Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh Saan matcheja vain epäviehättävien miesten kanssa...

Vierailija
06.07.2021 |

En edes etsi mitään täydellistä komeaa adonista, vaan sellaista perussöpöä miestä, jonka kasvot miellyttävät minua. Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin. Kunhan on suht terveet elintavat. Koska tällaisia miehiä ei ole tarjolla. olen laskenut rimaani ulkonäön suhteen roimasti. Jos on hyvä profiiliteksti, niin siedettävä ulkonäkö riittää, että painan tinderissä oikealle. Edes näiden tyyppien kanssa on vaikea päästä juttusille, saatika treffeille. Ja jos treffeille päädymmekin, minä en viehäty toisesta lainkaan.

Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä... Olen silti antanut mahdollisuuden, jos miehessä on ollut jotain muuta hyvää, kuten kiltti luonne. Eipä ne sitten yleensä ole johtaneet mihinkään. Joskus olen päätynyt sellaisen miehen kanssa suhteeseen, koska hän on halunnut. Olen siis tyytynyt mieheen, jota kohtaan en tunne vetovoimaa, kun en ole muutakaan saanut. Silti joutunut olemaan vuosia sinkkuna.

Kadehdin niitä, jotka ovat saaneet parisuhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja rakkautta. Minulla taitaa perhekin jäädä perustamatta, koska en vain ole löytänyt ketään pitkään parisuhteeseen :(

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tuli takaisin vastaamaan. Laskin rimaa roimasti. Nostin ikärajaa 10 vuodella. Rupesin saamaan aikaisempaa enemmän supertykkäyksiä. Kävin 3 vanhemman miehen kanssa treffeillä. Tulos: kukaan ei kiinnostunut eikä pyytänyt seuraaville treffeille. Ei kuulemma ollut kipinää. En viitsinyt sanoa, että en itsekään ollut viehättynyt. Olisin silti antanut uuden mahdollisuuden toisille treffeille. 

Kävin myös exän kanssa kahvilla. Hän ihmettelee, kun en löydä ketään, kun olen kaunis, älykäs ja empaattinen. Samaa ihmettelen minäkin. On miesten vaatimustaso mennyt ihan älyttömäksi. 

Ap

Ap, ei tämä nyt mikään valtava mysteeri ole. Jos kukaan mies ei sinusta kiinnostu, niin ongelma olet sinä itse. Olet ihminen josta on mahdotonta kiinnostua.

Mietitään asiaa toiselta kantilta. Mikään yritys ei voi syyttää asiakkaita siitä että tuote ei mene kaupaksi. Jos kukaan ei halua tuotetta ostaa, mitä todennäköisimmin kyseinen tuote on silloin täysin p*ska. Ei siinä auta niitä asiakkaita syyttää siitä että eivät halua ostaa....

Nyt sitten vaan panostamaan tuotekehitykseen.

Vierailija
102/107 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En pääse koskaan deitille saatika panee.

N18

Oletko ehdottanut jollekkin näitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miyen joku on käynyt sadoilla treffeillä.

Siinä olisi vielä haastetta kun käy samaan aikaan monella treffeillä.     

Sanoo vaan et taidankin tästä lähteä kun uudet treffit alkaa kohta.

Vierailija
104/107 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuote kerta on jonkun kommentoijan mielestä huono, niin miksi se saa niin paljon supertykkäyksiä? 

Miten tuotetta voi kehittää, jos kukaan ei ole kertonut, mikä oli vikana? Päinvastoin saanut paljon kehuja.

Vierailija
105/107 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt muistaa, että Tinderin tavoite on pitää teidät siellä apissa mahdollisimman pitkään, ei löytää teille ketään niin että poistutte sieltä.

Vierailija
106/107 |
25.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteessa ei välttämättä ole mitään vikaa vaan voi vika olla miehissäkin, vaikka täällä inselit yrittää muuta väittää. Olen pyytänyt rehellistä palautetta tapaamiltani miehiltä, mikä ei miellyttänyt. En ole saanut mitään irti. On vaan sanottu, että olet hurmaava tuollaisena kuin olet, älä muutu. Nämä ovat vain jotain selittämättömiä kemiajuttuja...

Vierailija
107/107 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä juttu, mutta itseäni 10 vuotta nuoremmat miehet haluavat toisillekin treffeille kanssani, mutta 10 vuotta vanhemmat sanovat heippa puolen tunnin kuluttua. Ehkä pitääkin tapailla vaan niitä nuoria ja komeita miehiä...