Seksiä naapurin kanssa
Annoin eilen naapurin miehelle. Hänen vaimo ja lapset olivat menneet mökille ja mies jäi yksin kotiinsa. Törmäsin häneen rappukäytävässä kun olin tulossa kotiin. Pienessä humalassa idea tuntui hyvältä ja pyysin hänet yömyssylle. Yksi asia johti toiseen ja loppujen lopuksi panimme kiihkeästi. Hän ei edes ole hyvännäköinen. Aamulla heräsin siihen kun hän soitti ovikelloa. Annoin hänelle aamupanot. Nyt hävettää. Miten pystyn tervehtimään hänen vaimoaan enää kun kohdataan.
Kommentit (22)
Naapurissa asuu perhe vaimo joku hoitsu. Mies pyytää kattoo lastaan kun lähtee viikonloppuna baariin vaimon ollessa töissa. Nukun heidän sohvallaan. Pari kertaanaapurin nainen on herättänyt ja kysynyt missä hänen mies on. Haukkuu miestään ensin sit tarjonut sitten teetä ja puhunut murheitaan. Ihan mukavan näköinen nainen. En viitsikyllä sekaantua heidän riitoihinsa. Parempi pysyä erossa.
Naapurin timmi ulkoileva vanhempi nainen saisi kyllä kyydit koska vain. Lyhyet shortsit jalassa eräänkin kerran nurmikonleikkuussa.
Mikä paskamyrsky täällä olisi, jos tuon olisi tehnyt mies.
ainakin naapurin yh ta kävin vuorovkpl joskus painamassa, ihan kiva nainen, aika raskaat rinnat ja karvainen alakerta, asia jonka korjasin ekalla kerralla ennenkuin edes panin sitä ekaa kertaa, eli komensin ottamaan housut veke ja saippuoin jalkovälin ja vetelin karvat pois, samalla tulin tutustuneeksi hänen pillunsa tuiki tärkeisiin elementteihin kesken parturoinnin ja orkun anto sormella olikin sitten alkulämmitelyksi helppoa.
Naapurissa (rivitalo) asuisi kaksikin naimatonta hyväkroppaista vähän vanhempaa blondia, mutta vähän nihkeää on ukkomiehelle antautuminen :( Pientä yritystä on ollut.
Mukavaa olisi, jos voisi vaikka lähteä iltaisin tai päivin lenkeille ja kävisikin sitten naapurin kautta. Mutta kun ei, niin ei.
Oman kanssa vuosikymmenien innokas höylääminen ja estoton erilaisten juttujen kokeileminen on täysin väljähtynyt molempien mielestä.
Eivät vaan vanhat piiat ymmärrä, mitä kaikkea voisivat vielä 60 ikävuoden tienoilla saada.
Olen 39 v nainen , mieheni lähti kavereidensa kanssa tallinaan ja minä jäin ottamaan aurinkoa , näin kun naapurin rouva lähti taksilla johonkin , niin naapurit ovat jo eläkkeellä , nautin pihalla auringosta ja siideristä , aina välillä kävin ottamassa paukutkin . Kun naapurin ukko tuli pihalle ja näki minut niin jäi katselemaan minua , Kysyin maistuisko paukut , hänhän ilahtui ja tuli heti , sanoi kyllä paukut kyllä maistuu kun rouvakin lähti siskonsa tykö . Menimme sisälle ja kaadoin meille paukut , hänhän joi sen heti ja kaadoin lisää , menin vaihtamaan bikinit pois ja laitoin pelkän pitkän t - paidan ja menin istumaan takaisin , huomasin lasi olevan taas tyhjä , kaadoin lisää ja join itsekin oikein kunnolla ja sanoin mennäänkö istumaan olohuoneeseen , menimme . Siellä juteltiin kaikista asioista ja kysäisin oletko saanut pillua milloin viimeksi , hän vilkaisi minua ja jalkojeniväliin , sanoi joskus 2 - 3 vuotta sitten vaimo ei välitä . Tuli puheeksi sitten mieheni , hän kysyi mihin mieheni on lähtenyt sanoin Viroon hän heti perään toisiaan hänellekin pullon maksan tietenkin , sanoi ettei tarvi annan sitä sulle muutenkin , hän siihen niin kumpaa pillua vai viinaa sanoin kumpaakin jos haluat , ukkohan oli innoissaan ja työnsi kätensä pillulleni ja siellä olikin posliini hän työnsi sormensa sisääni ja kehui omppu tiukka pillu , sanoin mennään makuuhuoneeseen ja riisuin paidan pois kun oltiin makuuhuoneessa menin sängylle selälleen jalat harallaan , kun hän riisui vaatteensa housuista pomppasi aikamoinen kulli oli kyllä iso . Hän nuo,i minua ja tuli päälleni , ohjasin ka,Un pilluuni ja kun se alkoi mennä sisään niin tuntui kuin halkeaisin mutta annoin ukon työntää kullinsa aivan pohjaan asti , hän nai minu ensin hitaasti hoventaen tahtiaan , sainkin heti orgasmin ja kun hän sitten päästi siemenensä sisääni , hän rojahti päälleni ja sanoi olipa ihanaa . Kun hän nousi niin pillusta valui spermaa kyllä aikamoinen määrä . Menimme alasti olohuoneeseen istumaan ja jatkoimme juomista . Kyllä ukko sai pillua vielä samana iltana ja vielä seuraavanakin päivänä ja annan sen jatkossakin panna minua aina kun se on mahdollista .
Ykai asia ei johtanut toiseen vaan olit tehnyt valintasi jo silloin kun pyysit hänet yömyssylle.
Onpa poikkeuksellisen sekavia kirjoituksia, tuli pää kipeäksi, kun luin näitä seko kirjoituksia, täytyy lähteä ulos!
Vielä ei ole toteutunut, mutta vakaa tarkoitus olisi joku noista naapurin naisista saada siemennettyä ennemmin tai myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei ole toteutunut, mutta vakaa tarkoitus olisi joku noista naapurin naisista saada siemennettyä ennemmin tai myöhemmin...
Miksi aina pitää olla siementämässä? Ite en kyllä aioa saaha yhtää naista enää raskaaksi ja jos vahinko käy niin aborttia kehiin
Vierailija kirjoitti:
Olen 39 v nainen , mieheni lähti kavereidensa kanssa tallinaan ja minä jäin ottamaan aurinkoa , näin kun naapurin rouva lähti taksilla johonkin , niin naapurit ovat jo eläkkeellä , nautin pihalla auringosta ja siideristä , aina välillä kävin ottamassa paukutkin . Kun naapurin ukko tuli pihalle ja näki minut niin jäi katselemaan minua , Kysyin maistuisko paukut , hänhän ilahtui ja tuli heti , sanoi kyllä paukut kyllä maistuu kun rouvakin lähti siskonsa tykö . Menimme sisälle ja kaadoin meille paukut , hänhän joi sen heti ja kaadoin lisää , menin vaihtamaan bikinit pois ja laitoin pelkän pitkän t - paidan ja menin istumaan takaisin , huomasin lasi olevan taas tyhjä , kaadoin lisää ja join itsekin oikein kunnolla ja sanoin mennäänkö istumaan olohuoneeseen , menimme . Siellä juteltiin kaikista asioista ja kysäisin oletko saanut pillua milloin viimeksi , hän vilkaisi minua ja jalkojeniväliin , sanoi joskus 2 - 3 vuotta sitten vaimo ei välitä . Tuli p
Pera on lukenut jallua.
Vierailija kirjoitti:
Pera on lukenut jallua.
No jos tuo oli referaatti lukemastaan, niin ei kovin mairittelevaa arvosanaa voi antaa. Muistan kun eräs opettaja jossain päättäjäisjuhlassa humoristisesti kertoili entisaikain sanallisista kouluarvosanoista, joita riitti ainakin puolen tusinaa vielä "välttävästä" alaspäinkin, tyyliin "heikonheikko". Niille olisi käyttöä tuon tekstin arvioinnissa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paskamyrsky täällä olisi, jos tuon olisi tehnyt mies.
Onneksi et yhtään uhriudu.
Asuin nuorena 19v kerrostassa pienessä kaksiossa, naapuriin muutti kivan näköinen brunette,
Rappukäytävässä kauniisti hymyillen hän tervehti minua ja kerran perjantaina soitti ovikelloani ja pyysin hänet sisälle. Vähän aikaa juttelimme ja hän tuli minuun kiinni suudellen kiihkeästi, kertoi lähtevänsä baariin kaverin kanssa, itsellä oli samanlaiset suunnitelmat, jotka kerroin hänelle.
Sitten hän lähti ja pyysi tulemaan baarin jälkeen hänen luo.. johon vastasin myöntävästi. Ymmärsin että olisi tarjolla kuumaa nuorta naista. Baarissa mietin kokoajan naapuria.. ja päätin lähteä kävelemään kotia kohti.
Mietin rappukäytävässä että olinko ymmärtänyt oikein naisen.. päätin ottaa siitä selvää, koputin varovasti hänen oveen.. oven avasi seksikkääseen mustaan lyhyeen satiiniseen yöpaitaan pukeutunut naapuri... hän veti minut sisään ja suljettuani oven painautui muotoinensa minuun suudellen kuumilla huulilla.. menimme sängyn viereen suudellen, riisuen, nai mua hän huohotti korvaani, puristellen housuissani kovettuvaa elintäni.. tyttö oli aivan märkä maistaessani hänen litisevää karvatonta vakoa.. hän odotti kovan kaluni housuistani, imien ja runkaten.. ota miut hän sanoi.. painoin elimeni pilluun, tunsin että tää ei mene sisään, naapurini sanoi yhtäkkiä että tää on eka kerta hänelle..
hellästi sain työnnyttyä häneen ja naimme ihanasti.. siitä alkoi vajaa 2 vuotta kestänyt naapuri suhde. Kerran eräissä bileissä tutustuin hänen kaveriin joka myös halusi että olen hänen ensimmäinen. Olivat jutelleet keskenään. Ja vein tytön kotiani tehden hänelle hyvää, sekin seksisuhde jatkui reilun vuoden.
Lämpimiä muistoja..
Vierailija kirjoitti:
ainakin naapurin yh ta kävin vuorovkpl joskus painamassa, ihan kiva nainen, aika raskaat rinnat ja karvainen alakerta, asia jonka korjasin ekalla kerralla ennenkuin edes panin sitä ekaa kertaa, eli komensin ottamaan housut veke ja saippuoin jalkovälin ja vetelin karvat pois, samalla tulin tutustuneeksi hänen pillunsa tuiki tärkeisiin elementteihin kesken parturoinnin ja orkun anto sormella olikin sitten alkulämmitelyksi helppoa.
Älä kehtaa puhua ihan p..kaa!
naapurin muija haukkui munan pystyyn
kyllä se niin hyvältä tuntuu laskea pilluun lasti sisään ,aina se on tehtävä
Välillä tulee vanhemman naapurin miehen kanssa puuhastelua..minä olen yh ja hän varattu
N32
Sitten heräsin