Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kerrostalossanne skismoja ja juoruilua? Kertokaa niistä!

Vierailija
02.12.2023 |

Tosielämän saippuaoopperaa.

Meillä on talossa selkeä nokkimisjärjestys, omistuseläkeläiset kyttäävät vuokralaisia. Ja jotkut omistusasujatkaan eivät ole väleissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi naimissa olevaa naapurimiestä on yrittänyt iskeä minua, mutta kohteliaasti olen kieltäytynyt. 

Vierailija
2/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi naimissa olevaa naapurimiestä on yrittänyt iskeä minua, mutta kohteliaasti olen kieltäytynyt. 

Jos nyt sivuutetaan moraalipuoli, niin todella tyhmää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kaikkien kanssa moikkausväleissä, mutta vähän huolettaa, että milloin talon kyylät keksivät että autoni on parkkeerattu liian lähelle viivaa tms.

4/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ollaan onneksi kaikki vuokralaisia 😃 

Vierailija
5/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja kuvittelee omistavansa talon ja kyttää kaikkien muiden tekemisiä ja on kova kommentoimaan ja huutelemaan asukkaille ja heidän vierailleen.

Ajoi mm. pihan leikkipaikalla pois lapsiperhettä joka oli juuri muuttanut taloon, kyseli mun vanhemmilta vesirahaa kun olivat viikonloppukylässä, jos ei ole pihalla pyörimässä niin päivystää ikkunassa. Ollaan joskus naurettu että mahtaa olla hankalaa juosta ikkunasfa toiseen että varmasti ehtii vahtia pihan kummankin puolen tapahtumat. 

Vierailija
6/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse asua kerrostalossa. 

Vierailija
7/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja kuvittelee omistavansa talon ja kyttää kaikkien muiden tekemisiä ja on kova kommentoimaan ja huutelemaan asukkaille ja heidän vierailleen.

Ajoi mm. pihan leikkipaikalla pois lapsiperhettä joka oli juuri muuttanut taloon, kyseli mun vanhemmilta vesirahaa kun olivat viikonloppukylässä, jos ei ole pihalla pyörimässä niin päivystää ikkunassa. Ollaan joskus naurettu että mahtaa olla hankalaa juosta ikkunasfa toiseen että varmasti ehtii vahtia pihan kummankin puolen tapahtumat. 

Meillä vähän samanlainen taloyhtiön PJ.

Vierailija
8/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä eräs, joka loukkaantunut yhtiökokouksessa vuonna nakki, ja pitää yhä mykkäkoulua.

Vierailija
9/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heka kerostaloissaa joissa parveketupakointi kielto, tupakoitsijat ei noudata sitä.Joten oiketetusti aiheutaa  valituksia.Hankisivat kunnon talvi vaateet niin eivät palelisi kun menevät pihalle osoitetuun tupakointi paikan.Sitten kissan kusen haju keskuilmaston kautta leviää toisten kylpyhuoneet. Misi sitä kissan hiekka astiaa ei voi ajoissa putsata ja pestä? Haisee se kyllä rappuunki asti välillä.

Vierailija
10/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun on joku järjestyksen valvoja. 🤣

Vierailija
11/11 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vanhat juopot kiusaamme ja vainoamme yksinäisiä naisia ja teemme sitä vaimojemme kanssa. Toki olemme jo omat vaivomme kehitysvammaisen asteelle hakanneet ja se näkyy kauas. Meitä vanhoja juoppoja harmittaa, jos joku nainen on vapaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi