Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä tälläsistä hiuksista? :)

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:31"]

Kannattaa käyttää Elumenia noiden värjäykseen, sillä saa intensiivisen punaisen. Ja punainen väri kalpeaa ihoa vasten voi olla myös toimiva yhdistelmä kuten Emmerdalessa sillä Fayen näyttelijällä.

 

Ainoa mikä hieman itseäni epäilyttäisi tuossa on se, että ensimmäinen asia mikä tulee mieleen tuosta väristä, on Aira Samulin.

[/quote]

 

Airahan on upea tyyppi! :) mutta vastatkaa nyt myös tuohon luonnekysymykseen aloituksen lisäksi! :)

[/quote]

 

Aira on upea tyyppi, siksi kai tämä väri häneen niin vahvasti personoituukin että jos itse värjäisi niin kuulusi kommenttia "sulla on Aira Samulinin hiukset".

 

Luonnekysymykseen; mulla ainakin tulee mieleen semmoinen iloinen ja räväkkä luonne tuosta väristä, Airan lisäksi nyt vaikka Vicky Rosti näin esimerkkinä.

[/quote]

 

Kiitos! :)

Vierailija
42/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:09"]

Täytyy olla paksut ja tuuheat, hyväkuntoiset hiukset. Ihonväri ei saa olla ihan vaalea tai punaiseen taittuva, ja ainakin kevyt meikki on useimmiten oltava päällä ettei näytä narkkarilta.

[/quote]

 

Nimenomaan vaalea iho sopii punatukkaisille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:25"]

Pelkään tyylini yllyttävän ihmisiä väkivaltaan kohdallani?

 

[/quote]

 

Wut :D

 

 

[/quote]

 

Joo, outo kysymys. Mutta eikö ihmiset käy herkemmin niiden kimppuun joilla on näkyvämpi tyyli ja luonne? se toimii jotenkin kirvoittajana, provosoijana?

Vierailija
44/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:54"]

Ihanat :)

[/quote]

 

Kiitoksia! :)

Vierailija
45/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:54"]

Kylmä ja epäluonnollinen väri. Monella olen nähnyt eikä yhdellekään sopinut. Tuon väristen hiusten kantajat näyttävät järjestään siltä kuin olisivat vetäneet viimeiset kymmenen vuotta heroiinia pimeässä kellarissa. Vie hehkun ihosta täysin kuten mustakin useammilta. Mutta jos tuota väriä taittaa lämpimämpään oranssiin, se sopii paljon useammille.

[/quote]

 

No mä en halua oranssia tukkaa.. mutta kiitos nyt vastauksesta kuitenkin. :)

Vierailija
46/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:09"]

Täytyy olla paksut ja tuuheat, hyväkuntoiset hiukset. Ihonväri ei saa olla ihan vaalea tai punaiseen taittuva, ja ainakin kevyt meikki on useimmiten oltava päällä ettei näytä narkkarilta.

[/quote]

 

Nimenomaan vaalea iho sopii punatukkaisille!

[/quote]

 

No tätä minäkin mietin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Vierailija
48/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui miten hirveät hiukset! Tai ei niinkään hiukset, mutta toi väri on järkyttävän kamala. Ja noin moni näyttää tykkäävän! Kait mä edustan sitten mielipiteineni vähemmistöä :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:09"]

Täytyy olla paksut ja tuuheat, hyväkuntoiset hiukset. Ihonväri ei saa olla ihan vaalea tai punaiseen taittuva, ja ainakin kevyt meikki on useimmiten oltava päällä ettei näytä narkkarilta.

[/quote]

 

Nimenomaan vaalea iho sopii punatukkaisille!

[/quote]

 

No tätä minäkin mietin. :)

[/quote]

 

Nimenomaan luonnolliset gingerit ainakin on aina kalpeaihoisia, joten sopi hyvin. Jonkun solariumrusketuksen kanssa näyttäisi varmaan ihan karsealta :D

 

Mutta tosiaan Emmerdalessa tämä Fayen näyttelijä Kim Thomson piti oikein kirkkaanpunaisia hiuksia ja tuon vaaleampaa ihoa on hakala löytää, mutta tuollainen kontrasti toimii mielestäni hyvin!

 

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTY5NzU4MDkxMF5BMl5BanBnXkFtZTcwODc0MzA3Nw@@._V1_SY317_CR20,0,214,317_AL_.jpg

Vierailija
50/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää että tukka näyttää noin räikeästi värjätylle, siis jotenkin peruukkimaiselle. Sama homma nämä suomi-blondit jotka värjää tukan pikimustaksi ja sitten kajaalilla kulmakarvat vastapariksi. Tai toisaalta kun tukka yliblondataan valkeaksi. Ei kaiken tarvitse tietenkään olla mitään beigeä ja maansaävyjä, mutta vivahteet ja tietty raikkaus... Ne uupuvat kun pistetään jyrkkä ja kovin luonnoton purkkiväri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen punainen taitaa olla trendi yämlä hetkellä? Helsingissä ainakin näkee todella paljon. On teiniä, kotiäitiä ja jos jonkin näköistä naikkosta.

Luonnollinen ei millään tasolla, sopii sille oljin meikkvalle joka haluaa herättää huomiota hinnalla millä hyvänsä.

Vierailija
52/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat! Love it!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naapurin parikymppisellä äiti-ihmisellä on tuollainen. Aiemmista värjäilyistä (aina pikimusta) palanut tukka. Siihen liioitellun kaareutuvat paksut, mustat ja palkkimiset kulmat. Aijai.

Läikikäs iho, paljon luomia jne... Ei hyvä ollenkaan. Näyttää halvalta.

Jos taas omistat paksut hyväkuntoiset hiukset ja heleän hyväkuntoisen ihon niin siitä vaan. On ainakin näyttävä. :)

Vierailija
54/66 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko Porvoosta ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:04"]

Toisille sopivat, toisille eivät. Ruippuu ihonväristä.

Ja kannattaa kuitenkin muistaa, että noin kirkas punainen vaatii hyviä hoitoaineita pysyäkseen edes pari viikkoa nättinä ja kirkkaana.

[/quote]

 

Kiitos vinkistä. :)

Vierailija
56/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:04"]

Toisille sopivat, toisille eivät. Ruippuu ihonväristä.

Ja kannattaa kuitenkin muistaa, että noin kirkas punainen vaatii hyviä hoitoaineita pysyäkseen edes pari viikkoa nättinä ja kirkkaana.

[/quote]

Ja suoraväriä ylläpitoon. Ja kantajalleen meikkiä naamaan. 

[/quote]

 

Kiitti vinkistä. :)

Vierailija
57/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:06"]

Vau, kauniit

[/quote]

 

Thanks. Tarkoitus olisikin olla näyttävä nainen ;)

Vierailija
58/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:07"]

Minkä ikäinen olet? Joillekkin sopii oikein hyvin mutta toiset näyttävät vain halvalta. Jos sinulla on ohuet hiukset en suosittele.

[/quote]

 

Olen 19. Minulla on siis juuri tuon pituiset ja paksuiset ja näköiset hiukset kun kuvassa olevalla, mutta vaaleat tällä hetkellä. :)

Vierailija
59/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:09"]

Täytyy olla paksut ja tuuheat, hyväkuntoiset hiukset. Ihonväri ei saa olla ihan vaalea tai punaiseen taittuva, ja ainakin kevyt meikki on useimmiten oltava päällä ettei näytä narkkarilta.

[/quote]

 

Just... no musta tuntuu et mä näytän nyt muutenkin siltä, kun on aina tummat silmänaluset ja silmäpussit... :D

Vierailija
60/66 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI! Aira Samulin tulee mieleen...räjähtää silmille!