Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoh Saan matcheja vain epäviehättävien miesten kanssa...

Vierailija
06.07.2021 |

En edes etsi mitään täydellistä komeaa adonista, vaan sellaista perussöpöä miestä, jonka kasvot miellyttävät minua. Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin. Kunhan on suht terveet elintavat. Koska tällaisia miehiä ei ole tarjolla. olen laskenut rimaani ulkonäön suhteen roimasti. Jos on hyvä profiiliteksti, niin siedettävä ulkonäkö riittää, että painan tinderissä oikealle. Edes näiden tyyppien kanssa on vaikea päästä juttusille, saatika treffeille. Ja jos treffeille päädymmekin, minä en viehäty toisesta lainkaan.

Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä... Olen silti antanut mahdollisuuden, jos miehessä on ollut jotain muuta hyvää, kuten kiltti luonne. Eipä ne sitten yleensä ole johtaneet mihinkään. Joskus olen päätynyt sellaisen miehen kanssa suhteeseen, koska hän on halunnut. Olen siis tyytynyt mieheen, jota kohtaan en tunne vetovoimaa, kun en ole muutakaan saanut. Silti joutunut olemaan vuosia sinkkuna.

Kadehdin niitä, jotka ovat saaneet parisuhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja rakkautta. Minulla taitaa perhekin jäädä perustamatta, koska en vain ole löytänyt ketään pitkään parisuhteeseen :(

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma kuin ap:lla. Pidin tasoani korkeampana ja olen kasvoiltani ok, en komistus, mutta en myöskään rumistus. Korkeakoulututkintokin löytyy. Miinuksena sitten ylipainoa vaikka olen roteva ruumiinrakenteeltani.

Aikani deittipalveluissa oltuani totesin, että normaalipainoiset naiset ovat yleensä äärimmäisen nirsoja ylipainoisille miehille kun arvioidaan kuvien ja ulkomuodon perusteella. Ja ovat nykyään livenäkin ellet ole joku julkkis tai muuten tunnetty tyyppi omalla alallasi.

Jouduin lopulta päättämään, että olenko yksin vai otanko omaa tasoa alemman naisen suhteeseen. Päädyin jälkimmäiseen ja katsotaan mitä tästä nyt tulee. Tarkoitan tällä ettei tilanne ole katastrofi ja kaikki olemme ihmisiä omine hyvine ja huonoinen puolineen. Ulkomuoto tai koulutus ei määrittele koko ihmistä.

Joten yhteenvetona: Olet ap liian nirso. Joko olet yksin tai lasket rimaa. Niinhän miehillekin sanotaan.

Etkö lukenut aloitusta? Ap on jo laskenut rimaa ja ollut suhteissakin epäviehättävien miesten kanssa. 

Vierailija
62/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä lista mitä ei naisen profiilissa kestä olla tai tulee heti X.

-Paljon tatuointeja

-yksikin tatuointi jos kuvattu niin että sitä esitellään.

-esittelyteksti englanniksi.

-pelkät kasvokuvat(=lihava)

-Nenärengas

-muka hauska kuva jossa saa idiootin vaikutelman.

-haaveet liittyy matkusteluun.

-kuvat eri lomareissuilta ulkomailta.

Aikamoiset vaatimuslistat. Itselläni ei ole tällaisia vaatimuksia. Näistä yksikään ei tosin päde minuun, paitsi matkustelu. Kuvia lomareissuilta ei ole kuin korkeintaan yksi. Haluan, että voimme matkustella yhdessä miehen kanssa. Mitä väärää siinä on? 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos länsimainen nainen ei saa Tinderissä tarpeeksi matcheja, sille ei koskaan voi olla mitään muuta selitystä, kuin se, että hänelle kelpaa vain oman tasonsa (reilusti) yläpuolella olevat miehet. Seiskää naiset alasti meikittömänä peilin edessä, sieltä se teidän oikea tasonne löytyy.

Vierailija
64/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimaa ei pidä ikinä laskea.

Et tahdo olla suhteessa jossa vuosien päästä huomaat ettet pysty enään valehdella itsellesi. Jos et tunne vetoa toista kohtaa, sitten et vain tunne.

Nauttikaa vapaasta elämästä siihen asti kunnes löytyy se joka vie jalat alta

Vierailija
65/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos länsimainen nainen ei saa Tinderissä tarpeeksi matcheja, sille ei koskaan voi olla mitään muuta selitystä, kuin se, että hänelle kelpaa vain oman tasonsa (reilusti) yläpuolella olevat miehet. Seiskää naiset alasti meikittömänä peilin edessä, sieltä se teidän oikea tasonne löytyy.

Miehille pätee sama neuvo. Alasti peilin eteen. Sit se vaikein eli pitäs vielä osata katsoa sitä kuvaa realistisesti.

Vierailija
66/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistakaa pinnalliset muijat pitkä p*ska

Terveisin tuhat kertaa ulkonäön takia dumpattu

Vierailija
67/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies, joka on tehnyt miljoona kertaa tämän saman avauksen miesnäkökulmasta, valittaen miten saa mätsejä vain rumilta pullukoilta, joita ei halua, mutta joille antaa liken vaan siksi, että muuten ei itse saa yhtään matchia. Voi kyynel.

Vierailija
68/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Paljon tatuointeja

-Nenärengas

Aikamoiset vaatimuslistat. Itselläni ei ole tällaisia vaatimuksia. Näistä yksikään ei tosin päde minuun, paitsi matkustelu. Kuvia lomareissuilta ei ole kuin korkeintaan yksi. Haluan, että voimme matkustella yhdessä miehen kanssa. Mitä väärää siinä on? 

Ap

Eihän siinä mitään väärää jos kumpikin haluaa.

Moni matkustelua tärkeänä pitävä vaan on sellaisia jotka asuu vuokralla eikä edes yritä kehittää omaa elämää. Elää kuin viikko kerrallaan. Miehenä tahtoisin kumppanin haluavan myös sitoutua suhteeseen siten, että yhdessä ostaa kesämökkiä ja muuta missä nauttia elämästä. Eikä elää viikon huumassa ulkomailla

Vierailija
69/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haistakaa pinnalliset muijat pitkä p*ska

Terveisin tuhat kertaa ulkonäön takia dumpattu

Millä perusteella olet valikoinut kohteesi? Onko ulkonäöllä ollut mitään tekemistä asian kanssa?

Vierailija
70/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehethän vertaavat naisia mediassa oleviin meikattuihin ja muokattuihin naisiin, joten heidän käsityksensä naisten luonnollisesta ulkonäöstä on jo vääristynyt ja siksi vaativat mahdottomia. 

Vierailija
71/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia vaan on paljon enemmän tarjolla kuin komeita miehiä. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa tinderissä. Olen tämän itse todennut, kun olen hakenut molempia sukupuolia. Saan usein matcheja kauniiden naisten kanssa, mutta miehet ovat selvästi vaatimattomamman näköisiä. 

T. Kauniiksi kehuttu nainen

Vierailija
72/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaanto-ongelma johtuu myös siitä, miten tinderin algoritmi toimii. Korkeastikoulutuille miehille näytetään kauniita nuoria naisia. Korkeastikoulutetuille naisille jää sitten jämät, jotka jäävät näiltä nuorilta naisilta yli. 

Vierailija
73/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia vaan on paljon enemmän tarjolla kuin komeita miehiä. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa tinderissä. Olen tämän itse todennut, kun olen hakenut molempia sukupuolia. Saan usein matcheja kauniiden naisten kanssa, mutta miehet ovat selvästi vaatimattomamman näköisiä. 

Ei vaan miehillä on rima matalammalla, naiset eivät osaa arvioida toisten naisten tasoa ollenkaan. Pantava ei ole sama asia kuin kaunis.

Oikeasti kauniita naisia 17-25 vuotiaissa naisissa on 5%, nättejä 15%, pantavia 40%.

Vierailija
74/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta ne miehet, joista saan matcheja, eivät ole mitenkään puoleensavetäviä eli "pantavan näköisiä". Tässä sen jo huomaa, että hyvännäköisiä naisia on niin paljon, että heidät voi kategorisoida 3 luokkaan. Miehet ovat vain komeita (=pantavan näköisiä), siedettäviä (voin panna muutaman rohkaisuryypyn jälkeen ehkä pimeässä tai silmät kiinni) ja rumia. 

Vierailija
75/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se kertoo että kiinnostut vain miehistä jotka ovat ihan eri tasoa kuin sinä.

Tilastollisesti 12% miehistä saa Tinderissä matcheja yhtä helposti kuin 80% naisista. Eli jos jompi kumpi sukupuoli saa matcheja "tasokkaampien" kanssa, niin selkeästi naiset.

Miehet antavat tykkäyksiä jopa kemmenen kertaa auliimmin kuin naiset. Taas kerran lähteenä Tinderin omat tilastot.

Eli joko näet kiinnostavina vain hyvin komeat miehet jotka eivät nyt ole ihan kalsarimalleja mutta selkeästi komeammasta päästä kuitenkin (etkä ole ainoa joka näin tekee), tai olet naisena rupusakkia.

"Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin."

Tämäkö on sinusta riman laskemista? :D News flash: muillekin naisille kelpaavat nämä. Alahan laskea rimaa pituuden, raamikkuuden tai komeiden kasvojen suhteen. Johan tulee matcheja.

Vierailija
76/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan jompi kumpi sukupuoli arvioi keskiverron viehättävyyden väärin.

https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/aBm2M5A_700bwp.webp

Osaatko arvata kumpi?

Vierailija
77/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Paljon tatuointeja

-Nenärengas

Ap

Mistähän se mahtaisi johtua? Outoa etten minä valita jos nainen on vaikapa hyvin hoikka tai pienituloinen. Johtuisikohan se sukupuolesta?

Noita vastaavat miehen profiilissa nämä:

- kuvat keskaritölkki kourassa ja rööki huulessa

- aurinkolasit ja lippis

- teksti kielioppivirheitä täynnä

- haaveet liittyvät autojen rassaamiseen

- hymytön kuva alaviistosta jossa nenänkarvat näkyvät

- muka hauska kuva jossa saa idiootin vaikutelman

- kuvat lähikapakasta

Ja kyllä. Ylipainoinen ja tatuoitu viiniä litkivä matkustelijanainen on samalla tasolla kuin kuvattu mies, vaikka itse pitäisi omia kiinnostuksen kohteitaan tasokkaampina.

Vierailija
78/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista, että lapsuuden ja nuoruuden kokemuksesi ovat opettaneet sinulle rikkonaisen rakastamisen ja välittämisen mallin. Monesti me etsimme huomioita, välittämistä ja rakkautta samalla tavoin, kuin meillä oli tapana vanhempiemme tai muun läheisen kanssa.

Eikä edes monesti, vaan aina, jos ei ole tehnyt töitä sen korjaamiseksi, jos siis korjattavaa on.

Vierailija
79/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Paljon tatuointeja

-Nenärengas

Mitä vikaa siinä että pitää matkustelusta? Vai eikö sinulla ole rahaa lähteä reissuun?

Vierailija
80/107 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama ongelma kuin ap:lla. Pidin tasoani korkeampana ja olen kasvoiltani ok, en komistus, mutta en myöskään rumistus. Korkeakoulututkintokin löytyy. Miinuksena sitten ylipainoa vaikka olen roteva ruumiinrakenteeltani.

Aikani deittipalveluissa oltuani totesin, että normaalipainoiset naiset ovat yleensä äärimmäisen nirsoja ylipainoisille miehille kun arvioidaan kuvien ja ulkomuodon perusteella. Ja ovat nykyään livenäkin ellet ole joku julkkis tai muuten tunnetty tyyppi omalla alallasi.

Jouduin lopulta päättämään, että olenko yksin vai otanko omaa tasoa alemman naisen suhteeseen. Päädyin jälkimmäiseen ja katsotaan mitä tästä nyt tulee. Tarkoitan tällä ettei tilanne ole katastrofi ja kaikki olemme ihmisiä omine hyvine ja huonoinen puolineen. Ulkomuoto tai koulutus ei määrittele koko ihmistä.

Joten yhteenvetona: Olet ap liian nirso. Joko olet yksin tai lasket rimaa. Niinhän miehillekin sanotaan.

No miksi niiden normaalipainoisten naisten pitäisi ottaa ylipainoinen mies jos kerran itsekin pitävät itsestään huolta? Jos mielestäsi ylipainoinen nainen on "tasoasi alempana" niin laihduta äläkä vain märise.