Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoista hermostuvat ressukat ovat ihmisiä, jotka kuvittelevat elävänsä jollain jalustalla ja heistä homotouhu merkitsee sitä, että homot pyrkivät nyt heidän jalustalleen

Vierailija
07.07.2021 |

Lapsellisia. Kukaan terve ihminen ei ajattele maailmaa niin, vaan pitää kaikkia ihan samalla maaperällä kulkevina ja siksi sateenkaarihössötys ei hetkauta terveitä yhtään. Vaikka siis näkisikin, ettei sekään tule toimimaan ja on ylilyönti. Niin so what? Aina ylilyöntejä maailmaan mahtuu.
Ja he itkevät että sateenkaariväki vie heteroilta oikeuksia! Sellaista oikeutta, kuin olla pukuhuoneessa vain samaa sukupuolta olevien kanssa ei ole olemassa.

Kommentit (190)

Vierailija
141/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta AP tuo sinun avauksesi on samaa tasoa kuin kysymys: joko olet lopettanut lyömästä vaimoasi? Hyvin arvolatautunut ja ei varmasti paranna kenenkään sateenkaarikimaraan kuuluvan henkilön asemaa.

Minusta asiasta keskusteltaessa pitäisi nyt erottaa kaksi asiaa:

1. Suhtautuminen vähemmistöihin ylipäätään.

2. Suhtautuminen pride festivaaliin.

Ja tältä pohjalta vastaus on se, että minulla ei ole ongelmia vähemmistöjen kanssa. Heillä on yhtälainen oikeus elää.

Sen sijaan en pidä Pridefestivaalista. Se väittää olevansa yhdenvertaisuuden symboli, mutta lähestyy kuitenkin yhdenvertaisuutta vain yhdestä näkökulmasta, seksuaalisuuden, ja mikä pahinta, festivaaliin kielteisesti suhtautuvista tehdään yleistyksiä jotka lähestyvät minusta ihmisoikeuksien riistämistä ja mikään festivaali ei taas oikeuta moista.

Eiköhän jokainen ihminen ymmärrä, että Pride ei ole koskaan ollutkaan neutraali yhdenvertaisuussymboli, vaan alusta asti seksuaalisuuden näkökulman omaava kulkue?

Haistanko tässä katkeruutta viattomilta osallistujilta, jotka luulivat vuonna nakki ja kirves menevänsä yhdenvertaisuuskulkueeseen? Ja tulivatkin nolatuiksi jonkun seksivähemmistön sakkina?

Ap

Miksi siitä sitten puhutaan yhdenvertaisuuden symbolina ja miten voit edustaa yhdenvertaisuutta olematta neutraali? Minä en ihmisenä ymmärrä moista valikoivaa käsitystä siitä mitä yhdenvertaisuus edustaa ja väitän umpimähkään ettei myöskään moni muu?

Arvauksesi meni nyt hieman pieleen eli katkeroituminen ei ole minua ajava motiivi vaan näkökulmien laajentaminen ja kaksoisstandardien poistaminen.

Onpa outoa pohdintaa? Miten ALISTETTU kansanosa voisi olemalla neutraali olla yhdenvertainen? Mietipä sitä.

Alistetuiksi jäisivät. Ja siis puhun arkipäivän tilanteista, joissa tosiaan pitää kertoa, että kumppani on samaa sukupuolta, koska muuten toisille syntyy väärä käsitys, joissa et ehkä saa hakemaasi työpaikkaa, jos suuntautumisesi tulee esille, jossa joudut kuuntelemaan pilkkaa itsestäsi, kun toiset eivät tiedä suuntautumisestasi jne jne jne.

Ehkä olisi YHDENVERTAISTA, ettei noi asiat olisi koskaan mikään juttu!

Ap

Ehkä siis käsitteistö pitäisi laittaa kuntoon ja puhua yhdenvertaisuuden sijasta vähemmistöjen yhdenvertaisuutta ajavasta festivaalista, kun nykypäivänähän tuota nimenomaan myydään yhdenvertaisuusfestarina ja kuten sinäkin tuossa alleviivaat niin noissa kahdessa käsitteessä on todella iso ero.

Miksi tarvitaan erikseen ”vähemmistöjen yhdenvertaisuus”? Ei mielestäni erityisesti tarvita. Tavoite olisi yhdenvertaisuus. Se ei toteudu, koska seksuaalivähemmistöihinhän ei suhtauduta neutraalisti. Jos itse suhtaudutkin, niin laajasti katsoen ei suhtauduta. Seksuaalivähemmistöön kuulumista käytetään lyömäaseena, oikeutena haukkua ja syrjiä jne.

Ap

No ethän sinäkään suhtaudu heteroihin yhdenvertaisesti vaan tuossa juuri dissasit heitä pois pridekulkueesta eli jos tuo on sinu käsityksesi yhdenvertaisuudesta niin käypä tarkistamassa mitä tuo käsite tarkoittaa ja tule vasta sitten opettamaan.

EN DISSANNUT pois pridekulkueesta! Mutta SINNE EI KANNATA MENNÄ, JOS uskoo, että seksuaalivähemmistöt kävelevät siellä NEUTRAALISTI!

Ap

Vierailija
142/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin homoista?

En edes tietäisi, että joku on homo jos ne ei itse sitä toitottaisi kovaan ääneen koko ajan. Mikä tahansa tuputus alkaa pidemmän päälle ärsyttää.

Etkö tajua, että he eivät ole yhdenvertaisia asiassa heteroiden kanssa?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani. 

Minäkin vastustan sitä. Mutta kyseinen aloite eduskunnassa on katsos joillekin ihmisille ONGELMA. Se on mielestäni hassua ja kritisoitavaa.

Ap

Oletko trolli?

Kyseinen aloite sallisi kenen tahansa miehen lampsia sinne naisten suihkutiloihin, se on se ONGELMA!

Mitä hassua siinä on?

Mikä siinä olisi ongelma? Siihen voisi olla jonkinlainen erillinen passi, jonka esittää avaimen luovuttajalle. Älä sitten käy pukuhuoneen sisältävissä harrastuksissa, jos toi on sulle ongelma. Eli en siis ole niin yksikertainen, että ajattelisin, että sinne voisi tulla itsensä heteroksi kokeva mies.

Ap

Minkä helvetin avaimen? 😂

Pukuhuonetilojen. Vai missä on pukuhuone, jonne voi kävellä ilmoittamatta milloinkaan ennalta mitään nettiin tai kellekään?

Ap

Vierailija
144/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämäkin itku pride-touhua vastaan sikiää siitä, että valkoinen heteronainen/-mies on ajatellut, että Ai kiva, homot ajavat yhdenvertaisuutta! Juhuu! Hehän ovatkin jo täysin yhdenvertaisia kaikkien kanssa, joten he varmaan lähestyvät minua neutraalisti! ” …jjjjust! Tai, ehkä ei… *lyö päätä seinään*

Ap

Ja sinä arvelet, että tällä sinun vihamieliselöä älämölölläsi joku muuttaisi käsityksiään vähemmistöille myönteisemmäksi? Taidat päästä parasta aikaa niiden tahojen suosikkimannekiiniksi jotka aidosti vastustavat kaikkia vähemmistöjen oikeuksia.

Vierailija
145/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla itsekeskeinen, valkoinen mamma / kääkkä taas, jos homojen ajamasta yhdenvertaisuudestatulee s**tana mieleen seksuaalivähemmistöjen neutraali suhtautuminen!!!!!! 👿 eli ei mitään AIETTAKAAN kunnioittaa kyseisiä vähemmistöjä! ”Juu, pysykää siellä kaapeissanne vaan, yhdenvertaisuus juhuu!!”

Ap

Vierailija
146/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta AP tuo sinun avauksesi on samaa tasoa kuin kysymys: joko olet lopettanut lyömästä vaimoasi? Hyvin arvolatautunut ja ei varmasti paranna kenenkään sateenkaarikimaraan kuuluvan henkilön asemaa.

Ja tältä pohjalta vastaus on se, että minulla ei ole ongelmia vähemmistöjen kanssa. Heillä on yhtälainen oikeus elää.

Sen sijaan en pidä Pridefestivaalista. Se väittää olevansa yhdenvertaisuuden symboli, mutta lähestyy kuitenkin yhdenvertaisuutta vain yhdestä näkökulmasta, seksuaalisuuden, ja mikä pahinta, festivaaliin kielteisesti suhtautuvista tehdään yleistyksiä jotka lähestyvät minusta ihmisoikeuksien riistämistä ja mikään festivaali ei taas oikeuta moista.

Eiköhän jokainen ihminen ymmärrä, että Pride ei ole koskaan ollutkaan neutraali yhdenvertaisuussymboli, vaan alusta asti seksuaalisuuden näkökulman omaava kulkue?

Haistanko tässä katkeruutta viattomilta osallistujilta, jotka luulivat vuonna nakki ja kirves menevänsä yhdenvertaisuuskulkueeseen? Ja tulivatkin nolatuiksi jonkun seksivähemmistön sakkina?

Ap

Miksi siitä sitten puhutaan yhdenvertaisuuden symbolina ja miten voit edustaa yhdenvertaisuutta olematta neutraali? Minä en ihmisenä ymmärrä moista valikoivaa käsitystä siitä mitä yhdenvertaisuus edustaa ja väitän umpimähkään ettei myöskään moni muu?

Arvauksesi meni nyt hieman pieleen eli katkeroituminen ei ole minua ajava motiivi vaan näkökulmien laajentaminen ja kaksoisstandardien poistaminen.

Onpa outoa pohdintaa? Miten ALISTETTU kansanosa voisi olemalla neutraali olla yhdenvertainen? Mietipä sitä.

Alistetuiksi jäisivät. Ja siis puhun arkipäivän tilanteista, joissa tosiaan pitää kertoa, että kumppani on samaa sukupuolta, koska muuten toisille syntyy väärä käsitys, joissa et ehkä saa hakemaasi työpaikkaa, jos suuntautumisesi tulee esille, jossa joudut kuuntelemaan pilkkaa itsestäsi, kun toiset eivät tiedä suuntautumisestasi jne jne jne.

Ap

Ehkä siis käsitteistö pitäisi laittaa kuntoon ja puhua yhdenvertaisuuden sijasta vähemmistöjen yhdenvertaisuutta ajavasta festivaalista, kun nykypäivänähän tuota nimenomaan myydään yhdenvertaisuusfestarina ja kuten sinäkin tuossa alleviivaat niin noissa kahdessa käsitteessä on todella iso ero.

Miksi tarvitaan erikseen ”vähemmistöjen yhdenvertaisuus”? Ei mielestäni erityisesti tarvita. Tavoite olisi yhdenvertaisuus. Se ei toteudu, koska seksuaalivähemmistöihinhän ei suhtauduta neutraalisti. Jos itse suhtaudutkin, niin laajasti katsoen ei suhtauduta. Seksuaalivähemmistöön kuulumista käytetään lyömäaseena, oikeutena haukkua ja syrjiä jne.

Ap

No ethän sinäkään suhtaudu heteroihin yhdenvertaisesti vaan tuossa juuri dissasit heitä pois pridekulkueesta eli jos tuo on sinu käsityksesi yhdenvertaisuudesta niin käypä tarkistamassa mitä tuo käsite tarkoittaa ja tule vasta sitten opettamaan.

EN DISSANNUT pois pridekulkueesta! Mutta SINNE EI KANNATA MENNÄ, JOS uskoo, että seksuaalivähemmistöt kävelevät siellä NEUTRAALISTI!

Ap

Määrittele miten seksuaalivähemmistöillä on oikeus sinun mielestäsi suhtautua kulkueeseen osallistuviin heteroihin? Tuo kuulostaa jo melko uhkaavalta.

Vierailija
147/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli tämäkin itku pride-touhua vastaan sikiää siitä, että valkoinen heteronainen/-mies on ajatellut, että Ai kiva, homot ajavat yhdenvertaisuutta! Juhuu! Hehän ovatkin jo täysin yhdenvertaisia kaikkien kanssa, joten he varmaan lähestyvät minua neutraalisti! ” …jjjjust! Tai, ehkä ei… *lyö päätä seinään*

Ap

Ja sinä arvelet, että tällä sinun vihamieliselöä älämölölläsi joku muuttaisi käsityksiään vähemmistöille myönteisemmäksi? Taidat päästä parasta aikaa niiden tahojen suosikkimannekiiniksi jotka aidosti vastustavat kaikkia vähemmistöjen oikeuksia.

Tajuatko miten itsekeskeistä on ajatella sanasta yhdenvertaisuus vähemmistön kohdalla, että he toimivat NEUTRAALISTI? Hävetkää! Tietenkään ei vähemmistö voi saavuttaa neutraalilla toiminnalla ikinä mitään! Mutta sehän onkin kákkâpäisen av-mamman tavoitee, ràsistí kun on!

Ap

Vierailija
148/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

Määrittele miten seksuaalivähemmistöillä on oikeus sinun mielestäsi suhtautua kulkueeseen osallistuviin heteroihin? Tuo kuulostaa jo melko uhkaavalta.

Täh? Oletko vähän sekaisin? Hehän pitävät siellä meteliä itsestään, eikö niin!

Odottelitko kaislalöyhyttimien kanssa edessäsi kulkemista, vai mitä!? :@eduskunta.fi

Ap

Vierailija
149/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollaiseksi on pakko av-mammat ahdasmielisimmät siis, kuvitella. Eivät tule toimeen kenenkään kanssa, vaan jos vähemmistö ei aio käyttäytyä neutraalisti, sairas, valkoinen mamma ajattelee, että se käy väkivaltaiseksi häntä kohtaan! Se on aina: minä minä minä minä ja mun pääni täällä p*rseessäni! Tajuaisitko, säälittävä lütká, että kaikki ei ole about you?

Ap

Vierailija
150/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Ap

LOL, s**tanan pässi. Jos joku ei ole neutraalisti, sä et ole seuraava, jota se miettii! Tajua se jo, itsekeskeinen gagga!

Vierailija
151/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani. 

Minäkin vastustan sitä. Mutta kyseinen aloite eduskunnassa on katsos joillekin ihmisille ONGELMA. Se on mielestäni hassua ja kritisoitavaa.

Ap

Oletko trolli?

Kyseinen aloite sallisi kenen tahansa miehen lampsia sinne naisten suihkutiloihin, se on se ONGELMA!

Mitä hassua siinä on?

Mikä siinä olisi ongelma? Siihen voisi olla jonkinlainen erillinen passi, jonka esittää avaimen luovuttajalle. Älä sitten käy pukuhuoneen sisältävissä harrastuksissa, jos toi on sulle ongelma. Eli en siis ole niin yksikertainen, että ajattelisin, että sinne voisi tulla itsensä heteroksi kokeva mies.

Ap

Jos itsemäärittely tulee voimaan, mikä estää sitä itsensä heteroksi kokevaa miestä rekisteröitymästä naiseksi? Sitten saisi sen passin - jos sellaista edellytettäisiin - ja pääsisi sen avulla naisten suihkuun.

Vierailija
152/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jostain syystä sotket sukupuolet ja homouden keskenään.

Anteeksi. Jottei otsikko olisi ollut vielä pitempi, korvasin sanan seksuaalivähemmistö sanalla homo, mutta siis tarkoitin sukupuoli-identiteettikamaa.

Ap

Pyysit anteeksi, se on hyvä, siitä yläpeukku.

Vierailija
153/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.

Huono lahna oli myös sängyssä.

Vierailija
154/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin niin muttakun.

Muka-ap.

Unkarissapa ei homorummut pauhaa kun tuli järkevä laki joka suojelee viattomia lapsia kaikenmaailman sairasta propagandaa levittäviltä tyypeiltä. Sydän iloitsee todella vaikka lähes koko liberaali EU-koneisto natisee liitoksistaan Unkarin linjausten myötä. Hurjaa miten terve ja normaali asenne mikä Unkarissa vallitsee yritetään saada näyttämään ihmisoikeuksien polkemista!

Vierailija
155/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko trolli?

Mitä hassua siinä on?

Ap

Jos itsemäärittely tulee voimaan, mikä estää sitä itsensä heteroksi kokevaa miestä rekisteröitymästä naiseksi? Sitten saisi sen passin - jos sellaista edellytettäisiin - ja pääsisi sen avulla naisten suihkuun.

En ole valtiotieteilijä, niin tiedossani ei ole kaikkia repertuaareja, joilla tuollainen kysymys voitaisiin ratkaista. Se ei tarkoita, ettei sitä kyettäisi ratkaisemaan. Kaikki eivätole näet niin tyhmiä, kuin minä sinä heitä pidät.

Ap

Vierailija
156/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt työntämään dilledongia reppuuni ja kerään lisää mielettömiä mielipiteitä oksennettavaksi palstalle.

Ap

Vierailija
157/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää olla itsekeskeinen, valkoinen mamma / kääkkä taas, jos homojen ajamasta yhdenvertaisuudestatulee s**tana mieleen seksuaalivähemmistöjen neutraali suhtautuminen!!!!!! 👿 eli ei mitään AIETTAKAAN kunnioittaa kyseisiä vähemmistöjä! ”Juu, pysykää siellä kaapeissanne vaan, yhdenvertaisuus juhuu!!”

Ap

Täh?  Ehkä se olis sitte kuiteski parempi.

Vierailija
158/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän se riidankylväjä AP siirtyi räyhäämään. Ota nyt hyvä mies ne lääkkeesi.

Vierailija
159/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime sinä lursepetka faygaggotti ap millipippeliäsi tai visvaista v * ttuasi

Vierailija
160/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kunhat homot pysyvät kaapeissaan niin olkoot ihan rauhassa. Mutta jos tulevat muna pitkällä kadulle heilumaan niin silloin ovat lainsuojattomia omasta tahdostaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme