Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stringien käyttäjät, eikö ne tunnu epämukavilta päällä?

Vierailija
07.07.2021 |

Itselläni jos tavallisetkin pikkarit menee peppuvakoon eikä niitä saa heti korjattua menee koko hetki (esim kävelylenkki) pieleen kun kokoajan miettii, et miten inhottavilta ne pikkupöksyt tuntuu siellä peppuvaossa. Tekis kokoajan mieli korjata niiden asentoa.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku muukin tuossa jo totesi, kun stringit ovat oikean kokoiset ja malliset ja kangas/pitsi laadukasta, ei ne tunnu ihan oikeasti miltään ja se on juuri se syy miksi olen käyttänyt stringejä jo kohta 20 vuotta. 

Vierailija
22/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis tuo on yks syy miksi siirryin stringeihin. Eivät hankaa, eivät edes tunnu kun koko on oikea.

Tää on niin urbaanilegendaa. Täytyy olla pervon vikaa, että nauttii siitä, kun kangaskaistale hieroo persväliä.

Mutta se niissä tavallisissa alushousuissa juuri on vikana, että siellä persvaossa on enemmänkin kangasta hankaamassa. Stringit ei hankaa, kun ei osta liian pieniä.

Jos normi alkkareissa kangas menee kasaan persvaossa niin koko on liian suuri tai laihdutuskuuri on onnistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin niitä kukaan käyttäisi jos olisivat epämukavat.

Vierailija
24/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on parhaat. Voimaannun aina kun käytän niitä.

Arska57

Vierailija
25/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt siis niin, että enemmistö naisista ei enää käytä stringejä? Olenko siis aivan out stringeineni? Pitääköhän vallan gallup luoda... No ei jaksa.

.

Peukku ylös  =  käytän stringejä

Peukku alas  =  en käytä

.

N48

Vierailija
26/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä noudatan alusvaatteissani ihanien ranskalainaisten tyyliä!

”Todellinen eleganssi on kaikkialla... ja erityisesti asioissa, jotka eivät näy päälle päin”, totesi legendaarinen ranskalainen muotisuunnittelija Christian Dior aikanaan.

Ja siinä suomalaisnaisilla on paljon opittavaa.

Etenkin pariisittaret lisäävät lingerie-valikoimaansa mielellään väriä. Tämä näkyy myös ranskalaisten merkkien valikoimissa: tarjolla on sävyjä aina punaisesta vaikkapa pastelleihin ja jopa kirkkaisiin muotiväreihin. Simone Pérèlen ihanat alusvaatteet, ah!

Suomalaisten alusvaatelaatikoista löytyy lähinnä mustaa, valkoista, beigeä - käytännöllisiä ja neutraaleja perusvärejä, siis tylsiä.

Ranskalaisnaiset rakastavat alusvaatteissaan laadukkaasti tehtyä pitsiä ja tylliä

Miksi tyytyä tylsään, kun voi pukea hemaisevat pitsiliivit omaksi ilokseen päivää piristämään?

Perinteisen seksikkäinä pidetyt alusvaatteet, kuten korsetit, stay up-sukat, stringit ja push upit, ovat ranskalaisille naisille suoranainen horreur. Ranskalaiset pitävät sen sijaan yhteensopivaa alusvaatesettiä viettelevimpänä valintana. Yhtenäiset setit tekevät alusvaatekerrasta aina huolitellun näköisen.

Itse en ikipäivinä voisi laittaa eri paria olevia rintsikoita ja pikkuhousuja ylleni!

Vierailija
27/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringejä ei kai käytä enää kukaan, jotku pikkupissikset ehkä, epämukavat ja juntit. Ei ainakaan aikuiset naiset jotka eivät elä miellyttääkseen miehiä ym.

Oletko myös tahallasi niin ruma ja tyhmä kuin mahdollista, koska tärkein asia elämässäsi on olla miellyttämättä omaa miestäsi?

Vierailija
28/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen muutaman vuoden käyttänyt stringejä. Eivät ne tunnu miltään. Enemmän ne tavalliset alushousut tuntuvat kuin stringit. Se on uskomatonta mutta totta. 

Vierailija
29/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun naisystäväni otti minulta su ihin häneltä pääsi pieru ja stringien naru meni katki. Kyllä nauratti. Ei muuten käytä stringejä enää.

Vierailija
30/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaattaa AP sitten ostaa isompia alushousuja, jos nykyiset katoaa perseen uumeniin.

Vierailija
31/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertakaikkiaan miten se stringin naru EI tuntuisi siellä perseessä. Väkisinhän se menee syvemmälle sinne vakoon kun vaikka kyykistyy ja nousee takaisin istumaan. Vai kuuluuko sen jotenkin roikkua löysänä?

Vierailija
32/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertakaikkiaan miten se stringin naru EI tuntuisi siellä perseessä. Väkisinhän se menee syvemmälle sinne vakoon kun vaikka kyykistyy ja nousee takaisin istumaan. Vai kuuluuko sen jotenkin roikkua löysänä?

Tuntuuko piilolinssi silmässä? Vastaus on ei ja kyllä. Jos et mieti asiaa, niin ei mutta kun rupeet miettimään, niin kyllä tuntuu. Sama stringeissä.

Vierailija
33/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta olen käyttänyt stringejä ja kuten monet muutkin ovat jo todenneet, niin ovat huomaamattomat, eivätkä tunnu ollenkaan ikäviltä.

Joskus on tullut tehtyä hutiostoksia ja ovat tuntuneet epämukavilta päällä sekä se naru hangannu persvakoa, no roskiin vaan ja vanha tuttu malli ostoskoriin.

Vierailija
34/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parit sellaset stringit missä siinä narussa oli jotain röpöläista reunassa, kuten esim. alushousujen lahkeessakin.

Naru oli siis jotenkin kantattu.

Voi herra mun vereni, laitoin ne stringit elämäni ekaa kertaa laivalle.

Ja ne hankas niin, että oli todella tuskaa. Jouduin riisumaan pois, mutta vahinko oli jo tapahtunut.

Miltei verille meni persvako ja kesti parantua kauan. Heitin stringit roskiin ja siinä mun kokeiluni.

Vierailija
35/46 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia stringit ihan huomaamattomat. Kuin olisi ilman. Mutta rehellisesti kun sain ekat peräpukamat, piti siirtyä takaisin peruspikkareihin. Se naru hankaa nykyään ihan verille.

Nyt on onneksi saanut olla vuoden töissä kokonaan ilman. Olen alkanut pohtia pitäisikö yrittää siirtyä pysyvään kommandona kulkemiseen. Käytän vaan paljon hameita niin siinä valossa ei houkuta, en halua vilautella.

Vierailija
36/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on sitä mieltä ettei kukaan nainen oikeasti pidä stringeistä vaan että naiset pitää niitä miehien takia.

Hän pitää vain kaiken peittäviä "mukavia" alkkareita.

Vierailija
37/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus, stringnaru hieromassa pskaista ja hikistä persvakoa. Sieltä kulkeutuvat bakteeritkivasti vulvaan ja virtsatietulehdukset taattuja! Onnea!

Löytyisikö vielä lisää hyviä teorioita?

Vierailija
38/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ajattele asiaa. Olen käyttänyt pelkästään stringejä teini-iästä asti, ja tuntuisi tosi oudolta laittaa jotkut alushousut hankaisi pyllynposkia.

Vierailija
39/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tähän ikään edes kokeillut. Toisaalta ilkeisinkö edes mennä marketin mieskassalle ja nakata stringit hihnalle.

N52

Vierailija
40/46 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringejä ei kai käytä enää kukaan, jotku pikkupissikset ehkä, epämukavat ja juntit. Ei ainakaan aikuiset naiset jotka eivät elä miellyttääkseen miehiä ym.

Epämukavat ihmiset? 😂 Oon ihan mukava 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi