Homoista hermostuvat ressukat ovat ihmisiä, jotka kuvittelevat elävänsä jollain jalustalla ja heistä homotouhu merkitsee sitä, että homot pyrkivät nyt heidän jalustalleen
Lapsellisia. Kukaan terve ihminen ei ajattele maailmaa niin, vaan pitää kaikkia ihan samalla maaperällä kulkevina ja siksi sateenkaarihössötys ei hetkauta terveitä yhtään. Vaikka siis näkisikin, ettei sekään tule toimimaan ja on ylilyönti. Niin so what? Aina ylilyöntejä maailmaan mahtuu.
Ja he itkevät että sateenkaariväki vie heteroilta oikeuksia! Sellaista oikeutta, kuin olla pukuhuoneessa vain samaa sukupuolta olevien kanssa ei ole olemassa.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani.
Mitä tekemistä seksuaalisella suuntautumisella on sukupuolen tai sen määrittelyoikeuden kanssa?
NiinPÄ. Ei mitään, jos minulta kysytään, mutta kun puhutaan sateenkaariväestä tms. niin noihin transsukupuolisten etujen ajamisiin sotketaan meidät seksuaalivähemmistöt. Sitten kun enemmistö tajuaa, että todellisuudessa kuka vain voi änkeä tyttöjen kanssa samaan suihkuun, se pee osuu seksuaalivähemmistöjen tuulettimeen ihan yhtä lailla, vaikka en tunne yhtäkään, joka kannattaisi tuota itsemäärittelyasiaa.
T. Sama lesbo
Miksi esiinnyt keskustelupalstalla lesbona?
Homoja vihaavat miehet pelkäävät, että homot alkavat kohdella heitä kuin he itse kohtelevat naisia. Tuijottavat, koskettelevat väkisin, puhuvat likaisia, iskevät baareissa, tunkevat viereen pöydässä ja liittyvät pyytämättä seuraan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikaliiman väärinkäyttö Lähi-Idässä osoittaa myös (kyseenalaisella tavalla) ihmisen kekseliäisyyttä kanssaihmisten kohtelusta.
Missä on Pride? Ei ainakaan siellä julistamassa yksilönvapautta.
Mikä tämä pikaliimajuttu on?
Pikaliimalla pylly umpeen, niin loppuu homostelu. Tämä siis siellä lähi-idässä.
No, saithan lopulta vastattua omaan kysymykseesi pikaliimasta. :D
Väärin.
Vastasin vain kysymykseen, jota EN esittänyt. Kaikki eivät näköjään jaksa lukea kaikkea ja silloin on kohteliasta vastata kysymykseen. Tietysti sana kohteliaisuus ei kuulu sinun sanavarastoosi, mutta siitä huolimatta se on ihan oikea asia. Ja maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset olisivat hiukan kohteliaampia toisilleen. Kannattaa kokeilla, ainoastaan tyhmät (sinä) näkevät sen heikkoutena. Tripla :D
Taisit paljastua. :D
Kyllä, olen kohtelias, mutta en tunne syyllisyyttä siitä. Mitään muuta paljastumista vastauksessani ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani.
Entäs sitten? Siinähän vastustat.
Kyllä tuon kirjoittajan esittämä mielipide oli keskusteluun vähintään yhtä arvokas kuin sinunkin mölinäsi.
Voit pitää sitä ihan niin tärkeänä kuin haluat, mutta ei keski-ikäisen miehen esiintyminen lesbona lisää mielipiteen arvokkuutta tai kiinnostavuutta.
Tämä on yksi syy, mikä minua ärsyttää.
Ei ole enää mikään salaisuus, miten Pride-piireissä on liikkeen sisällä myös syntynyt vastakkainasettelua.
Siellä transseksuaalit vaativat homoilta ja lesboilta asioita, joita homot/lesbot vastustavat.
Se, että sinä kuvittelet kaikkien olevan yhtä suurta iloista perhettä, väheksyen lesbon oikeutta olla naisten tiloissa ym. rauhassa ilman peniksellisiä ”naisia”, on harhaa.
-ohis
Hei pride meni jo jatkakaa vouhotusta taas vuoden päästä kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekemistä seksuaalisella suuntautumisella on sukupuolen tai sen määrittelyoikeuden kanssa?
NiinPÄ. Ei mitään, jos minulta kysytään, mutta kun puhutaan sateenkaariväestä tms. niin noihin transsukupuolisten etujen ajamisiin sotketaan meidät seksuaalivähemmistöt. Sitten kun enemmistö tajuaa, että todellisuudessa kuka vain voi änkeä tyttöjen kanssa samaan suihkuun, se pee osuu seksuaalivähemmistöjen tuulettimeen ihan yhtä lailla, vaikka en tunne yhtäkään, joka kannattaisi tuota itsemäärittelyasiaa.
T. Sama lesbo
Miksi esiinnyt keskustelupalstalla lesbona?
Hitsi, anteeksi, en ole sellainen oikeanlainen nykylesbo kun pidän vain naisista ja yksityisyys ilman miehiä kiinnostaa.
Tunnetustihan lesbot haluavat sekasaunoja ja ovat miehistä kiinnostuneita.
T. Seta nykyisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri Spotifystä musiikkia ja tuli Karhun homopropagandamainos. ”Karhu puolustaa jokaisen oikeutta valita itse sukupuolensa”.
Mikäs siinä, onneksi minullakin on oikeus valita mitä olutta juon ja se ei tule jatkossa olemaan enää koskaan Karhua. Rehellisyyden nimissä todella vähän on tullut Karhua juotua tähänkään saakka, mutta jatkossa sekin vähä jää pois.
En minäkään juo enää Karhua. Mitäs luulette, miksi tuo propagandakampanja on tehty? Ihan vaan myyntiä edistämään. Mielestäni on törkeää yrittää repiä rahaa kaljasta trans-ihmisten avulla.
En ole siis itse mitenkään trans-ihmisten puolella, ei kiinnosta ne asiat, tai homot, mutta ei myöskään vähemmistön käyttö omaan markkinointiin. Sääli Karhu oli parasta olutta
Juuri niin. Yritysten keinotekoinen ja läpinäkyvä hyvesignalointi on todella vastenmielistä. Oma veikkaukseni on, että se on kaiken lisäksi vieläpä liiketoiminnallisesti haitallista.
Hyvesignalointi on nimenomaan liiketoiminallisesti hyödyllistä, siitä syystä esim useimmat julkkiksetkin on enemmän tai vähemmän intersektionaalisia feministejä. Tästä voidaan päätellä, millainen valta tuolla porukalla jo nyt on, vaikka he antavatkin jatkuvasti ymmärtää olevansa "kaikkien mielestä“ yhteiskunnan pohjasakkaa.
Joten vaikka ehkä jokunen Karhua jo valmiiksi juova jurrikka saattaa jättää Karhut parin seuraavan kuukauden ajan ostamatta, niin voin kuvitella, että jokaista sellaista vastaan on ainakin pari Netflixiä ja matkustelua harrastavaa yliopistotyttöstä, jotka vaihtaa punaviinin sateenkaarikaljaan
Homot. Ihmisryhmä, joka tuossa sateenkaariporukassa ärsyttää kaikkein vähiten :D
Pidin homoja ennen ihan mukavina mutta ovat nykyään ihan sairasta sakkia. Ylimielisiä, muka muita parempia, vaatii kaiken, ku_ipäitä… ”Minä, minä, minä. Minulle kaikki.”
Vierailija kirjoitti:
Pidin homoja ennen ihan mukavina mutta ovat nykyään ihan sairasta sakkia. Ylimielisiä, muka muita parempia, vaatii kaiken, ku_ipäitä… ”Minä, minä, minä. Minulle kaikki.”
Tämän kuvan saa nykypäivän menosta, mutta ei pidä yleistää koskemaan kaikkia. Osa homoista irtisanoutuu tästä sirkuksesta, missä heitä ajetaankin yhä ahtaammalle trans- ja muusujen ottaessa vallan.
Aloittajalla on kyllä nyt ihan väärä käsitys asiasta. Kukaan ei ole millään jalustalla, vaan asiaa voisi verrata siihen, että olet kaikessa rauhassa istumassa nurmikolla ja joku tulee hieromaan pallejaan naamaasi että katso mitä minulla on, minä olen tällainen. Ei nyt varsinaisesti kiinnostaisi saada tällaista esittelyä toisen yksityisasioista, ei ole itselläkään tapana tehdä moista.
Muotihomous. Samalla lailla sillä voi varmaan kerätä oikeissa piireissä irtopisteitä kuin lestadiolaisuudella pohjanmaalla. Mutta uskovaiset eivät sentään tuputa uskoaan (muuten kuin parisuhteessa sukuun tulevalle lisäverelle, mutta se onkin oma valinta)
:)
Miten saadaan neljä homoa mahtumaan yhdelle tuolille?
Käännetään se ylösalaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvokonservatiivisessa piireissä tuo homostelutaipumisten piilottelu on yllättävän yleistä. Mutta kyllä se kanssaihmisille näkyy vaikka piilottelija muuta kuvittelee.
Olen huomannut ihan samaa. Surullista seurattavaa kun epätoivoisesti yrittää esittää jotain muuta kuin mitä on ja kaikki ympärillä ihmettelevät miksi.
Tuo kertonee enemmän sinusta, millaisissa piireissä kuljet, jos epätoivoisesti jonkun pitää edelleen kaapissa olla.
Vierailija kirjoitti:
Homoja vihaavat miehet pelkäävät, että homot alkavat kohdella heitä kuin he itse kohtelevat naisia. Tuijottavat, koskettelevat väkisin, puhuvat likaisia, iskevät baareissa, tunkevat viereen pöydässä ja liittyvät pyytämättä seuraan jne.
Tämä meno on homobaareissa ihan yleistä.
Kyllä sellanen oikeus on olemassa esim uimahalleissa, että siellä on naiset ja miehet eri pukuhuoneissa.
Ja niin pitää olla jatkossakin, vaikka pridettäjät vaatisivat mitä.
Pieni marginaali ei saa sanella yhteiskunnassa sääntöjä, varsinkaan sellainen marginaali, joka ei usko biologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloittajalla on kyllä nyt ihan väärä käsitys asiasta. Kukaan ei ole millään jalustalla, vaan asiaa voisi verrata siihen, että olet kaikessa rauhassa istumassa nurmikolla ja joku tulee hieromaan pallejaan naamaasi että katso mitä minulla on, minä olen tällainen. Ei nyt varsinaisesti kiinnostaisi saada tällaista esittelyä toisen yksityisasioista, ei ole itselläkään tapana tehdä moista.
Jos ja kun joku on jo jalustalla, niin kyllä silloin pakostakin näkee hameen alle, mitä siellä on tai ei ole. Siitä voi sitten jo päätellä jatkaako keskustelua sen koommin. Netissä tämä idendideeddi on hieman häilyvämpi tapaus, kun kukaan ei välttämättä ole todistettavasti kukaan, jotkut haluavat omia idendideeddisi ja sukupuoli, ikä, uskonto ja politiikka ovat ihanasti sekaisin useimpien eniten ääntä pitävien heteroidenkin päässä.
Paljonko lbgta jne. Äänestäjiä vaaleissa on? Kannattaako heidän huutokuorolle korvaa lotkauttaa? En muuten voi ymmärtää, miksi media ja kaupat hyppivät seinille. Kun he avaavat suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin juuri Spotifystä musiikkia ja tuli Karhun homopropagandamainos. ”Karhu puolustaa jokaisen oikeutta valita itse sukupuolensa”.
Mikäs siinä, onneksi minullakin on oikeus valita mitä olutta juon ja se ei tule jatkossa olemaan enää koskaan Karhua. Rehellisyyden nimissä todella vähän on tullut Karhua juotua tähänkään saakka, mutta jatkossa sekin vähä jää pois.
En minäkään juo enää Karhua. Mitäs luulette, miksi tuo propagandakampanja on tehty? Ihan vaan myyntiä edistämään. Mielestäni on törkeää yrittää repiä rahaa kaljasta trans-ihmisten avulla.
En ole siis itse mitenkään trans-ihmisten puolella, ei kiinnosta ne asiat, tai homot, mutta ei myöskään vähemmistön käyttö omaan markkinointiin. Sääli Karhu oli parasta olutta
Juuri niin. Yritysten keinotekoinen ja läpinäkyvä hyvesignalointi on todella vastenmielistä. Oma veikkaukseni on, että se on kaiken lisäksi vieläpä liiketoiminnallisesti haitallista.
Hyvesignalointi on nimenomaan liiketoiminallisesti hyödyllistä, siitä syystä esim useimmat julkkiksetkin on enemmän tai vähemmän intersektionaalisia feministejä. Tästä voidaan päätellä, millainen valta tuolla porukalla jo nyt on, vaikka he antavatkin jatkuvasti ymmärtää olevansa "kaikkien mielestä“ yhteiskunnan pohjasakkaa.
Joten vaikka ehkä jokunen Karhua jo valmiiksi juova jurrikka saattaa jättää Karhut parin seuraavan kuukauden ajan ostamatta, niin voin kuvitella, että jokaista sellaista vastaan on ainakin pari Netflixiä ja matkustelua harrastavaa yliopistotyttöstä, jotka vaihtaa punaviinin sateenkaarikaljaan
Täytyypä käydä hakemassa laatikko sateenkaari Karhua hellepäivän iltaan. :D
Ihan hyvin rytmitetty ketju. Provosoivien, uhriutuvien ja asiallisten kommenttien vuorottelu toimii hyvin.