Miehet! Mitä pidätte kropasta,
joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83
Naisetkin saavat kommentoida. :)
Kommentit (66)
Miksi sun täytyy saada hyväksyntää muilta? Etkö kelpaa itsellesi?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?
[/quote]
Onko poikamainen vartalo turn off?
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?
[/quote]
Onko poikamainen vartalo turn off?
Ap
[/quote]
On, haluan isot tissit, ja sulla niitä ei oo.
Et ole lihava, olleenkaan, mutta saattaa olla, että geneettisistä syistä sinulla ei ole niin pientä vyötäröä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:52"]Mä sanon et oot poikamaisen hoikka, mut jokaisella ihmisellä on erilainen kropppa, ja se tekee tästä maailmasta niin erilaisen. Tuskin nää av - mammatkaan on 90-65-90. Mä pidä poikamaisista tytöistä :)
[/quote]
Ohis, mut minä oon 90-62-90 :D Oon saanu vyötäröltä sellasen 10cm pois ku aloin vähän kattoo mitä syön ja otin kuntoilun mukaan parina päivänä viikossa.
Kuvaa oon meinannu laittaa tänne, mut jos keksis et millai saan otettua sen. Mitään isoa peiliä ei löydy ja nii.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:52"]Mä sanon et oot poikamaisen hoikka, mut jokaisella ihmisellä on erilainen kropppa, ja se tekee tästä maailmasta niin erilaisen. Tuskin nää av - mammatkaan on 90-65-90. Mä pidä poikamaisista tytöistä :)
[/quote]
Ohis, mut minä oon 90-62-90 :D Oon saanu vyötäröltä sellasen 10cm pois ku aloin vähän kattoo mitä syön ja otin kuntoilun mukaan parina päivänä viikossa.
Kuvaa oon meinannu laittaa tänne, mut jos keksis et millai saan otettua sen. Mitään isoa peiliä ei löydy ja nii.
[/quote]
Mä olen saanut ylimääräisen mahan kokonaan pois, mutt ongelma on se, et lonkkaluut tulevat aika korkealle, eikä vyötäröä sillain jää. Olen koitttanut saada juurikin vinoja vatsalihaksia ja kylkiä muokattua.
Ap
Mittojen perusteella hyvä! Toki jos sinulla on vaikka lättänäpeppu niin ei hyvä. Pienet tissit ei haittaa. Mieheltäni siis kysyin nämä mielipiteet :D eli hänen mielestä kaikki ok kunhan on kivan muotoinen peppu, ei siis iso kunhan on ok muoto. Hänen mielestään pieni painonpudotus (max 3 kiloa) ei haittaisi :D mutta lisäkiloja ei mielellään.
Mulla oli ( nyt rv39) 173cm 64kg, 93, 68, 92 . Ja mielestäni olin liian tasapaksu.
Itsellä pienempi vyötärön ympärysmitta mutta lantio ja tissit n. 100cm ja tunne olevani lihava :(
Vähän tasapaksun kuuloinen kroppa kun suhteutan siihen että olen sinua pidempi ja painavampi, ja mun vyötärö on muistaakseni ~63cm. Toisaalta voisin kuvitella että olet sellainen hoikka ja urheilullisen näköinen, kovin lihaksikkailla naisilla saattaa tuo vyötärö kadota. Mutta vaikea tosiaan sanoa ilman kuvaa.
Hölömö. Luuletko et heteromiehiä jotkut mitat kiiinnostaa? Eikai kukaan mittanauhan kans kulje ja vain sillä on merkitystä miltä näyttää.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:10"]
Hölömö. Luuletko et heteromiehiä jotkut mitat kiiinnostaa? Eikai kukaan mittanauhan kans kulje ja vain sillä on merkitystä miltä näyttää.
[/quote]
Mittojenkin perusteella liian tasapakasu ja jos vielä ei rintoja niin ei ainakaan itseän sytytä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:31"]joka on 173cm/59kg ja mitat ovat: 81-76-83
Naisetkin saavat kommentoida. :)
[/quote]
Perse isompi, ku.tissit
Muuten ok
Lihava. Naisen kuuluu painaa max. 55kg.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:05"]Lihava. Naisen kuuluu painaa max. 55kg.
[/quote]
Niinhän se menee, minäkin olen 176, ja ihannepainoni on tosiaan 55 kiloa...
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:08"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:05"]Lihava. Naisen kuuluu painaa max. 55kg.
[/quote]
Niinhän se menee, minäkin olen 176, ja ihannepainoni on tosiaan 55 kiloa...
[/quote]
Juu itse olen 177cm ja 62kg, varmaan hirvittävä läski myös :D Vaatekoko 36/38. Vyötärö kapea 64cm.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 16:04"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:47"]Poikamainen. Naisilla kuuluu olla tissit ja vyötärö. Mitä kokoo käytät?
[/quote]
Onko poikamainen vartalo turn off?
Ap
[/quote]
On, haluan isot tissit, ja sulla niitä ei oo.
[/quote]
Hanki sitten silikonit jos haluat isot tissit
Tasapaksu, mutta hoikka, koska olet noin pitkä