä harvinainen tilanne! Olen aina ärsyyntymässä joka ikisestä mainoksesta ja innolla lueskelemassa ketjuja ärsyttävistä mainoksista mut jostain syystä tämä Trivagon mainos ei ärsytä mua ollenkaan, vaikka koko internet tuntuu vihaavan sitä ihan tolkuttomasti :D Mikäköhän ihme mua vaivaa! Oon ihan hämmästynyt miksen mä vihaa sitä muiden mukana.

Sen sijaan tällä hetkellä tunteita kuohuttaa eniten ainakin radioissa pyörinyt Ingmanin mainos missä kaikki ihmiset RAHKASTAA juttuja rakastamisen sijaan. Saatana...

Vierailija
60/66 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nää viestit on 4v vanhoja ja sama trivago pyörii edelleen joka mainoskatkolla. Kuinkahan monta miljoonaa niillä on oikein mennyt mainostukseen :D kaikille on varmaan jo selvä mitä Trivago tekee, eikö riittäisi jo vähempikin mainostus.