Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoista hermostuvat ressukat ovat ihmisiä, jotka kuvittelevat elävänsä jollain jalustalla ja heistä homotouhu merkitsee sitä, että homot pyrkivät nyt heidän jalustalleen

Vierailija
07.07.2021 |

Lapsellisia. Kukaan terve ihminen ei ajattele maailmaa niin, vaan pitää kaikkia ihan samalla maaperällä kulkevina ja siksi sateenkaarihössötys ei hetkauta terveitä yhtään. Vaikka siis näkisikin, ettei sekään tule toimimaan ja on ylilyönti. Niin so what? Aina ylilyöntejä maailmaan mahtuu.
Ja he itkevät että sateenkaariväki vie heteroilta oikeuksia! Sellaista oikeutta, kuin olla pukuhuoneessa vain samaa sukupuolta olevien kanssa ei ole olemassa.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta AP tuo sinun avauksesi on samaa tasoa kuin kysymys: joko olet lopettanut lyömästä vaimoasi? Hyvin arvolatautunut ja ei varmasti paranna kenenkään sateenkaarikimaraan kuuluvan henkilön asemaa.

Minusta asiasta keskusteltaessa pitäisi nyt erottaa kaksi asiaa:

1. Suhtautuminen vähemmistöihin ylipäätään.

2. Suhtautuminen pride festivaaliin.

Ja tältä pohjalta vastaus on se, että minulla ei ole ongelmia vähemmistöjen kanssa. Heillä on yhtälainen oikeus elää.

Sen sijaan en pidä Pridefestivaalista. Se väittää olevansa yhdenvertaisuuden symboli, mutta lähestyy kuitenkin yhdenvertaisuutta vain yhdestä näkökulmasta, seksuaalisuuden, ja mikä pahinta, festivaaliin kielteisesti suhtautuvista tehdään yleistyksiä jotka lähestyvät minusta ihmisoikeuksien riistämistä ja mikään festivaali ei taas oikeuta moista.

Vierailija
102/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta AP tuo sinun avauksesi on samaa tasoa kuin kysymys: joII ko olet lopettanut lyömästä vaimoasi? Hyvin arvolatautunut ja ei varmasti paranna kenenkään sateenkaarikimaraan kuuluvan henkilön asemaa.

Ja tältä pohjalta vastaus on se, että minulla ei ole ongelmia vähemmistöjen kanssa. Heillä on yhtälainen oikeus elää.

Sen sijaan en pidä Pridefestivaalista. Se väittää olevansa yhdenvertaisuuden symboli, mutta lähestyy kuitenkin yhdenvertaisuutta vain yhdestä näkökulmasta, seksuaalisuuden, ja mikä pahinta, festivaaliin kielteisesti suhtautuvista tehdään yleistyksiä jotka lähestyvät minusta ihmisoikeuksien riistämistä ja mikään festivaali ei taas oikeuta moista.

Pridereiden näkemys vastaa jakobiinien jakoperustetta. Jos et ole täysin samaa mieltä, olet meitä vastaan. Sillä asenteella ei historian opetusten mukaan pitkälle potkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellanen oikeus on olemassa esim uimahalleissa, että siellä on naiset ja miehet eri pukuhuoneissa.

Ja niin pitää olla jatkossakin, vaikka pridettäjät vaatisivat mitä.

Pieni marginaali ei saa sanella yhteiskunnassa sääntöjä, varsinkaan sellainen marginaali, joka ei usko biologiaan.

Se on käytäntö, ei oikeus.

Ap

Saanko tulla kanssasi pukuhuoneeseen, pitäisin siitä? Terv pertsa 53

Tietenkin saisit, ei häiritsisi yhtään. Mitä pahaa on alastomuudessa? En tosin harrasta säännöllisesti tai kohtalaisenkaan usein (varsinkaan nyt) mitään, missä käytäisiin pukuhuoneessa, mutta jos olisi tavanomaista, että sinne saisi tulla itsensä naiseksi kokevia, niin mitä sitten?

Ap

Vierailija
104/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä kävi sensuuri. Joko kaikki ilkeät kriittiset mutta asialliset kommentit ehdittiin ilmiantaa, ap?

En tiedä, kun en ole modeosastoa. Mä en koskaan ilmianna mitään kommentteja, paitsi aidosti sairaita joskus, mutta aina kun on vain keskustelua, heikko menee kantelemaan.

Ap

Vierailija
105/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täysipäinen (niin homo, kuin hetero) on tympiintynyt tähän jatkuvaan itsensä, sekä oman seksuaalisuutensa jalustalle nostamiseen, jossa samalla alennetaan muut, eikä jaksa olla pätkääkään kiinnostunut.

Jokainen hermostuu, kun jotain asiaa tarpeeksi hierotaan naamaan, ja yleensä ne on näitä jokaisen henkilökohtaisia, ja yksityisiä asioita, joita mitä ilmeisimmin huonosta itsetunnosta, ja epävarmuudesta kärsivien on päästävä pakkosyöttämään vaikka väkisin, jopa solvaamalla, sekä henkilökohtaisuuksiin menemällä.

Ole vaikka riemunkirjava höröntötterö, ei kiinnosta.

Enemmän kiinnostaa se, minkälainen olet ihmisenä, miten kohtelet muita, ja se, että noudatat lakia.

Eipä tuo meitä heteroita häiritse. Kaappihomoille taitaakin olla sitten kovempi pala kun asiaa käsitellään julkisuudessa.

Niinpä!

Ap

Vierailija
106/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani. 

Minäkin vastustan sitä. Mutta kyseinen aloite eduskunnassa on katsos joillekin ihmisille ONGELMA. Se on mielestäni hassua ja kritisoitavaa.

Ap

Vierailija
107/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin juuri Spotifystä musiikkia ja tuli Karhun homopropagandamainos. ”Karhu puolustaa jokaisen oikeutta valita itse sukupuolensa”.

Mikäs siinä, onneksi minullakin on oikeus valita mitä olutta juon ja se ei tule jatkossa olemaan enää koskaan Karhua. Rehellisyyden nimissä todella vähän on tullut Karhua juotua tähänkään saakka, mutta jatkossa sekin vähä jää pois.

En minäkään juo enää Karhua. Mitäs luulette, miksi tuo propagandakampanja on tehty? Ihan vaan myyntiä edistämään. Mielestäni on törkeää yrittää repiä rahaa kaljasta trans-ihmisten avulla.

En ole siis itse mitenkään trans-ihmisten puolella, ei kiinnosta ne asiat, tai homot, mutta ei myöskään vähemmistön käyttö omaan markkinointiin. Sääli Karhu oli parasta olutta

Juuri niin. Yritysten keinotekoinen ja läpinäkyvä hyvesignalointi on todella vastenmielistä. Oma veikkaukseni on, että se on kaiken lisäksi vieläpä liiketoiminnallisesti haitallista.

Hyvesignalointi on nimenomaan liiketoiminallisesti hyödyllistä, siitä syystä esim useimmat julkkiksetkin on enemmän tai vähemmän intersektionaalisia feministejä. Tästä voidaan päätellä, millainen valta tuolla porukalla jo nyt on, vaikka he antavatkin jatkuvasti ymmärtää olevansa "kaikkien mielestä“ yhteiskunnan pohjasakkaa.

Joten vaikka ehkä jokunen Karhua jo valmiiksi juova jurrikka saattaa jättää Karhut parin seuraavan kuukauden ajan ostamatta, niin voin kuvitella, että jokaista sellaista vastaan on ainakin pari Netflixiä ja matkustelua harrastavaa yliopistotyttöstä, jotka vaihtaa punaviinin sateenkaarikaljaan

Enpä tiedä. Karhu on nimenomaan niiden ”jurrikoiden” olut, ei missään nimessä mikään city-hipstereiden muotijuoma. Olisi mielenkiintoista nähdä esim. viiden vuoden myyntiluvut.

Vierailija
108/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn itse sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt, mutta en ala kohtelemaan heitä sen paremmin tai huonommin kuin muitakaan. Kuitenkin jos ensimmäinen asia jota tiedän toisesta on seksuaalinen suuntaus, todennäköisesti se ei ole ihminen jonka kanssa haluaisin sen enempää kaveerata. Ärsyttää tämä seksuaalisuuden kaikenlainen pakottaminen ja jalustalle asettaminen, ihmisessä on muutakin.

Jännä, miten epäilen, että sinunlaisesi ovat ekana puhumassa selän takana, jos näkisit ”reviirilläsi” vapaa-ajallasi tai töissä ristiin pukeutuvan ja elehtivän naisen/miehen, ihmettelemässä ja varmistamassa, että ”ei ole ihan normaalia”.

Vierailija
109/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyn itse sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöt, mutta en ala kohtelemaan heitä sen paremmin tai huonommin kuin muitakaan. Kuitenkin jos ensimmäinen asia jota tiedän toisesta on seksuaalinen suuntaus, todennäköisesti se ei ole ihminen jonka kanssa haluaisin sen enempää kaveerata. Ärsyttää tämä seksuaalisuuden kaikenlainen pakottaminen ja jalustalle asettaminen, ihmisessä on muutakin.

Jännä, miten epäilen, että sinunlaisesi ovat ekana puhumassa selän takana, jos näkisit ”reviirilläsi” vapaa-ajallasi tai töissä ristiin pukeutuvan ja elehtivän naisen/miehen, ihmettelemässä ja varmistamassa, että ”ei ole ihan normaalia”.

Siis varmistamassa muille, ei tietenkään kyseiselle henkilölle itselleen.

Juuri sellaisen käytöksen takia Pride.

t.hetero

Vierailija
110/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan homoista hermostu, vaan pride-liikkeestä, joka on poliittinen eli haluaa päätösvaltaa, jota sillä jo on.

Vierailija
111/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvokonservatiivisessa piireissä tuo homostelutaipumisten piilottelu on yllättävän yleistä. Mutta kyllä se kanssaihmisille näkyy vaikka piilottelija muuta kuvittelee.

Olen huomannut ihan samaa. Surullista seurattavaa kun epätoivoisesti yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on ja kaikki ympärillä ihmettelevät miksi.

Tuo kertonee enemmän sinusta, millaisissa piireissä kuljet, jos epätoivoisesti jonkun pitää edelleen kaapissa olla.

Tuo kyseinen kirjoittajahan käyttää homoksi nimittelyä jatkuvasti solvaamisarkoitukseen, eli ei mikään ihme, että hänen lähipiirissään olevat homoseksuaalit pyrkivät salaamaan suuntautumisensa.

Vierailija
112/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä. 

T. se aiemmin kommentoinut lesbo. 

Onko sinusta kivaa tutustua ihmisiin heterona ja muuttua heidän silmissään kesken kaiken jossain vaiheessa kuukausien tuttavuutta lesboksi?

Vierailija
113/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on kyllä nyt ihan väärä käsitys asiasta. Kukaan ei ole millään jalustalla, vaan asiaa voisi verrata siihen, että olet kaikessa rauhassa istumassa nurmikolla ja joku tulee hieromaan pallejaan naamaasi että katso mitä minulla on, minä olen tällainen. Ei nyt varsinaisesti kiinnostaisi saada tällaista esittelyä toisen yksityisasioista, ei ole itselläkään tapana tehdä moista.

Ei voi verrata. Olet sairas, jos koet asian noin. Varmaan koet, mutta se ei tee asioista vertautuvia.

Ap

Vierailija
114/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sellanen oikeus on olemassa esim uimahalleissa, että siellä on naiset ja miehet eri pukuhuoneissa.

Pieni marginaali ei saa sanella yhteiskunnassa sääntöjä, varsinkaan sellainen marginaali, joka ei usko biologiaan.

Ap

Tietenkin saisit, ei häiritsisi yhtään. Mitä pahaa on alastomuudessa? En tosin harrasta säännöllisesti tai kohtalaisenkaan usein (varsinkaan nyt) mitään, missä käytäisiin pukuhuoneessa, mutta jos olisi tavanomaista, että sinne saisi tulla itsensä naiseksi kokevia, niin mitä sitten?

Ap

Me naiset emme halua penistä yhtään mihinkään naisten tiloihin.

-eri

Vierailija
115/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta AP tuo sinun avauksesi on samaa tasoa kuin kysymys: joko olet lopettanut lyömästä vaimoasi? Hyvin arvolatautunut ja ei varmasti paranna kenenkään sateenkaarikimaraan kuuluvan henkilön asemaa.

Eiköhän jokainen ihminen ymmärrä, että Pride ei ole koskaan ollutkaan neutraali yhdenvertaisuussymboli, vaan alusta asti seksuaalisuuden näkökulman omaava kulkue?

Haistanko tässä katkeruutta viattomilta osallistujilta, jotka luulivat vuonna nakki ja kirves menevänsä yhdenvertaisuuskulkueeseen? Ja tulivatkin nolatuiksi jonkun seksivähemmistön sakkina?

Ap

Vierailija
116/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Me naiset emme halua penistä yhtään mihinkään naisten tiloihin.

-eri

Ei se meitä naisia haittaa. Ihan ihme asenne, mieluummin haukut toisia, kuin tajuat, että kotikasvatuksesi oli surkea ja olematon ja antoi sinulle ahdasmielisyyden? Kuka sen saa päättää, voivatko naiset ja miehet olla samassa pukutiloissa tai että onko se oikein vai väärin? En aja asiaa, ihmettelen vain asennetta, että sellaisesta toiveesta aletaan haukkumaan vähemmistöjä.

Ap

Vierailija
117/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani. 

Minäkin vastustan sitä. Mutta kyseinen aloite eduskunnassa on katsos joillekin ihmisille ONGELMA. Se on mielestäni hassua ja kritisoitavaa.

Ap

Oletko trolli?

Kyseinen aloite sallisi kenen tahansa miehen lampsia sinne naisten suihkutiloihin, se on se ONGELMA!

Mitä hassua siinä on?

Vierailija
118/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen ihminen ymmärrä, että Pride ei ole koskaan ollutkaan neutraali yhdenvertaisuussymboli, vaan alusta asti seksuaalisuuden näkökulman omaava kulkue?

Haistanko tässä katkeruutta viattomilta osallistujilta, jotka luulivat vuonna nakki ja kirves menevänsä yhdenvertaisuuskulkueeseen? Ja tulivatkin nolatuiksi jonkun seksivähemmistön sakkina?

Ap

Ihmettelinkin aikoinaan, että siellä kulkueessa oli heteroita, jotka eivät ihan tuntuneet käsittävän, että kulkue on (henkisesti) vain homoille ja seksuaalivähemmistöön kuuluville, eikä tasavertaisuutta yleisesti ajava juttu, tämä ei tullut koskaan vastaan MISSÄÄN, että se sellainen olisi ollut.

Ap

Vierailija
119/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko trolli?

Kyseinen aloite sallisi kenen tahansa miehen lampsia sinne naisten suihkutiloihin, se on se ONGELMA!

Mitä hassua siinä on?

Mikä siinä olisi ongelma? Siihen voisi olla jonkinlainen erillinen passi, jonka esittää avaimen luovuttajalle. Älä sitten käy pukuhuoneen sisältävissä harrastuksissa, jos toi on sulle ongelma. Eli en siis ole niin yksikertainen, että ajattelisin, että sinne voisi tulla itsensä heteroksi kokeva mies.

Ap

Vierailija
120/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoja vihaavat miehet pelkäävät, että homot alkavat kohdella heitä kuin he itse kohtelevat naisia. Tuijottavat, koskettelevat väkisin, puhuvat likaisia, iskevät baareissa, tunkevat viereen pöydässä ja liittyvät pyytämättä seuraan jne.

Homo sapiens kuolisi sukupuuttoon 200 vuodessa, jos miehet eivät olisi tuollaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän