Amerikan seksikkäin presidentti?
Itse tykkään Bill Clintonista. Jimmy Carterkin oli puoleensa vetävä mutta mieheksi turhan lyhyt. Ei ihme että Clintoni kaato naista kun aitaa.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen Robert Kennedyn paremman näköisenä kun veljensä ja Obama on suorastaan ruma. Kauneus on katsojan silmässä.
Ap
JFK:n poikakin oli vielä Usan suurin seksisymboli 90-luvulla
No olihan Jr isäänsä komeampi mutta niinkuin joku mainitsi silmät hirveän kaukana toisistaan. Vielä suurempi kauneusvirhe kun liian lähellä olevat silmät tyyliin Jerry Seinfeld ja Englannin Harry. Ei sillä kyllä jr silmistään huolimatta oli noita komeampi.
Sieltä voi verrata miehiä:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeesti joku Obama korvat höröllä ja muna pystyssä tärkeenä hyökkäämässä teitä kohti. Tosi seksikästä. Kerrassaan kiihottava mies. NOT🤮
Obamalla oli six pack vielä kautensa alkupuolella. Sen täytyy olla harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Richard Nixon.
Nuorena Nixon on tosiaan ollut komeampi kuin suuri osa muista.
Samoin nuori Rutherford Hayes:
https://ic.pics.livejournal.com/kensmind/1278588/2254740/22547
40_600.jpg
Nixonin nenä oli törkeä. Ja oli muuten vaimonhakkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Bush sr. on todella aliarvostettu tässäkin listauksessa, niin kuin aina kaikkialla muuallakin. https://media.gq.com/photos/5584209009f0bee56443253d/master/w_400%2Cc_l…
Eikä nuorempikaan ollut pahannäköinen:
https://imagesvc.meredithcorp.io/v3/mm/image?q=85&c=sc&poi=face&w=1500&…
WAU tuo nuorempi. Tosi HOT 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Lincoln oli kai järisyttävä näky
193 cm. Varmaan aika harvinaista 1800-luvulla.
JFK oli karismaattinen, mutta oli liikaa panovirityksiä siellä täällä vaikka kenen kanssa. Tautista touhua. Clinton munasi pahasti, kun valehteli ettei ole ollut tekemisissä miss Lewinskyn kanssa, kunnes leningin tahra paljastui kaikkea muuta kuin bearnaisekastikkeeksi. Olisi edes seissyt suoraselkäisenä tekojensa kanssa. Valehteleminen on epäseksikästä.
Pitää mennä rajan yli sexy-valtiomiesten metsästyksessä. Justin Trudeau, Kanadan pm, on aivan omaa luokkaansa. Samoin oli isänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeesti joku Obama korvat höröllä ja muna pystyssä tärkeenä hyökkäämässä teitä kohti. Tosi seksikästä. Kerrassaan kiihottava mies. NOT🤮
Mä tykkään hörökorvista. Erityisesti älykkään ja karismaattisen miehen päässä.
Nixon oli paljon komeampi kuin maineensa antaa ymmärtää. Rinnalla on sentään JFK ja silti näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään hörökorvista. Erityisesti älykkään ja karismaattisen miehen päässä.
Nixonia pidetään ehkä kaikista älykkäimpänä noista presidenteistä
Biden.Hänen letkautuksensa ovat vastustamattomia!
Ketkä noista on olleet uskollisimpia?
Eikö kukaan muka pidä The Donaldista?
Mireya Moscoso, Panaman presidentti.