Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NYT TOI HITON TRIVAGO-MAINOS JO POIS TV:STÄ!!!

Vierailija
12.07.2014 |

Menee hermo ja nousee raivo kun toi koko ajan tulee!! En hemmetti käytä Trivagoa enää KOSKAAN! Saamarin kiehnääjäakka ja täyttä huuhaata koko mainoskin. "Parhaaseen hintaan". Joo joo, siihen hintaan ku on pelattu noi hinnat övereiks kikkailuilla, että vaikuttaa siltä.
NYT POIS SE TRIVAGO-MAINOS! WE ALL HATE THAT S*IT!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on nätti ja viattoman näköinen, mielikuva nuoresta seikkailijasta on ihan kiva.

Vierailija
22/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö siihen????!!?? Hotelli???? Trivago........ Pää hajoo myös siihen Martina ja hengenpelastajat- mainokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä mainosta. Niin hirveää tuubaa ja karmeaa katsojien aliarviointia. Miksi nei ei vaan voi lopettaa sitä.

Ei tulisi ikinä mieleenkään käyttää Trivagon palveluita, mielikuva ko. firmasta ei tuon mainoksen ansiosta ole kovinkaan hääppöinen.

Vierailija
24/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se että se tulee joka kanavalta ja joka ikinen mainoskatko!

Vierailija
25/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista tajuta miten mainostajat voivat vaikuttaa joidenkin ihmisten tunteisiin. Minulla taitaa olla keskimäärin aika hyvä medialukutaito tai jotain, kun en osaa näin vahvasti provosoitua mistään tv:ssä näkemästäni.

Vierailija
26/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti tyttö. Keekoilu on teennäistä ja suomalainen ääninäyttelijä ärsyttävän kuuloinen. Korvat vuotaa verta kun joutuu kuuntelemaan.

Vierailija
27/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan sen tytön kans lomalle.Mikähän sen nimi on.

Vierailija
28/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on pistänyt hermoille... Ihan jers muuten, mutta miksi v***ssa siinä pitää pyöriä joku nainen lakanoissa...? Huoh.

Vierailija
29/66 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun toi ämmä on niin löystä jotenkin, niin kuin huonosti artikuloivat tenit, mutta fyysisessä mielessä.

Vierailija
30/66 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tyttö mainoksessa, raikas, eikä mikään silikonibimbo!

Ei ärsytä tippaakaan tämä mainos.

Vierailija
31/66 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:04"]Todella sievä hoikka nuori nainen mainoksessa, huomaa kyllä ettei ole suomalainen rontti. Aika mukavalta se puhujakin kuulostaa.

Ymmärtäähän sen, että laardikasat kadehtii.

[/quote]

Puhuja on Malla Malmivaara.

Vierailija
32/66 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset ovat täynnä kiistatta kauniita naisia. Toi Trivagon tyttöpoika sen sijaan on monen mielestä hyvin vaatimattoman näköinen. Että se siitä "kateudesta".

Pätkä on järkyttävintä paskaa mitä tv:stä on tullut tehosoitossa pitkään aikaan, joten ei ihme että ihmisiä ärsyttää. Boikotoikaa Trivagoa ja käyttäkää vaikka kilpailija Momondoa!

Vierailija
33/66 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi tänään jo vituttamaan se taustalla soiva biisikin! En ees pysty keskittymään siihen naiseen ja mitä se tekee, kuulen vaan nytkin korvissani sen raivostuttavan "hoteLLLI?? TRIvago:)))))"

Vierailija
34/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan edes katsoo telkkaria ? Ei ärsytä mainokset kun ei katso. Ainiin mutta suurin osa täällä onkin niitä wt-mammoja joille sidukka ja telkkari on elämän keskipiste.

(jokainen alapeukuttaja tuntee vain piston sydämessään ja myöntää samalla kaikille olevansa säälittävä wt horo)

Vierailija
35/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo mainos voi herättää noin alkukantaisia raivon reaktioita?

Vierailija
36/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin n. 10 vuotta nuorempi, niin varmasti kiehuisin täällä samaan malliin. Enää ei vaan jaksa kiinnostaa joku turha mainos ja siitä kohkaaminen.

Vierailija
37/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mainosta ja sen naisen lapsekasta lässyttävää ääntä. Tilaan hotellit ja lennot ebookersista tai booking.comista. Kumpa tuo kampanja jo loppuisi.

Vierailija
38/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi poistaa koska ainakin minä haluan löytää juuri oikean hotellin... minuleeh!

Vierailija
39/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kans just se Lignellin Vitaepro-mainos saisi poistua! Ja iskä ja Elias-hammastahnamainokset!!

Vierailija
40/66 |
03.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte katsoa liikaa televisiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi