Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringien käyttäjät, eikö ne tunnu epämukavilta päällä?

Vierailija
07.07.2021 |

Itselläni jos tavallisetkin pikkarit menee peppuvakoon eikä niitä saa heti korjattua menee koko hetki (esim kävelylenkki) pieleen kun kokoajan miettii, et miten inhottavilta ne pikkupöksyt tuntuu siellä peppuvaossa. Tekis kokoajan mieli korjata niiden asentoa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupoista saa ostettua narustringejä? Siis sellaisia missä takaa menee vain ohut naru.

10-15 vuotta sitten niitä sai ostettua vielä esim Stokkalta, Lindeksiltä jne. mutta ei enää.  

Vierailija
42/46 |
02.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloggilaamapaitafeministit taas vauhdissa. Varmasti muuten tehdään vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus, stringnaru hieromassa pskaista ja hikistä persvakoa. Sieltä kulkeutuvat bakteeritkivasti vulvaan ja virtsatietulehdukset taattuja! Onnea!

Mä en ole ikinä tajunnut miksi stringejä inhoavat aina toitottavat tuota tulehdusjuttua. Minulla ainakin stringit pysyvät paikallaan niin, että etupuoli on edessä ja takapuoli takana, miten ihmeessä ne peppubakteerit edes pääsisivät mitenkään kulkeutumaan väärään paikkaan? Jotenkin maagisestiko ne stringit joillakin vaan vaihtuvat päällä väärinpäin vai mitä ihmettä? 

Vierailija
44/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeankokoiset stringit ei tunnu päällä miltään oli ne sitten pitsiä tai puuvillaa ja siksi ne on niin mukavat.

Vierailija
45/46 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kommandona kesällä.

t. Tissi-Liisa

Vierailija
46/46 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kommandona kesällä.

t. Tissi-Liisa

Miten julistuksesi liittyy esitettyyn kysymykseen???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme