NYT TOI HITON TRIVAGO-MAINOS JO POIS TV:STÄ!!!
Menee hermo ja nousee raivo kun toi koko ajan tulee!! En hemmetti käytä Trivagoa enää KOSKAAN! Saamarin kiehnääjäakka ja täyttä huuhaata koko mainoskin. "Parhaaseen hintaan". Joo joo, siihen hintaan ku on pelattu noi hinnat övereiks kikkailuilla, että vaikuttaa siltä.
NYT POIS SE TRIVAGO-MAINOS! WE ALL HATE THAT S*IT!
Kommentit (66)
Pystytkö siihen????!!?? Hotelli???? Trivago........ Pää hajoo myös siihen Martina ja hengenpelastajat- mainokseen.
Inhoan sitä mainosta. Niin hirveää tuubaa ja karmeaa katsojien aliarviointia. Miksi nei ei vaan voi lopettaa sitä.
Ei tulisi ikinä mieleenkään käyttää Trivagon palveluita, mielikuva ko. firmasta ei tuon mainoksen ansiosta ole kovinkaan hääppöinen.
Mua ärsyttää se että se tulee joka kanavalta ja joka ikinen mainoskatko!
Mielenkiintoista tajuta miten mainostajat voivat vaikuttaa joidenkin ihmisten tunteisiin. Minulla taitaa olla keskimäärin aika hyvä medialukutaito tai jotain, kun en osaa näin vahvasti provosoitua mistään tv:ssä näkemästäni.
Nätti tyttö. Keekoilu on teennäistä ja suomalainen ääninäyttelijä ärsyttävän kuuloinen. Korvat vuotaa verta kun joutuu kuuntelemaan.
Mä haluan sen tytön kans lomalle.Mikähän sen nimi on.
Kyllä on pistänyt hermoille... Ihan jers muuten, mutta miksi v***ssa siinä pitää pyöriä joku nainen lakanoissa...? Huoh.
Minua ärsyttää kun toi ämmä on niin löystä jotenkin, niin kuin huonosti artikuloivat tenit, mutta fyysisessä mielessä.
Ihana tyttö mainoksessa, raikas, eikä mikään silikonibimbo!
Ei ärsytä tippaakaan tämä mainos.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:04"]Todella sievä hoikka nuori nainen mainoksessa, huomaa kyllä ettei ole suomalainen rontti. Aika mukavalta se puhujakin kuulostaa.
Ymmärtäähän sen, että laardikasat kadehtii.
[/quote]
Puhuja on Malla Malmivaara.
Mainokset ovat täynnä kiistatta kauniita naisia. Toi Trivagon tyttöpoika sen sijaan on monen mielestä hyvin vaatimattoman näköinen. Että se siitä "kateudesta".
Pätkä on järkyttävintä paskaa mitä tv:stä on tullut tehosoitossa pitkään aikaan, joten ei ihme että ihmisiä ärsyttää. Boikotoikaa Trivagoa ja käyttäkää vaikka kilpailija Momondoa!
Mua alkoi tänään jo vituttamaan se taustalla soiva biisikin! En ees pysty keskittymään siihen naiseen ja mitä se tekee, kuulen vaan nytkin korvissani sen raivostuttavan "hoteLLLI?? TRIvago:)))))"
Miksi kukaan edes katsoo telkkaria ? Ei ärsytä mainokset kun ei katso. Ainiin mutta suurin osa täällä onkin niitä wt-mammoja joille sidukka ja telkkari on elämän keskipiste.
(jokainen alapeukuttaja tuntee vain piston sydämessään ja myöntää samalla kaikille olevansa säälittävä wt horo)
Miten tuo mainos voi herättää noin alkukantaisia raivon reaktioita?
Jos olisin n. 10 vuotta nuorempi, niin varmasti kiehuisin täällä samaan malliin. Enää ei vaan jaksa kiinnostaa joku turha mainos ja siitä kohkaaminen.
Inhoan mainosta ja sen naisen lapsekasta lässyttävää ääntä. Tilaan hotellit ja lennot ebookersista tai booking.comista. Kumpa tuo kampanja jo loppuisi.
Ei sitä voi poistaa koska ainakin minä haluan löytää juuri oikean hotellin... minuleeh!
Mun mielestä kans just se Lignellin Vitaepro-mainos saisi poistua! Ja iskä ja Elias-hammastahnamainokset!!
Taidatte katsoa liikaa televisiota.
Tyttö on nätti ja viattoman näköinen, mielikuva nuoresta seikkailijasta on ihan kiva.