Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemasi pelkkien poikien äidit

Vierailija
12.07.2014 |

Millaisia ovat?

Oma havainto: Jos perheessä vain poikia ja heitä on yli 1, perheen äiti on usein katkera ja pahansuopa.

Tämä omaan elämään tyytymättömyys, jota heijastetaan muille, ei koske tuntemiani perheitä, joissa on vain 1 poika.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään, jonka eka lapsi oli poika. Kun odotti toista, toivoi kovasti tyttöä. Sai pojan. Neljä vuotta myöhemmin alkoi odottaa kolmatta, ja taas toivoi todella paljon tyttöä. Taas tuli poika. Kun alkoi odottaa neljättä, sai tietää tämän olevan tyttö ja oli onnensa kukkuloilla. Tästä tytöstä julkaisee facebookissa kauheasti kuvia ja tarinoita ja on selkeästi onnellinen tästä tytöstä. On tottakai onnellinen myös pojistaan, mutta tyttöä hehkuttaa eniten.

Vierailija
22/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisten luonnehdinta lasten avulla on noin helppoa, ap voisi laatia kaavion eri kombinaatioista.

Minulla on tyttö, poika ja tyttö. Millainen ihminen minä sitten olen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi iloisimmista ja positiivisimmista ihmisistä, jonka tunnen on pelkkien poikien äiti. En ole muidenkaan kohdalla huomannut mitään yhteyttä nyrpeän ilmeen ja lasten sukupuolen välillä.

Vierailija
24/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni lisäksi 2 "pelkkien" poikien äitiä. Katkera ja pahasuopaisuutta ei ole ilmassa ollut. Luovia, liikunnallisia, hyvästä ruoasta pitäviä ovat kaikki! :)

Vierailija
25/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että oma kokemus ei ollut kaikenkattava totuus, vain pelkkää sattumaa! tällä hetkellä itkettää ihmisten ilkeys. On kiva, että on äitejä, jotka kasvattavat ilolla poikansa!

Vierailija
26/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n aloitus on ilkeä, katkera ja lapsellinen. Mitähän laatua hänen lapsensa ovatkaan?

Vierailija
27/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:31"]Ap:n aloitus on ilkeä, katkera ja lapsellinen. Mitähän laatua hänen lapsensa ovatkaan?

[/quote]

Meinasin jo kommentoida että poikia ilmeisesti, kun kerran tuollaisen analyysin vetäisi.

Vierailija
28/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani äidit, joilla on vain poikalapsia, ovat rentoja, elämäniloisia ja huumorintajuisia. Noh, poikalasten kanssa harvoin pärjääkään hermojaan menettämättä, jos on nuttura liian tiukalla ja ämpärillinen hiekkaa pillussa. 

Vierailija
29/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät pojat opettavat pelkille äideille suvaitsevaisuutta. Pelkät äidit (aiemmin nipot) osaavat ottaa rennommin poikiensa kanssa. Isätkin pääsevät helpommalla, kun tuo otsanauha on löysempi.

Vierailija
30/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:36"]

Kaikki tuntemani äidit, joilla on vain poikalapsia, ovat rentoja, elämäniloisia ja huumorintajuisia. Noh, poikalasten kanssa harvoin pärjääkään hermojaan menettämättä, jos on nuttura liian tiukalla ja ämpärillinen hiekkaa pillussa. 

[/quote]

No tässähän ei olekaan yhtään stereotyyppistä ja sovinistista ajattelua: pojat/miehet rentoja, huumorintajuisia, elämäniloisia, reiluja, rehtejä,

-tytöt/naiset kaikkea huonoa.

Ja tämäkin vastaus on hyväntahtoinen.

Vierailija
31/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuore kolmen pojan äiti ja olen onneni kukkuloilla! Tunnen useita "pelkkien" poikien äitejä ja kaikki heistä ovat rentoja ja huumorintajuisia, energisiä ihmisiä. Eipä näitten velikultien kanssa pärjääkään, jos ponnari kiristää :)

Vierailija
32/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yhtä typerä aloitus kuin se, jossa luokiteltiin ihmisiä etunimien perusteella. Kaikki Leenat sitä ja kaikki Jennat tätä... Hohhoijaa.

Vierailija
33/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopilla on pelkästään poikia. Hän on hyvin mukava ja huumorintajuinen nainen.

Vierailija
34/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessa toivoin tyttöä. Naisena ajattelin hupsusti, ettei mulla ole kokemusta pojista. Poika tuli. Maailman ihanin. Toisesta lapsesta toivoin poikaa, koska esikoinen oli niin mainio. Tyttö tuli. Maailman ihanin. Joskus ajattelen, että olisi jollain tavalla "helpompaa", että olisi 2 "samanlaista". Hassua. Samanlaisia eivät olisi kuitenkaan... Esikoisen vaatteet kävisivät kakkoselle - ainoa etu :D

Vierailija
35/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:39"]

Tämä on yhtä typerä aloitus kuin se, jossa luokiteltiin ihmisiä etunimien perusteella. Kaikki Leenat sitä ja kaikki Jennat tätä... Hohhoijaa.

[/quote]

Paitsi että yleistyksiä tehdään kansallisuuksian ja hullumpienkin asioiden perusteella.

Ja kukaan ei suutu nimiketjuissa, ei peukutuksia pahemmin puoleen eikä toiseen, joten tämä vihan purkaus tässä ketjussa ja ylenpalttinen poikien äitien kehuminen on  myös mielenkiintoista.

Vierailija
36/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pelkkien poikien äiti enkä ymmärrä mistä pitäisi olla katkera.

Vierailija
37/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm mielenkiintoinen yleistys. Itselleni on kyllä kova paikka ollut etten saanut tyttöä ja varmasti suustani on tullut kateellisia lausuntoja tyttöjen äideille vuosien varrella. Nyttemmin olen kasvanut välttämään tilanteita joissa kateus pulpahtaa suusta ( esim kun tyttöjen äidit tutkii tyttövaatteita, poistun vaan vaivihkaa, ennen oisin aukonut suutani). Minulla on onneksi kaksi ihanaa poikaa jotka ovat kasvamassa hienoiksi miehiksi, tekevät kotitöitä, tykkäävät kahvilakulttuurista ja monista asioista mistä äitikin. Ainoa mikä huolestuttaa on tulevaisuudessa anopin ja sen kakkosmummin rooli, olen hyvin lapsirakas joten siitä voi tulla vielä vaikea paikka jäädä aina kakkoseksi miniän äidille. Täytyy toivoa että pojat löytää ihanat vaimot jotka tykkää anopistaan

Vierailija
38/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää taas suurennelko asioita ja myös vääristelkö naismaiseen tapaanne!

Vierailija
39/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 10:44"]

Hmmm mielenkiintoinen yleistys. Itselleni on kyllä kova paikka ollut etten saanut tyttöä ja varmasti suustani on tullut kateellisia lausuntoja tyttöjen äideille vuosien varrella. Nyttemmin olen kasvanut välttämään tilanteita joissa kateus pulpahtaa suusta ( esim kun tyttöjen äidit tutkii tyttövaatteita, poistun vaan vaivihkaa, ennen oisin aukonut suutani). Minulla on onneksi kaksi ihanaa poikaa jotka ovat kasvamassa hienoiksi miehiksi, tekevät kotitöitä, tykkäävät kahvilakulttuurista ja monista asioista mistä äitikin. Ainoa mikä huolestuttaa on tulevaisuudessa anopin ja sen kakkosmummin rooli, olen hyvin lapsirakas joten siitä voi tulla vielä vaikea paikka jäädä aina kakkoseksi miniän äidille. Täytyy toivoa että pojat löytää ihanat vaimot jotka tykkää anopistaan

[/quote]

Kiitos rehellisyydestä ja hienot poikasi löytävät varmasti itselleen tytöt, jotka ottavat sinut perheen elämään.

Vierailija
40/61 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sellaisia äitejä on, jotka olisivat halunneet MYÖS tytön/tyttöjä. Mutta Se ei ole niiltä pojilta pois.

Eräs kaverini odottaa niitä miniöitä kun pojat ovat nyt 15v ja 17v. Hänestä Tulee takuulla huippu anoppi joka lellii ne tyttökaverit ja vaimot pilalle :-D näin ainakin uhoaa :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan