Amerikan seksikkäin presidentti?
Itse tykkään Bill Clintonista. Jimmy Carterkin oli puoleensa vetävä mutta mieheksi turhan lyhyt. Ei ihme että Clintoni kaato naista kun aitaa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitenkä JFK. Taitaa olla hiukan eri levelillä kuin muut. Reagan oli nuorena melkoisen komea mies. Presidenttinä hän oli sitten varttuneemmalle iällä.
Seksikkäitä Amerikan presidenttejä on mielestäni kuitenkin 0 kpl.Niin mutku Clinton on paha poika ;)
Kennedyhän se olikin varsinainen k i l t timies😂 koulussa ei varmaan tytöt edes jutskaneet hänen kanssaan.
Bushit ja Kennedyt syntynyt kultalusikka suussa. Clinton isättömänä jossain Arkansanin perukoilla.
Duumanguumin kirjoitti:
Putin oli guuma.
Oli joo vuosikymmen sitten mutta ei käsittääkseni amerikan presidentti kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen Robert Kennedyn paremman näköisenä kun veljensä ja Obama on suorastaan ruma. Kauneus on katsojan silmässä.
Ap
JFK:n poikakin oli vielä Usan suurin seksisymboli 90-luvulla
No olihan Jr isäänsä komeampi mutta niinkuin joku mainitsi silmät hirveän kaukana toisistaan. Vielä suurempi kauneusvirhe kun liian lähellä olevat silmät tyyliin Jerry Seinfeld ja Englannin Harry. Ei sillä kyllä jr silmistään huolimatta oli noita komeampi.
Minun silmään Harry ja Jerrykin nuorempana ovat paremman näköisiä kun Jr. Jr oli tullut ulkoisesti liiaksi äitiinsä.
Kyllähän Obamalta löytyy karismaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä JFK tämän kisan voittaa ❤️
Näin on👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen Robert Kennedyn paremman näköisenä kun veljensä ja Obama on suorastaan ruma. Kauneus on katsojan silmässä.
Ap
Valitettavasti oli perinyt äitinsä silmät mitkä olivat ohimoilla:/ Eiköhän hän ollut seksisymboli ja "amerikan prinssi" lähinnä sukunimensä takia.
No on kyllä maailman komein mies. Heittämällä. Ihan sama mikä sukunimi.
JFK ehdoton ykkönen. Clinton kakkonen. Vaikka molemmat taisivat olla häntäheikkejä.
Vierailija kirjoitti:
JFK ehdoton ykkönen. Clinton kakkonen. Vaikka molemmat taisivat olla häntäheikkejä.
Eiköhän ne kaikki ole ollut häntäheikkejä? Kaikkien aikojen arvostetuin ensimmäinen nainen Eleanor Roosevelt sai niin tarpeekseen äijänsä pettämisestä että rupesi suhteeseen naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Valitettavasti oli perinyt äitinsä silmät mitkä olivat ohimoilla:/ Eiköhän hän ollut seksisymboli ja "amerikan prinssi" lähinnä sukunimensä takia.
Makunsa todella kullakin...
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Obamalta löytyy karismaa
Arvostan hänen ja vaimonsa koulutusta mutta muuten hyvin teennäisen ja ylimielisen oloinen pariskunta. Eivät myöskään ulkoisesti ole mitenkään silmää hiveleviä makuuni.
Bush sr. on todella aliarvostettu tässäkin listauksessa, niin kuin aina kaikkialla muuallakin. https://media.gq.com/photos/5584209009f0bee56443253d/master/w_400%2Cc_l…
Eikä nuorempikaan ollut pahannäköinen:
https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?q=85&c=sc&poi=face&w=1500&…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Googlasin. Ei nyt todellakaan maailman komein mies mutta hirvittävän komea kyllä. Miksi nai tollasen huume sussun vaikka pääsi painamaan jopa prinsessa Dianaa?!
N24
Vierailija kirjoitti:
Onko Usan presidenteistä kukaan ollut ei-häntäheikki? Nuorempi Bush?
Vierailija kirjoitti:
Richard Nixon.
Nuorena Nixon on tosiaan ollut komeampi kuin suuri osa muista.
Samoin nuori Rutherford Hayes:
https://ic.pics.livejournal.com/kensmind/1278588/2254740/2254740_600.jpg
JFK ehdottomasti. Myös Reagan oli komea.
Richard Nixon.