Lounasravintolaan tuli nainen, joka ilmoitti kuuluvasti että "minulla on pähkinäallergia"!
Kommentit (48)
Niin? Ei halua kuolla sen ravintolan ruokaan.
Ihan asiallinen huomautus. Mikä siinä antoi aihetta tähän aloitukseen, ap?
Vierailija kirjoitti:
Miten se on ravintolan vastuulla?
jos olisi tullut viereen, niin olisin tilannut pähkinöitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää ängetä ravintoloihin ongelmiensa kanssa?
Itselläni on ruokarajoite. En missään nimessä halua ängetä yhtään mihinkään ravintolaan, jossa tämä koetaan vaivaksi.
Ravintolassa käyn yleensä seurueessa, jossa tämä rajoitteeni otetaan huomioon. Eli koko seurueemme menee ravintolaan, jossa minäkin voin syödä turvallisesti.
Jaa, minun lounasravintolaan tuli joku ihme hyypiö jankuttamaan, että miksi teemme perunamuussin jauhepussista kun tuoreista perunoista saa niin helposti hyvän muussin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siten että kun henkilökunta tietää että ko ihmisellä on pähkinäallergia eivät tarjoile hänelle pähkinöitä sisältävää/pähkinöiden kanssa kosketuksissa ollutta ruokaa. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
jos olisi tullut viereen, niin olisin tilannut pähkinöitä.
Miksi? Olet kiusaaja? Kiusaat ihmisiä ja eläimiä?
Mikä se ongelma tuli olemaan? Se että hän oli nainen, ilmoitti kuuluvasti (epäilen) vai että kyseessä oli pähkinäallergia? Höpöä koko juttu, joistain syystä ap haluaa lietsoa kinaa ja väittelyä.
Menin joskus koiranäyttelyyn.
Kerroin selkeästi sisään astuessani olevani koirankarvoille allerginen.
Koko halli oli täynnä karvaisia koiria.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja ehdotin iltsarille juttua kuinka allergikkoja kohdellaan nykypäivän suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ymmärtäisi, vaikka väännettäisiin rautalangasta!
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minun lounasravintolaan tuli joku ihme hyypiö jankuttamaan, että miksi teemme perunamuussin jauhepussista kun tuoreista perunoista saa niin helposti hyvän muussin.
Joo samaan olen törmännyt ja monesti kutsuillakin kun emäntä on tehnyt hyvän ruoan menee tämä hyypiö tarkistamaan keittiön roskiksen tivattuaan ensin monta kertaa onko tehty oikeista perunoista maidon ja voin kanssa vai laiskasti käytetty pussimuushia. Todella rasittava tyyppi.
Taas näitä 3-vuotiaan tasoisia aloituksia.
Pähkinäallergia ei ole mitään verrattuna sähköyliherkkyyteen.
En ole vielä löytänyt ravintolaa joka suostuisi poistamaan sähkölaitteet tiloistaan, että pääsisin syömään.
Vierailija kirjoitti:
Menin joskus koiranäyttelyyn.
Kerroin selkeästi sisään astuessani olevani koirankarvoille allerginen.
Koko halli oli täynnä karvaisia koiria.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin ja ehdotin iltsarille juttua kuinka allergikkoja kohdellaan nykypäivän suomessa.
Tyhmä😂😂🤣🤣😂
Millaisia ongelmia aloittajalle tuli siitä että jollakulla tuntemattomalla on pähkinäallergia?
Ymmärrän, jos mahdolliset allergiat kerrotaan siinä ruokatilauksen yhteydessä, mutta aloituksesta päätellen asia tiedotettiin kovaan ääneen jo ravintolan ovella.
Miksi pitää ängetä ravintoloihin ongelmiensa kanssa?