Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset viihtyvät itsekseen paljon?

Vierailija
10.07.2014 |

Oletko itse sellainen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa on molempia puolia. Yksin viihdyn silloin kun on jotain tekemistä mihin haluan uppoutua. Tai kun haluan noudattaa omia rutiinejani kenenkään häiritsemättä. Kuvittelen myös olevani paljon oikeassa, joten omissa oloissaan se onnistuu kun ei tarvi tuskailla väärässä olevien ihmisten kanssa ;) Eli hieman ihmisvihaajaakin minusta löytyy kun en vain aina jaksa muita ihmisiä.

Vierailija
22/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 19:38"]Viihdyn kyllä ihmisten kanssa sopivassa määrin, mutta tarvitsen sen vastapainoksi paljon omaa aikaa: muuten väsyn liikaa. En tiedä, miksi sosiaalisuus, etenkin vieraampien ihmisten kanssa, on minulle niin rankkaa, vaikka pidänkin toisten seurasta sinänsä.

[/quote]

mulla myös. lisäksi tykkään tehdä paljon asioita ja useimpia niistä teen mieluiten yksin. ei riitä aikakaan kaikkeen mitä haluaisin tehdä, joten vähennän sitä sosialisoinnista.

puoliso on kylläkin poikkeus. hänen kanssaan on mukava tehdä monia asioita, joita mieluummin taas teen yksin kun kavereiden kanssa.

kavereita kaipaan lähinnä tapahtumiin, baariin ja toki koulussa ja töissä on mukavampaa kun on kavereita. tykkään kyllä chattailla parhaimpien ystävieni kanssa, mutta livenä en heitäkään jaksaisi päivittin tai välillä edes viikoittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Nautin suunnattomasti kun saan olla yksin. Ristiriitaista ehkä että olen kuitenkin suurperheen äiti :D

Olen töissä asiakaspalveluhommissa mutta tämän viimeisen hoitovapaan jälkeen haaveilen duunista jota saisin enimmäkseen pakertaa yksikseni.

Mitä vanhemmaksi tulen sitä introvertimmaksi muutun ja sitä paremmin viihdyn vain omassa (ja perheeni) seurassa.

Vierailija
24/24 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, rikas sisäinen maailma ja tylsyys lisää luovuutta.

Viihdyn kyllä ihmistenkin parissa