Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemasi pelkkien poikien äidit

Vierailija
12.07.2014 |

Millaisia ovat?

Oma havainto: Jos perheessä vain poikia ja heitä on yli 1, perheen äiti on usein katkera ja pahansuopa.

Tämä omaan elämään tyytymättömyys, jota heijastetaan muille, ei koske tuntemiani perheitä, joissa on vain 1 poika.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaisi tietää, minkälainen nainen ja äiti tekee tällaisia poikia väheksyviä aloituksia vähän väliä. Jotain vikaa täytyy olla omassa elämässä.

Olen kahden pojan äiti ja kolmas on vielä masussa. Tytöltä näytti ultrassa mutta aivan yhtä tervetullut on poikakin. Nimet ovat molemmille valmiina.

Ap:sta tulee mieleen eräs tuttu "feministi". Hän oli oikeasti todellinen miesvihaaja ja käsitti naisten oikeudet niin, että miesten pitää palvella ja totellal ehdoitta tai muuten he sortavat. Olipas oikea tapaus. Jotain miesvihaa täytyy tällaisen aloituksen tekijöillä olla.

Vierailija
2/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 14:21"]Pelkkien tyttöjen äiti huutelee, kun ei paremmasta tiedä.

[/quote]

"paremmasta"!! :-D hei oikeesti nyt, ne kaikki lapset ovat loppujen lopuksi vain samanlaisia ihmisiä kuin me muutkin. (en vihaa lapsia mutten myöskään halua kumpaakaan sukupuolta olevia lapsia, joten turha huudella kateudesta)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa tunnen montakin naista, joilla on kolme poikaa eikä tyttöjä. Kaikki ovat mukavia ja energisia naisia, joita ei voisi katkeriksi kutsua millään.

Vierailija
4/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:01"]

Poikien äideillä on yleensä enemmän testosteronia. Se tekee näistä naisista vihaisia ja ehkä myös vähänn rumempia. Kauniit ja kiltit naiset synnyttävät usein tyttöjä.

[/quote]

Seuraan aika paljon lääketieteen tutkimustuloksia, mutta tällaista ei ole tullut vastaan.

Joskus on tutkittu, että ravinnon määrä ja laatu voivat vaikuttaa jonkin verran siihen, syntyykö tyttöjä vai poikia.
Tunnen itse monta naista, joilla on pelkkiä poikia, eikä heistä oikeastaan ketään voi sanoa epäfeminiinisiksi. 

Vierailija
5/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tunnen useamman"pelkkien" poikien äidin ja kaikki ovat naisellisia , pukeutuvat kauniisti. Sen sijaan lähipiirissä on useampi homssantuusu äiti jotka ennen tyttöä pukeutui ihan kauniisti, mutta nyt ilmeisesti perheen vaatebudjettie menee pienten tyttöjen vaatetuksen

Vierailija
6/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:56"]

Hullunkurinen väite. OleN kahden ihanan pojan äiti. Ovat kyllä välillä kovia rämäpäitäkin, joten minut hyvin varmasti tapaa kiukkua kihisten ja nuttura kireällä välillä. Tämä on syytä erottaa katkeruudesta. Ainoa hetki, kun olen katkera on anoppini jakaa huomiotaan epätasa-arvoisesti mieheni veljen lapselle, joka on tyttö. Myös poikani huomaavat epäreiluuden mummon käytöksessä ja pohtivat sitä. Tällöinkään en ole katkera tyttölapsesta vaan lapsille läheisen aikuisen asiattomasta käytöksestä. Monelle iäkkäälle sukulaiselle tytöt sievine mekkoineen ovat ihastuttavampia kuin pojat mustelmapovineen tuulentuivarttelemissa hiuksissaan. Minä rakastan arkea poikieni kanssa. Touhu ja kastematokädet pitävät elämässä kiinni. Poikien äitien katkera käytös voi johtua siitä, että suku pitää sieviä tyttöjä käytöksellään enemmän arvossa, ei siitä, ettei tyttölapsia siunaantunut

[/quote]

Meillä taas päinvastainen tilanne. Yksi poika tyttöjen katraassa saa isovanhemmilta kyllä enemmän huomiota ym kuin nämä tytöt. Mutta kaikillahan on omat mieltymyksensä..

Vierailija
7/61 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten miehet ei tällaisia asioita toisilleen latele kun taas nainen on susi naiselle!

Vierailija
8/61 |
14.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 12:39"]

Todella typerä aloitus. Vaikka olenkin aina toivonut tyttöä, niin se ei tarkoita etteikö pojat olisi minulle todella rakkaita ja ettenkö olisi tyytyväinen elämääni. Yhtään poikaani en pois antaisi ja tyttöön vaihtaisi. Ainoa asia mikä äsyttää on juuri muiden typerät kommentit esim. aiotteko jalkapallojoukkueen perustaa, heko heko. Tai kauhistelut kuinka meillä on varmaan niin hurja meno ja meininki ym. kun on neljä poikaa. Ihan normaalia tavallista elämää eletään. Paljon harrastetaan kaikenlaista, mutta se johtuu meidän vanhempien valinnoista ja kiinnostuksen kohteista, ei siitä että meillä on poikia. Tehtäisiin aivan samoja asioita jos meillä olisi tyttöjä.

[/quote]

Ihan kun olisi ollut minun kirjoittamani. Meillä myös neljä poikaa ja ole lopen kyllästynyt ihmisten kommentteihin. Olen yhä vakuuttuneempi siitä, että kukaan "pelkkien" poikien äiti ei olisi katkera tai surullinen tyttären puutteesta jos kaikki muut lakkaisivat lässyttämästä. Suurin osa pahasta mielestä matkan varrella minulle on ainakin koitunut ihmisten inhottavista kommenteista ja säälittelystä.

Ja sama meillä, elämämme olisi aivan yhtä menevää ja vauhdikasta jos mukaan olisi syntynyt tyttökin. Pidämme urheilusta, jalkapallosta, metsäretkistä, vesiurheilusta koko perhe ja vaikka meillä olisi neljä tyttöä, niin näitä samoja juttuja me olisimme heidänkin kanssa tehneet. Mistään en siis ole minäkään katkera, vaikka itse henkilökohtaisesti kovasti tyttöä olenkin toivonut. 

-äippä-

Ihanaa muuten kulla, että on olemassa joku joka nimenomaan toivoo isoa poikakatrasta :) lämmittää sydäntä

Vierailija
9/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun mä olin itte nuori likka ja saanut 3 poikaa niin kovin olin iloinen ja pirteä. Iloitsin pojistani suuresti ja aina oltiin hommattu lapsia kun tahdottiin uusi lapsi perheeseen.

Sitten saatiin neljänneksi tyttö ja kuudenneksi poika. Aivan mahtavaa.

Ehkä olen ihmisenä muuttunut kun ikää tullut lisää mutta olen koittanut olla lapsille tasavertainen ja sääntöjä muutellut yksilöllisesti jokaista huomioiden.

Eli en siis en siis ole pelkkien poikien äiti mutta joskus olin sitä. Tilanteethan voi muuttua sitä mukaan kun lapsia tulee lisää.. ;)

Vierailija
10/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien tyttöjen äitikö on tehnyt aloituksen?

Se taitaakin olla kova paikka jos on halunnut pojan, mutta tuleekin vain tyttöjä..

Vierailija
11/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppillani on 2 poikaa, olisi kovasti toivonut tyttöjä, minä ja toinen miniä ollaan sille kuin omia lapsia (hyvässä ja pahassa) sekosi täysin 1. lapsenlapsestaan, joka on tyttö. Nyt otti koiran, tytön tietysti:)

Vierailija
12/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullunkurinen väite. OleN kahden ihanan pojan äiti. Ovat kyllä välillä kovia rämäpäitäkin, joten minut hyvin varmasti tapaa kiukkua kihisten ja nuttura kireällä välillä. Tämä on syytä erottaa katkeruudesta. Ainoa hetki, kun olen katkera on anoppini jakaa huomiotaan epätasa-arvoisesti mieheni veljen lapselle, joka on tyttö. Myös poikani huomaavat epäreiluuden mummon käytöksessä ja pohtivat sitä. Tällöinkään en ole katkera tyttölapsesta vaan lapsille läheisen aikuisen asiattomasta käytöksestä. Monelle iäkkäälle sukulaiselle tytöt sievine mekkoineen ovat ihastuttavampia kuin pojat mustelmapovineen tuulentuivarttelemissa hiuksissaan. Minä rakastan arkea poikieni kanssa. Touhu ja kastematokädet pitävät elämässä kiinni. Poikien äitien katkera käytös voi johtua siitä, että suku pitää sieviä tyttöjä käytöksellään enemmän arvossa, ei siitä, ettei tyttölapsia siunaantunut

Vierailija
13/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä samaa mieltä aloittajan kanssa. Tosin otoksena on vain kaksi perhettä.

Vierailija
14/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:11"]Poika pilaa naisen. Isäni äidillä oli vain isäni ja ikävämpää ihmistä saa hakea. Hän jumaloi poikaansa mutta me pojan lapset emme olleet mitään, koska olimme tyttöjä. Tämä pojan jumalointi- ilmiö toistuu kaikilla tuntemillani naisilla, olipa poikia yksi tai useampi. Yhtenä esimerkkinä töihini soitti viikolla nainen ja haukkui minut, koska olin uskaltanut lähettää hänen pojalleen (45v) maksukehotuksen maksamattomasta laskusta. Poika on sentään tekniikan tohtori ja nyt joutui lukemaan kännykän pienestä näytöstä sähköpostia lentokentällä lennolle lähtiessään. Kuinka kehtasin vaivata hänen poikaansa tässä tilanteessa moisella asialla!

[/quote]

Myös mummoni (äitini äiti) arvosti enemmän poikalapsiaan ja heidän jälkikasvua. Näytti sen myös. Uskon kuitenkin, että ajat ovat muuttuneet.

Vierailija
15/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkien tyttöjen äiti huutelee, kun ei paremmasta tiedä.

Vierailija
16/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 11:44"]Jalkapallon MM-kisat ovat osoitus siitä, miten miehet eivät osaa filmata ja teeskennellä, eivätkä pojat. Reiluja ja rehtejä ja huumorintajuisia.

[/quote]

:D

Vierailija
17/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:01"]Poikien äideillä on yleensä enemmän testosteronia. Se tekee näistä naisista vihaisia ja ehkä myös vähänn rumempia. Kauniit ja kiltit naiset synnyttävät usein tyttöjä.

[/quote]

Että mitä?

Tällä logiikalla siskollani pitäisi olla tyttöjä, mutta kaksi poikaa hän sai.

Vierailija
18/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin jo otsikosta ja sanasta "pelkkien", että jotain väheksyntää ja haukkumista on tulossa. Ilmeisesti olet pelkkien tyttöjen äiti.

Vierailija
19/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen itseni lisäksi muitakin "pelkkien" poikien äitejä, eikä kukaan heistä (minäkään) ole katkera tai pahansuopa.

Anteeksi nyt kovasti, mutta mun mielestä tällainen avaus on pahansuopa.

Vierailija
20/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystävälläni on kolme ihanaa poikaa. Ystäväni on energinen, iloinen, ihana, positiivinen ihminen, joka puuhaa valtavasti poikiensa kanssa. Terveiset ystävälleni Kairiskulmaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi