Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Homoista hermostuvat ressukat ovat ihmisiä, jotka kuvittelevat elävänsä jollain jalustalla ja heistä homotouhu merkitsee sitä, että homot pyrkivät nyt heidän jalustalleen

Vierailija
07.07.2021 |

Lapsellisia. Kukaan terve ihminen ei ajattele maailmaa niin, vaan pitää kaikkia ihan samalla maaperällä kulkevina ja siksi sateenkaarihössötys ei hetkauta terveitä yhtään. Vaikka siis näkisikin, ettei sekään tule toimimaan ja on ylilyönti. Niin so what? Aina ylilyöntejä maailmaan mahtuu.
Ja he itkevät että sateenkaariväki vie heteroilta oikeuksia! Sellaista oikeutta, kuin olla pukuhuoneessa vain samaa sukupuolta olevien kanssa ei ole olemassa.

Kommentit (190)

Vierailija
41/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinebrychoffin tuotteet jäävät jatkossa ostamatta. Hienoa, taas säästyy rahaa, ja onneksi nykyään on vaihtoehtoja.

Vierailija
42/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ressukoita häiritsee heidän omat homosteluhalunsa, jotka pukkavat päälle heti kun he kuulevat tai näkevät, jotain seksuaalivähemmistöön liittyvää. Kovasti yrittävät peitellä mutta kaikki ympärillä ovat huomanneet suuntautumisen jo aikoja sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, inhottava nyt vain on inhottava.

Miksi sitten kiihotut inhottavista asioista ja fantasioit niiden tekemisestä?

Vierailija
44/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ap!

Miehesi - siis se entinen, nykyistä et ole onnistunut kenestäkään saamaan - taisi tykästyä enemmän Tom of Finland -kuoseihin? Ymmärrän katkeruutesi.

Hän on kuitenkin ylpeästi tiensä valinnut. Älä sysää pahaa oloa jokaisen vastaantulijan niskaan.

Vai painiskeletko itse mielesi sisäisten tabujen kanssa?

Siitä vaan saksettamaan. Emme me paheksu :)

mutta muista käyttäytymissäännöt.

Vierailija
45/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni täysipäinen (niin homo, kuin hetero) on tympiintynyt tähän jatkuvaan itsensä, sekä oman seksuaalisuutensa jalustalle nostamiseen, jossa samalla alennetaan muut, eikä jaksa olla pätkääkään kiinnostunut.

Jokainen hermostuu, kun jotain asiaa tarpeeksi hierotaan naamaan, ja yleensä ne on näitä jokaisen henkilökohtaisia, ja yksityisiä asioita, joita mitä ilmeisimmin huonosta itsetunnosta, ja epävarmuudesta kärsivien on päästävä pakkosyöttämään vaikka väkisin, jopa solvaamalla, sekä henkilökohtaisuuksiin menemällä.

Ole vaikka riemunkirjava höröntötterö, ei kiinnosta.

Enemmän kiinnostaa se, minkälainen olet ihmisenä, miten kohtelet muita, ja se, että noudatat lakia.

Eipä tuo meitä heteroita häiritse. Kaappihomoille taitaakin olla sitten kovempi pala kun asiaa käsitellään julkisuudessa.

Vierailija
46/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaaleista hermostuvat ihmiset eivät ole sinuja oman sukupuolisuutensa kanssa. Heillä on ajatuksia ja haluja, jotka pelottavat heitä itseään. He naamioivat sukupuoliset tarpeensa homofobiaan voidakseen perustella itselleen, miksi he ajattelevat ja fantasioivat niin usein homorakkautta.

Eli lyhyesti: pahimmat homojen vastaiset ihmiset ovat itse piilohomoja.

Vierailija
47/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokkaasti ilmiannettuja kommentteja. Törkyisimmä jäi jäljelle

Vierailija
48/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri iski. Asiakritiikki ei tule läpi

Vierailija
49/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap saa rauhassa lukea uhriviestejänsä

Vierailija
50/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin juuri Spotifystä musiikkia ja tuli Karhun homopropagandamainos. ”Karhu puolustaa jokaisen oikeutta valita itse sukupuolensa”.

Mikäs siinä, onneksi minullakin on oikeus valita mitä olutta juon ja se ei tule jatkossa olemaan enää koskaan Karhua. Rehellisyyden nimissä todella vähän on tullut Karhua juotua tähänkään saakka, mutta jatkossa sekin vähä jää pois.

En minäkään juo enää Karhua. Mitäs luulette, miksi tuo propagandakampanja on tehty? Ihan vaan myyntiä edistämään. Mielestäni on törkeää yrittää repiä rahaa kaljasta trans-ihmisten avulla.

En ole siis itse mitenkään trans-ihmisten puolella, ei kiinnosta ne asiat, tai homot, mutta ei myöskään vähemmistön käyttö omaan markkinointiin. Sääli Karhu oli parasta olutta

Juuri niin. Yritysten keinotekoinen ja läpinäkyvä hyvesignalointi on todella vastenmielistä. Oma veikkaukseni on, että se on kaiken lisäksi vieläpä liiketoiminnallisesti haitallista.

Eiköhän markkinatutkimus ole selvittänyt mikä kohderyhmälle myy parhaiten. Ne vaikuttavat esimerkiksi mainoskampanjoihin suunnitteluun toisin kuin jonkun marginaalissa inisevän homofoobikon toiveilut.

Vierailija
51/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä ressukoita häiritsee heidän omat homosteluhalunsa, jotka pukkavat päälle heti kun he kuulevat tai näkevät, jotain seksuaalivähemmistöön liittyvää. Kovasti yrittävät peitellä mutta kaikki ympärillä ovat huomanneet suuntautumisen jo aikoja sitten.

Hukkaan on mennyt pridepropaganda kun vieläkin on ääri-ihmisiä, jotka käyttävät homoseksuaalisuutta solvaamistarkoituksiin.

Vierailija
52/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Tiedättehän sen työpaikan hermostuneen ”vitsiniekan” tai jyrkkiä mielipiteitään laukovan ”närkästyjän”, joka muutaman oluen jälkeen saunaillassa alkaa hakea katsekontaktia suihkutiloissa saippuoidessaan muniaan...

Vierailija
53/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaaleista hermostuvat ihmiset eivät ole sinuja oman sukupuolisuutensa kanssa. Heillä on ajatuksia ja haluja, jotka pelottavat heitä itseään. He naamioivat sukupuoliset tarpeensa homofobiaan voidakseen perustella itselleen, miksi he ajattelevat ja fantasioivat niin usein homorakkautta.

Hyvä kommentti.

Mihin lokeroon ap:n kaltaiset jalustasyyllistävät ihmiset kuuluvat?

Vierailija
54/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehehe, ”toi on homo!”. Tai vieläkin pahempi, ”toi on kaappihomo!” 😂

Vierailija
55/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa. Tiedättehän sen työpaikan hermostuneen ”vitsiniekan” tai jyrkkiä mielipiteitään laukovan ”närkästyjän”, joka muutaman oluen jälkeen saunaillassa alkaa hakea katsekontaktia suihkutiloissa saippuoidessaan muniaan...

Ei tiedetä. Sinun piireissäsi tuollaisia toki epäilemättä riittää.

Vierailija
56/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani. 

Vierailija
57/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvokonservatiivisessa piireissä tuo homostelutaipumisten piilottelu on yllättävän yleistä. Mutta kyllä se kanssaihmisille näkyy vaikka piilottelija muuta kuvittelee.

Vierailija
58/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo. Vastustan sukupuolen itsemäärittelyoikeutta. Se, että olen lesbo, ei tarkoita, että puolustan miesten oikeutta vaihtaa henkkarinsa muuten vain mistä vain syystä ja änkeä sitten samoihin suihkutiloihin minun kanssani. 

Entäs sitten? Siinähän vastustat.

Vierailija
59/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikaliiman väärinkäyttö Lähi-Idässä osoittaa myös (kyseenalaisella tavalla) ihmisen kekseliäisyyttä kanssaihmisten kohtelusta.

Missä on Pride? Ei ainakaan siellä julistamassa yksilönvapautta.

Mikä tämä pikaliimajuttu on?

Vierailija
60/190 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pikaliiman väärinkäyttö Lähi-Idässä osoittaa myös (kyseenalaisella tavalla) ihmisen kekseliäisyyttä kanssaihmisten kohtelusta.

Missä on Pride? Ei ainakaan siellä julistamassa yksilönvapautta.

Mikä tämä pikaliimajuttu on?

Mitä sitä kyselet? Itsehän kirjoitit tuon edellisen viestinkin, jossa kerroit pikaliimasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme