Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tälläsistä hiuksista? :)

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:12"]

Harvoille sopii noin räikeän punainen. Ja toivottavasti olet alle 30v.

[/quote]

 

Olen olen.. :)

Vierailija
62/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:13"]

Ihanat hiukset!! Noille kutreille kyllä kelpaa heittää mällit!

[/quote]

 

Kiitti. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kysyä myös palstalaisilta vielä semmoista, kun olen luonteeltani hyvin herkkä, niin käyhän tuollaiset hiukset myös herkkä luontoiselle..?

 

Vai pitäisikö aina olla joku kiltin tytön eloveena tukka ja kukka mekko päällä jos on luonteeltaan herkkä?

 

Kun olen luonteeltani herkkä, mutta ulkonäöltä tykkään olla näyttävä ja välillä pukeutua seksikkään naisellisestikkin niin että sen huomaa...

 

Tarvitseeko minun pelätä sitä jos luonteeni ei mene yhtään tyylini kanssa yhteen?

Vierailija
64/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvasin että kateellisilta ämmiltä tulee tähän avaukseen alapeukkua. ;)

Vierailija
65/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI.

Vierailija
66/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon ihan suoraan että kamala väri enkä ole pätkääkään kade, ei mitään syytä olla koska saisin saman värin purkista heti jos haluaisin vaan en todellakaan halua. Suoraan kysymykseen suora vastaus...