ensimmäinen parisuhde nyt takana, ja yhdyn täysin muiden miesten näkemykseen että naisten 'anti' parisuhteessa jää hyvin vähäiseksi
Kaikki näyttää olevan miehen vastuulla, ja jos ei osaa lukea ajatuksia, kehua päivittäin prinsessaksi, eikä osata 'puhua syvällisiä' jostain henkimaailman asioista niin jo on kylmää kyytiä luvassa.
Kuolemaan tähtäävä asevelvollisuuskin on tämän jälkeen minulle iloinen kokemus naisen kanssa seurustelun rinnalla.
Kommentit (70)
Kyllä se yleensä kaiken valittamisen jälkeen miehen syyksi koituu.
Sinulle ei kelvannut kiltti ja vaatimaton tavisnainen.
Vau! Siinä meillä varsinainen kokemusasiantuntija ja unelmien prinssi jota kaikki maailman naiset nyt kilvan tavoittelevat omakseen.
Olethan konsultoinut isääsi ja kysynyt miksi hän ei kestänyt parisuhteessa äitisi kanssa. Vai millaisissa oloissa sinä olet varttunut?
Ota seuraavaksi ihan tavallinen nainen. Elämästä tulee helpompaa.
Harmi, ettet onnistunut löytämään itsellesi paremmin soveltuvaa kumppania. Kakkoskierroksella toivottavasti menee paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Kokeilehan dildometsää seuraavaksi.
Kaljaa koneeseen ja dildometsään... 😂
Önnönnönnönnöö.... ei mutta ihan kaverin puolesta kyselen, että mikähän se sinun antisi siihen parisuhteeseen oli?
No nyt on aloitus.
Huomaa kyllä, ettei ap.llä ole edes sitä yhtä parisuhdetta takana.
Tuollaistako teillä muuten oli lapsuudenkodissasi?.
Miten se äitisi isääsi kurmootti?
Meillä oli vanhemmilla ihan ok suhde, mutta miehen kotona niiden äiti oli kynnysmatto johon talon isäntä pyyhki jalkansa tullen mennen.
Isännällä oli lehtolapsikin, mutta silti kännipäissään istui tuvan penkillä ja hoki "hu*ora hu*ora" joten kohteli todellakin kuin prinsessaa.
Muori piipitti surkeana, että en minä välitä. Että semmosta.
Tule ulos kaapista. Nyt on sen aika. Kyllä sulle löytyy kiva oma nallekarhu jonka kanssa olette samalla aaltopituudella.
Vierailija kirjoitti:
Önnönnönnönnöö.... ei mutta ihan kaverin puolesta kyselen, että mikähän se sinun antisi siihen parisuhteeseen oli?
Käytännössä ihan kaikki itsestäni. Hän kulki mukana ja osallistui, mutta ei lopulta tuonut muuta kuin tuoda epävarmuutta suhteeseen. kerran taisi keksiä, että minun pitäisi viedä hänet luistelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä ihan kaikki itsestäni. Hän kulki mukana ja osallistui, mutta ei lopulta tuonut muuta kuin tuoda epävarmuutta suhteeseen. kerran taisi keksiä, että minun pitäisi viedä hänet luistelemaan.
En nyt ihan usko, että suhteesi kesti kuukautta kauempaa. Sekin taisi olla tällainen muodikas "tapailusuhde". :D
Keiden muiden miesten näkemykseen ap on yhtymässä? Taitaa ollakin ainoa asia, mihin hän koskaan yhtyy.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, ettet onnistunut löytämään itsellesi paremmin soveltuvaa kumppania. Kakkoskierroksella toivottavasti menee paremmin!
PItää kattoo myös sitä henkistä yhteensopivuutta. Että ei vaan mennä helpon pllun takia yhteen.
Esimerkillistä, yksi parisuhde ja sen perusteella kaikki naiset.
Kun parisuhde sakkaa on molempien syytä katsoa peiliin. Tosin ap toistaa samat virheet uudessa suhteessa, kun ei kykene käsittelemään omaa osuuttaan parisuhteen päättymisessä.
Oma naiseni taas loukkaantui, kun olisi halunut viettää romanttista iltaa ja yökyläilyä miespuolisen kaverinsa kanssa🤔🤔
Minkälaista 'antia' aloittaja kaipaa naisilta parisuhteessa?
Hämmentävää ap se, että valitsit tuollaisen ns. tyhjäpäisen naisen. Kannattaisiko oikeasti pohtia sitä, että sinä itse ilmeisesti teet valinnat puhtaasti ulkonäköseikkojen perusteella? Luulisi, että tunnistaisit jo tutustumisvaiheessa tuollaiset, jotka haluaa olla prinsessoja ja jotka eivät halua puhua mistään syvällisemmästä?
Selvä. Kokeilehan dildometsää seuraavaksi.