Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoista hermostuvat ressukat ovat ihmisiä, jotka kuvittelevat elävänsä jollain jalustalla ja heistä homotouhu merkitsee sitä, että homot pyrkivät nyt heidän jalustalleen

Vierailija
07.07.2021 |

Lapsellisia. Kukaan terve ihminen ei ajattele maailmaa niin, vaan pitää kaikkia ihan samalla maaperällä kulkevina ja siksi sateenkaarihössötys ei hetkauta terveitä yhtään. Vaikka siis näkisikin, ettei sekään tule toimimaan ja on ylilyönti. Niin so what? Aina ylilyöntejä maailmaan mahtuu.
Ja he itkevät että sateenkaariväki vie heteroilta oikeuksia! Sellaista oikeutta, kuin olla pukuhuoneessa vain samaa sukupuolta olevien kanssa ei ole olemassa.

Kommentit (190)

Vierailija
181/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä väärä ketju tälle viestille, mutta tutustuin yhteen elokuvaan aiheeseen liittyen. Minä aina mietin näitä juttuja ja uskon kyllä sen, että monen vähemmistöön kuuluvan voi olla vaikeaa saada olla oma itsensä ainakin pienillä paikkakunnilla. Itse olen ollut muuten pahasti kiusattu ja voin kuvitella, kuinka ikävää kohtelua moni voi saada.

Tämä elokuva on nimeltään Joe Bell ja kertoo sen nimestä isästä joka lähtee kiertämään Usaa kunniottaakseen 15-vuotiasta poikaansa Jadin Belliä, joka teki itsem*rhan vuonna 2012 muistaakseni. Häntä kiusattiin paljon, myös netissä juuri homouden takia. Isä sanoikin, että ne kiusaajat repivät hänet riekaleiksi ja että hän ei enää jaksanut. Isä halusi tuolla kävelyllään ympäri Usaa kertoa kiusaamisen vaikutuksista ja vähemmistöistä, ettei kukaan enää saisi samaa kohtelua. Kauheaa vaan se, että tämä isä kuoli itse myös tuolla matkalla, kun kävellessään joutui rekan työtäisemäksi.

Tiedän silti, että näitä vastaavia tarinoita on paljon ja muistan aina erään ihmisen jonka tarina vähän samanlainen. Tosin hänellä ei ollut edes perheestään apua kun uskonnollinen yhteisö kyseessä. Siinä mielessä ymmärrän näitä juttuja ja siellä missä asuin nuoruuteni olisi varmaan ollut mahdotonta elää jos olisin vielä vähemmistöön kuulunut. Sen verran pahasti kiusattiin muutenkin ja varsinkin poikia myös hakattiin, vaikka kuinka yrittivät olla "tavallisia". Tämä ihan 2000-luvulla tapahtunutta. Sori myös aiheen ohitus, mutta päätin kirjoittaa.

Vierailija
182/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tämä on oikea tapa toimia. Ei ulista oikeudesta työntyä kyrvän kanssa naisten pukuhuoneeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä väärä ketju tälle viestille, mutta tutustuin yhteen elokuvaan aiheeseen liittyen. Minä aina mietin näitä juttuja ja uskon kyllä sen, että monen vähemmistöön kuuluvan voi olla vaikeaa saada olla oma itsensä ainakin pienillä paikkakunnilla. Itse olen ollut muuten pahasti kiusattu ja voin kuvitella, kuinka ikävää kohtelua moni voi saada.

Tämä elokuva on nimeltään Joe Bell ja kertoo sen nimestä isästä joka lähtee kiertämään Usaa kunniottaakseen 15-vuotiasta poikaansa Jadin Belliä, joka teki itsem*rhan vuonna 2012 muistaakseni. Häntä kiusattiin paljon, myös netissä juuri homouden takia. Isä sanoikin, että ne kiusaajat repivät hänet riekaleiksi ja että hän ei enää jaksanut. Isä halusi tuolla kävelyllään ympäri Usaa kertoa kiusaamisen vaikutuksista ja vähemmistöistä, ettei kukaan enää saisi samaa kohtelua. Kauheaa vaan se, että tämä isä kuoli itse myös tuolla matkalla, kun kävellessään joutui rekan työtäisemäksi.

Tiedän silti, että näitä vastaavia tarinoita on paljon ja muistan aina erään ihmisen jonka tarina vähän samanlainen. Tosin hänellä ei ollut edes perheestään apua kun uskonnollinen yhteisö kyseessä. Siinä mielessä ymmärrän näitä juttuja ja siellä missä asuin nuoruuteni olisi varmaan ollut mahdotonta elää jos olisin vielä vähemmistöön kuulunut. Sen verran pahasti kiusattiin muutenkin ja varsinkin poikia myös hakattiin, vaikka kuinka yrittivät olla "tavallisia". Tämä ihan 2000-luvulla tapahtunutta. Sori myös aiheen ohitus, mutta päätin kirjoittaa.

Pakko vielä itse tähän lisätä, että tuo Joe isäkin tosin heräsi vasta sen jälkeen kun poika tappoi itsensä ja alkoi katua sitä, ettei koskaan täysin hyväksynyt poikaansa. Sillon on ehkä vähän myöhäistä jo katua. En koskaan voisi itse toimia niin, kun tiedän sen miltä tuntuu jäädä yksin asioiden kanssa. Siinä mielessä tuo elokuva toistaa vähän samaa tarinaa kuin Prayers for Bobby ja ihminen herää vasta, kun asia koskettaa omaa elämää tai sitten ei silloinkaan. Sori taas ohis, mutta en halua tehdä isästä liian hyvää, kun ei kovin auttanut poikaa tämän eläessä.

Vierailija
184/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan asettaa reppuun koripallon. Jos tuntuisi joltakin, nystyräinen pinta.

Ap

Aseta vaan mutta Unkari saa päättää lastensuojelukeinoistaan ihan itse eikä lupaa tarvitse kysyä EU:lta. Tärkeä osa lastensuojelua on se ettei LBGT-porukoita päästetä saarnaamaan kouluihin.

Taas oli YLE:n uutisissa kriisitunnelmat kun mielevikaista h0m0rummutusta hillitään Unkarissa.

Vierailija
185/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 💩tää AP puhuu??????

Vierailija
186/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä 💩tää AP puhuu??????

En tiedä mutta Lohjan asuntomessuille valmistui pyöreä talo

https://yle.fi/uutiset/3-11862574

Katsokaa tuota onnellista pariskuntaa

Vierailija
187/190 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaaliin wokeen queer-mädätykseen ja identiteettipolitiikkaan kyllästynyt ei tarkoita, että olisi seksuaalivähemmistöjä vastaan yhtään mitään. Ainoastaan vasurien kulttuurisotaa vastaan.

Vierailija
188/190 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla on kyllä nyt ihan väärä käsitys asiasta. Kukaan ei ole millään jalustalla, vaan asiaa voisi verrata siihen, että olet kaikessa rauhassa istumassa nurmikolla ja joku tulee hieromaan pallejaan naamaasi että katso mitä minulla on, minä olen tällainen. Ei nyt varsinaisesti kiinnostaisi saada tällaista esittelyä toisen yksityisasioista, ei ole itselläkään tapana tehdä moista.

Ei voi verrata. Olet sairas, jos koet asian noin. Varmaan koet, mutta se ei tee asioista vertautuvia.

Ap

Miten niin sairas? Mikä sinä olet sanelemaan, miten ihmisten pitäisi asiat kokea? Miksi heterot eivät koe tarvetta pitää munanheilutteluparaateja ja työntää heterouttaan joka helvetin paikkaan?

Tämähän juuri on Pride-vastustajien ongelma. Kun ei ole heteroprideä heille, niin ovat mielestään joku  vähemmistö. Ja sitten jos olisikin heteropride istumassa Mannerheimintiellä, niin suurin osa heteroista olisi kuitenkin vain kadunvarrella seuraamassa, koska uskallus tunnustaa seksuaalisuutensa millään tavalla puuttuu ja kaikkia ahdistaisi kun S. Tynkkynen olisi pitämässä megalomaanista megafonijulistusta kadun toisella puolella ;D

Olivathan ne jossain rapakon takana järjestäneet heteropriden, mutta minusta se on ihan yhtä turha. Kukaan ei tarvitse näitä kulkueita. Kyllä se ylpeys itsestä pitää löytää muista asioista kuin siitä, ketä tykkää panna.

Vierailija
189/190 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että tässä on kyse siitä, että haluttaisiin elää vaan sitä vanhaa ja tuttua elämää, eikä olla koko ajan parantamassa maailmaa ja omaksumassa uusia tapoja ja uusia sanoja. Lisäksi siinä voi iskeä myös häpeä kun yhtäkkiä se asia, josta aiemmin olet tehnyt pilaa ja kaikki on nauraneet, onkin nyt kääntynyt sinua vastaan ja kukaan ei enää naura. Nyt sinusta maalataan jotain pahaa ihmistä vaikka oot ihan normaalisti elämääsi elänyt niillä arvoilla, jotka joskus oli hyviä.  Et halua luopua vanhasta.

Kaikesta vanhasta ei kannata luopua. Maailmassa on viisautta joka menee vähän pidemmälle kuin mihin viimeisimmät sukupolvet näkevät tässä tuhoamisen kiihkossaan.

Vierailija
190/190 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intersektionaaliin wokeen queer-mädätykseen ja identiteettipolitiikkaan kyllästynyt ei tarkoita, että olisi seksuaalivähemmistöjä vastaan yhtään mitään. Ainoastaan vasurien kulttuurisotaa vastaan.

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi