Huoh Saan matcheja vain epäviehättävien miesten kanssa...
En edes etsi mitään täydellistä komeaa adonista, vaan sellaista perussöpöä miestä, jonka kasvot miellyttävät minua. Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin. Kunhan on suht terveet elintavat. Koska tällaisia miehiä ei ole tarjolla. olen laskenut rimaani ulkonäön suhteen roimasti. Jos on hyvä profiiliteksti, niin siedettävä ulkonäkö riittää, että painan tinderissä oikealle. Edes näiden tyyppien kanssa on vaikea päästä juttusille, saatika treffeille. Ja jos treffeille päädymmekin, minä en viehäty toisesta lainkaan.
Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä... Olen silti antanut mahdollisuuden, jos miehessä on ollut jotain muuta hyvää, kuten kiltti luonne. Eipä ne sitten yleensä ole johtaneet mihinkään. Joskus olen päätynyt sellaisen miehen kanssa suhteeseen, koska hän on halunnut. Olen siis tyytynyt mieheen, jota kohtaan en tunne vetovoimaa, kun en ole muutakaan saanut. Silti joutunut olemaan vuosia sinkkuna.
Kadehdin niitä, jotka ovat saaneet parisuhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja rakkautta. Minulla taitaa perhekin jäädä perustamatta, koska en vain ole löytänyt ketään pitkään parisuhteeseen :(
Kommentit (107)
Tinder on siis arvioinut markkina-arvosi oikein. Machine learning rules.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumppani ole mikään mittatilaustuote. Niistä on valittava mitä on tarjolla. Jos tarjonta ei miellytä, on vaihtoehtona myös olla yksin.
Tietenkin on myös mahdollista, että se yhteinen nimittäjä näissä olet sinä itse. Sussa on jotain miksi sun kanssa ei haluta suhteeseen. Jos koetat työstää tätä ja miettiä mikä se voisi olla, voit ehkä korjata sen. Oletko esimerkiksi negatiivinen tai etkö pidä ulkonäöstäsi huolta.
Pidän ulkonäöstäni huolta, urheilen ja meikkaan päivittäin, mutta en liikaa. Olen saanut myös paljon kehuja ulkonäöstäni. En silti ole ylimielinen enkä luule itsestäni liikoja.
Ap
Olen vain ollut liian vaatimaton tinderissä. Painanut satoja kertoja oikealle, vaikkei miehet oikeasti viehättäisikään minua. On riittänyt, että profiilissa on ollut jotain hyvää. Ehkä siksi tinder arvioinut tasoni alemmaksi.
Ap
Menin yhteen nettipalveluun (ei tinder) ja totesin, että kaikki täältä lukemani on pötyä. Parissa päivässä alkoi kiinnostuneita tulla vaikka kuinka paljon, vaikka olen ylipainoinen 42v. nainen ja laitoin kuvan, jossa kokoni näkyy. Osa oli minua nuorempia treenattuja miehiä kuin suoraan jostain Hunks-ryhmästä (tosin kiinnostaa eniten suunnilleen samanikäiset vähemmän pullottavilla lihaksilla).
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Kauniit nuoret mallinaiset eivät kyllä matchäile kuin vastaavien miesten kanssa. Ihme kuvitelmat siitä, mitä tinderöinti miehenä on.
Vierailija kirjoitti:
Menin yhteen nettipalveluun (ei tinder) ja totesin, että kaikki täältä lukemani on pötyä. Parissa päivässä alkoi kiinnostuneita tulla vaikka kuinka paljon, vaikka olen ylipainoinen 42v. nainen ja laitoin kuvan, jossa kokoni näkyy. Osa oli minua nuorempia treenattuja miehiä kuin suoraan jostain Hunks-ryhmästä (tosin kiinnostaa eniten suunnilleen samanikäiset vähemmän pullottavilla lihaksilla).
Mikä palvelu se oli?!! Ei ainakaan suomi24 tai eliittikumppanit. Niistä on jo kokemusta...
Kokeile uilkomailta. Itse löysin amerikkalaisen miehen. Olen kyllä aika nätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Kauniit nuoret mallinaiset eivät kyllä matchäile kuin vastaavien miesten kanssa. Ihme kuvitelmat siitä, mitä tinderöinti miehenä on.
Olen nähnyt exäni tinder-tarjonnan. Kauniita naisia riittää enemmän kuin ehtii tavata. Sen sijaan itse saan huippupoimintoihinkin exääni alemman tasoisia miehiä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä riittää miehellä kun on naamasta hyvännäköinen, matcheja tulee varmasti myös niiltä kauniilta naisilta. Miehen kropalla ei sitten ole niin paljoa merkitystä. Eräs tindermatchini kertoi kuinka on mallinaisia jonossa, eikä kyllä ollut itse mikään miesmalli. Toki kasvokomea.
Vierailija kirjoitti:
Olen vain ollut liian vaatimaton tinderissä. Painanut satoja kertoja oikealle, vaikkei miehet oikeasti viehättäisikään minua. On riittänyt, että profiilissa on ollut jotain hyvää. Ehkä siksi tinder arvioinut tasoni alemmaksi.
Ap
Tässäpä taitaakin olla selitys. Olet tyytynyt liian alhaiseen tasoon. Kokeilepa poistaa sovellus ja tällä kertaa painaa oikealle vain ne, jotka sinua oikeasti viehättävät.
Ehkä ne miehet eivät ole kiinnostuneet sinusta, kun ovat huomanneet treffeillä, ettet sinäkään ole ollut kiinnostunut heistä..? Tähän auttaisi se, että tosiaan matchaisit vain niiden kanssa, ketä oikeasti pidät miellyttävän näköisinä.
Olet käynyt sadoilla treffeillä ja valitat, että seuraa ei löydy, eikä parisuhdetta. Elät kyllä melkoisessa haavemaailmassa tyttökulta. Jos joskus kasvat aikuiseksi, niin voit suhtautua deittailuun hieman kypsemmin.
Miksi aloitus saa niin paljon alapeukkuja? Insel-miehet liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aloitus saa niin paljon alapeukkuja? Insel-miehet liikkeellä?
Olen nainen, mutta painoin alapeukkua, koska kerroit tyytyneesi suhteeseen miehen kanssa, jota kohtaa et tuntenut mitään vetoa. Ei tuollainen tyytyminen johda mihinkään hyvään, kuten olet varmaan huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko harkinnut terapiaa? Joku juttu sun puolella selvästi estää vetovoiman syntymisen.
Mikä se sellainen juttu voisi olla? Ainakin olen huomioonottava, positiivinen ja hymyilevä luonteeltani.
Ap
Siis joku tunnelukko tai mitä näitä nyt on, jos et voi kokea vetovoimaa. Sellaista olisi hyvä työstää ammattilaisen kanssa.
On minulla varmasti tunnelukkoja, kelläpä niitä ei olisi. Olen käynytkin terapiassa, mutta se ei tehnyt minusta yhtään vetovoimaisempaa tai rakastettavampaa. Terapeutti ei myöskään löytänyt mitään syytä minusta, miksi en kelpaisi.
Ap
Olet käynyt sadoilla treffeillä, etkä ole vielä löytänyt yhtään sopivaa henkilöä? Etsit väärää seuraa tai sitten jotain täydellistä henkilöä kenen kanssa klikkaa täydellisesti. Jos täällä olisi joku täydellinen kumppani, niin a) hän ei omisi kiinnostunut sinusta, koska olet epätäydellinen, b) et ikinä löydä kyseistä henkilöä, koska ihmisiä on vain liikaa tällä pallolla. Kaikki, jotka pariutuvat, valitsevat itselleen epätäydellisen kumppanin. Kumppani jossa on vikoja, ja hyviä puolia. Tarkoituksena on yhdessä kasvaa ja oppia ratkomaan parisuhteen haasteita ja ongelmia.
On mahdollista, että lapsuuden ja nuoruuden kokemuksesi ovat opettaneet sinulle rikkonaisen rakastamisen ja välittämisen mallin. Monesti me etsimme huomioita, välittämistä ja rakkautta samalla tavoin, kuin meillä oli tapana vanhempiemme tai muun läheisen kanssa.
Joka tapuksessa ongelmasi ei ole epäviehättävät matchit, vaan se että olet käynyt sadoilla treffeillä, etkä muka ole löytänyt pitkäaikaista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt exäni tinder-tarjonnan. Kauniita naisia riittää enemmän kuin ehtii tavata. Sen sijaan itse saan huippupoimintoihinkin exääni alemman tasoisia miehiä...
Ap
Ei taida tuo oma arviosi nyt olla ihan kohdillaan, joko arvioit exääsi liian alas tai niitä hänen naisiaan liian ylös. Minullekin näytetään välillä niitä huippupoimintoja, mutta ovat kyllä sen tason naisia ettei niitä koskaan tule vastaan normaalilla selailulla, en tiedä mikä niiden idea on. Joka tapauksessa en lähde niitä edes yrittämään, ovat liian korkealla minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä riittää miehellä kun on naamasta hyvännäköinen, matcheja tulee varmasti myös niiltä kauniilta naisilta. Miehen kropalla ei sitten ole niin paljoa merkitystä. Eräs tindermatchini kertoi kuinka on mallinaisia jonossa, eikä kyllä ollut itse mikään miesmalli. Toki kasvokomea.
Kyllä kyllä, mutta tavisnaamalla ei varmasti tule osumia.
On minulla varmasti tunnelukkoja, kelläpä niitä ei olisi. Olen käynytkin terapiassa, mutta se ei tehnyt minusta yhtään vetovoimaisempaa tai rakastettavampaa. Terapeutti ei myöskään löytänyt mitään syytä minusta, miksi en kelpaisi.
Ap