Mitä mieltä tälläsistä hiuksista? :)
Kommentit (66)
Hirveän räikeät, teennäiset ja halvan oloiset...sori. Meillä päin asustelee nainen jolla tuo väri tukassa ja näyttää pelleltä anteeksi nyt ap...
Itselle en ikinä värjäisi, mutta tunnen henkilö, jolla on tuon väriset hiukset, ja hänellä näyttävät upeilta :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:01"]
Sanon ihan suoraan että kamala väri enkä ole pätkääkään kade, ei mitään syytä olla koska saisin saman värin purkista heti jos haluaisin vaan en todellakaan halua. Suoraan kysymykseen suora vastaus...
[/quote]
Empä sitten ymmärrä miksi tätä avausta niin kamalasti alapeukutetaan. :) kovasti näyttää mielipiteitä jakavan.. niimpä, TE saisitte kanssa saman värin purkista jos haluaisitte! mutta vastatkaa vielä tuohon luonne kysymykseen. :)
[/quote]
Mihin luonnekysymykseen? Ap kysyi vaan mielipiteitä tukan väristä ja sai niitä...
Räikeän punainen sopii harvoille. Jos iho on vähänkin kellertävään taipuvainen (kuten kuvan naisella), lopputulos ei ole kaunis.
Mulla ollut juur tuollanen kuontalo ja suoraväriä ja crestolin hoitoaineita kuluu. Mutta siihenkin tottuu. Laitoin lähes joka toisella pesulla väriä lisää. Mutta ei punaisissa hiuksissa ikärajaa ole. Äidillänkin on punaiset pitkät hiukset ja en voisi kuvitellakaan, että vaitaisi väriä. Ja mikä helkkarin kommentti toi oli, että olethan alle 30? Are you fucking kidding me? Eli kolmekymppisenä vedetään lyhyeksi ja laitetaan permanentti vai?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:03"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:01"]
Sanon ihan suoraan että kamala väri enkä ole pätkääkään kade, ei mitään syytä olla koska saisin saman värin purkista heti jos haluaisin vaan en todellakaan halua. Suoraan kysymykseen suora vastaus...
[/quote]
Empä sitten ymmärrä miksi tätä avausta niin kamalasti alapeukutetaan. :) kovasti näyttää mielipiteitä jakavan.. niimpä, TE saisitte kanssa saman värin purkista jos haluaisitte! mutta vastatkaa vielä tuohon luonne kysymykseen. :)
[/quote]
Mihin luonnekysymykseen? Ap kysyi vaan mielipiteitä tukan väristä ja sai niitä...
[/quote]
Siis minä ap kun laitoin tänne vielä tälleen tummennettuna avauksen jälkeen yhden tekstin! niin käykää lukemassa se.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:03"]
Hirveän räikeät, teennäiset ja halvan oloiset...sori. Meillä päin asustelee nainen jolla tuo väri tukassa ja näyttää pelleltä anteeksi nyt ap...
[/quote]
Ei mitään, makuasioitahan nämä on. :) mutta muista, vaikka olisin ulkonäöltä ruma tai mitä tahansa, voin olla luonteelta kuitenkin mukava... ;) :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:03"]
Itselle en ikinä värjäisi, mutta tunnen henkilö, jolla on tuon väriset hiukset, ja hänellä näyttävät upeilta :)
[/quote]
Kiitos! :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:06"]
Räikeän punainen sopii harvoille. Jos iho on vähänkin kellertävään taipuvainen (kuten kuvan naisella), lopputulos ei ole kaunis.
[/quote]
Minusta hän on erittäin kaunis! :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:07"]
Mulla ollut juur tuollanen kuontalo ja suoraväriä ja crestolin hoitoaineita kuluu. Mutta siihenkin tottuu. Laitoin lähes joka toisella pesulla väriä lisää. Mutta ei punaisissa hiuksissa ikärajaa ole. Äidillänkin on punaiset pitkät hiukset ja en voisi kuvitellakaan, että vaitaisi väriä. Ja mikä helkkarin kommentti toi oli, että olethan alle 30? Are you fucking kidding me? Eli kolmekymppisenä vedetään lyhyeksi ja laitetaan permanentti vai?
[/quote]
Juuri näin! ihmisen pitää aina olla sitä mitä se tykkää olla. ;) ei todellakaan tehdä 30-vuotiaana noin enää nykypäivänä. ;)
Mä olen luonteeltani myös hyvin taiteilijamainen, siksi ajattelin että ehkä punainen hieman erikoisempana voisi sopia minua. Mutta taiteilija/luovan luonteen omaavat ihmiset ovat usein myös todella herkkiä... siitä herkkyydestä yleensä se taitelijamaisuus ja luovuus ammennetaan. Taiteilija luontoiset ihmiset ovat usein myös hyvin persoonallisia ihmisiä.
Koen ulkonäköni ja luonteeni välillä ristiriidan...
Minulle punaiset hiukset edustaa energisyyttä. Toisille taas näyttävä ulkonäkö, hiusten väri + vaatteet, nähdään rajuna...
Pelkään tyylini yllyttävän ihmisiä väkivaltaan kohdallani?
En haluaisi värjätä tummiakaan hiuksia, koska koen ne jotenkin masentavina tai pitää sellaisia vaatteita joista en oikeasti pidä. Enkä haluaisi pitää aina luonnollista väriäni, vaaleaa, koska haluan myös jotain vaihtelua.
Mielipiteitä?
Oli pakko saada avautua tästä asiasta. :/
Kannattaa käyttää Elumenia noiden värjäykseen, sillä saa intensiivisen punaisen. Ja punainen väri kalpeaa ihoa vasten voi olla myös toimiva yhdistelmä kuten Emmerdalessa sillä Fayen näyttelijällä.
Ainoa mikä hieman itseäni epäilyttäisi tuossa on se, että ensimmäinen asia mikä tulee mieleen tuosta väristä, on Aira Samulin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:31"]
Kannattaa käyttää Elumenia noiden värjäykseen, sillä saa intensiivisen punaisen. Ja punainen väri kalpeaa ihoa vasten voi olla myös toimiva yhdistelmä kuten Emmerdalessa sillä Fayen näyttelijällä.
Ainoa mikä hieman itseäni epäilyttäisi tuossa on se, että ensimmäinen asia mikä tulee mieleen tuosta väristä, on Aira Samulin.
[/quote]
Airahan on upea tyyppi! :) mutta vastatkaa nyt myös tuohon luonnekysymykseen aloituksen lisäksi! :)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:31"]
Kannattaa käyttää Elumenia noiden värjäykseen, sillä saa intensiivisen punaisen. Ja punainen väri kalpeaa ihoa vasten voi olla myös toimiva yhdistelmä kuten Emmerdalessa sillä Fayen näyttelijällä.
Ainoa mikä hieman itseäni epäilyttäisi tuossa on se, että ensimmäinen asia mikä tulee mieleen tuosta väristä, on Aira Samulin.
[/quote]
Airahan on upea tyyppi! :) mutta vastatkaa nyt myös tuohon luonnekysymykseen aloituksen lisäksi! :)
[/quote]
Aira on upea tyyppi, siksi kai tämä väri häneen niin vahvasti personoituukin että jos itse värjäisi niin kuulusi kommenttia "sulla on Aira Samulinin hiukset".
Luonnekysymykseen; mulla ainakin tulee mieleen semmoinen iloinen ja räväkkä luonne tuosta väristä, Airan lisäksi nyt vaikka Vicky Rosti näin esimerkkinä.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:25"]
Pelkään tyylini yllyttävän ihmisiä väkivaltaan kohdallani?
[/quote]
Wut :D
Kylmä ja epäluonnollinen väri. Monella olen nähnyt eikä yhdellekään sopinut. Tuon väristen hiusten kantajat näyttävät järjestään siltä kuin olisivat vetäneet viimeiset kymmenen vuotta heroiinia pimeässä kellarissa. Vie hehkun ihosta täysin kuten mustakin useammilta. Mutta jos tuota väriä taittaa lämpimämpään oranssiin, se sopii paljon useammille.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:01"]
Sanon ihan suoraan että kamala väri enkä ole pätkääkään kade, ei mitään syytä olla koska saisin saman värin purkista heti jos haluaisin vaan en todellakaan halua. Suoraan kysymykseen suora vastaus...
[/quote]
Empä sitten ymmärrä miksi tätä avausta niin kamalasti alapeukutetaan. :) kovasti näyttää mielipiteitä jakavan.. niimpä, TE saisitte kanssa saman värin purkista jos haluaisitte! mutta vastatkaa vielä tuohon luonne kysymykseen. :)