Huoh Saan matcheja vain epäviehättävien miesten kanssa...
En edes etsi mitään täydellistä komeaa adonista, vaan sellaista perussöpöä miestä, jonka kasvot miellyttävät minua. Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin. Kunhan on suht terveet elintavat. Koska tällaisia miehiä ei ole tarjolla. olen laskenut rimaani ulkonäön suhteen roimasti. Jos on hyvä profiiliteksti, niin siedettävä ulkonäkö riittää, että painan tinderissä oikealle. Edes näiden tyyppien kanssa on vaikea päästä juttusille, saatika treffeille. Ja jos treffeille päädymmekin, minä en viehäty toisesta lainkaan.
Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä... Olen silti antanut mahdollisuuden, jos miehessä on ollut jotain muuta hyvää, kuten kiltti luonne. Eipä ne sitten yleensä ole johtaneet mihinkään. Joskus olen päätynyt sellaisen miehen kanssa suhteeseen, koska hän on halunnut. Olen siis tyytynyt mieheen, jota kohtaan en tunne vetovoimaa, kun en ole muutakaan saanut. Silti joutunut olemaan vuosia sinkkuna.
Kadehdin niitä, jotka ovat saaneet parisuhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja rakkautta. Minulla taitaa perhekin jäädä perustamatta, koska en vain ole löytänyt ketään pitkään parisuhteeseen :(
Kommentit (107)
Minullekin tulee tykkäyksiä hyvin epäviehättäviltä naisilta, mutta en mätsää heidän kanssaan. Sen olen elämässä oppinut, että jos ei vedä niin ei vedä ja jos väkisin lähtee jotain yrittämään niin ei käy kenellekään hyvin. Parempi olla yksin jos ei löydy sellaista kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Kauniit nuoret mallinaiset eivät kyllä matchäile kuin vastaavien miesten kanssa. Ihme kuvitelmat siitä, mitä tinderöinti miehenä on.
Tinderissä riittää miehellä kun on naamasta hyvännäköinen, matcheja tulee varmasti myös niiltä kauniilta naisilta. Miehen kropalla ei sitten ole niin paljoa merkitystä. Eräs tindermatchini kertoi kuinka on mallinaisia jonossa, eikä kyllä ollut itse mikään miesmalli. Toki kasvokomea.
Kyllä kyllä, mutta tavisnaamalla ei varmasti tule osumia.
Joo, mutta ajoin kommentissani takaa sitä, että riittääkö pelkkä hyvännäköinen naama siihen, että luokitellaan malliksi? Näemmä se sitten riittää. Itse kuitenkin ajattelen että ulkoisten puitteiden pitäisi olla kunnossa kokonaisuudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Kauniit nuoret mallinaiset eivät kyllä matchäile kuin vastaavien miesten kanssa. Ihme kuvitelmat siitä, mitä tinderöinti miehenä on.
Olen nähnyt exäni tinder-tarjonnan. Kauniita naisia riittää enemmän kuin ehtii tavata. Sen sijaan itse saan huippupoimintoihinkin exääni alemman tasoisia miehiä...
Ap
Ei taida tuo oma arviosi nyt olla ihan kohdillaan, joko arvioit exääsi liian alas tai niitä hänen naisiaan liian ylös. Minullekin näytetään välillä niitä huippupoimintoja, mutta ovat kyllä sen tason naisia ettei niitä koskaan tule vastaan normaalilla selailulla, en tiedä mikä niiden idea on. Joka tapauksessa en lähde niitä edes yrittämään, ovat liian korkealla minulle.
Ai jaa. Minulle tulee kyllä normaalilla selailullakin niitä huippupoimintamiehiä vastaan. En läheskään aina paina sydäntä. Olen joskus ollut treffeillä huippupoimintamiehen kanssa, enkä kiinnostunut yhtään. Hiljainen tuppisuu, koulut jääneet kesken ja vatsakas. Sattumoisin kaverini kävi myös hänen kanssaan treffeillä, eikä hänkään kiinnostunut. Kaveri löysi kuitenkin myöhemmin miehen, jonka kanssa päätyi parisuhteeseen. Miestä ei haitannut, että kaverilla oli lapsia edellisestä liitosta. Kaverillani on 2 korkeakoulututkintoa, mies on ammattikoulun käynyt, vaatimattoman näköinen ja asui satojen kilometrien päässä. Mutta uskoisin, että ovat silti onnellisia yhdessä. Voisin itsekin ryhtyä suhteeseen alemmin koulutetun miehen kanssa, kunhan miehellä on sydämen sivistystä. En ole siinä asiassa vaativa.
Ap
Kukaan ystäväni ei ole sanonut minua liian nirsoksi tai että pitäisi alentaa rimaa. Olen joskus kuullut jopa ihan päinvastaista. Olen kuullut, että selän takana ihmetelty miesvalintaani (lyhyt, laiha ja hiljainen).
Ap
Tämä tasojankkaus on kyllä sellainen ikiliikkuja, että joku ansaitsisi siitä fysiikan Nobel-palkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko harkinnut terapiaa? Joku juttu sun puolella selvästi estää vetovoiman syntymisen.
Mikä se sellainen juttu voisi olla? Ainakin olen huomioonottava, positiivinen ja hymyilevä luonteeltani.
Ap
Siis joku tunnelukko tai mitä näitä nyt on, jos et voi kokea vetovoimaa. Sellaista olisi hyvä työstää ammattilaisen kanssa.
On minulla varmasti tunnelukkoja, kelläpä niitä ei olisi. Olen käynytkin terapiassa, mutta se ei tehnyt minusta yhtään vetovoimaisempaa tai rakastettavampaa. Terapeutti ei myöskään löytänyt mitään syytä minusta, miksi en kelpaisi.
Ap
No jos ongelma on tämä: "Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä..." niin eihän vika ole siinä, että sinä et kelpaisi.
Minulla oli sama ongelma kuin ap:lla. Pidin tasoani korkeampana ja olen kasvoiltani ok, en komistus, mutta en myöskään rumistus. Korkeakoulututkintokin löytyy. Miinuksena sitten ylipainoa vaikka olen roteva ruumiinrakenteeltani.
Aikani deittipalveluissa oltuani totesin, että normaalipainoiset naiset ovat yleensä äärimmäisen nirsoja ylipainoisille miehille kun arvioidaan kuvien ja ulkomuodon perusteella. Ja ovat nykyään livenäkin ellet ole joku julkkis tai muuten tunnetty tyyppi omalla alallasi.
Jouduin lopulta päättämään, että olenko yksin vai otanko omaa tasoa alemman naisen suhteeseen. Päädyin jälkimmäiseen ja katsotaan mitä tästä nyt tulee. Tarkoitan tällä ettei tilanne ole katastrofi ja kaikki olemme ihmisiä omine hyvine ja huonoinen puolineen. Ulkomuoto tai koulutus ei määrittele koko ihmistä.
Joten yhteenvetona: Olet ap liian nirso. Joko olet yksin tai lasket rimaa. Niinhän miehillekin sanotaan.
Miehenä olen huomannut että lähes mahdoton saada tuolta mätsejä, vaikka livenä on kyllä ollut seuraa tarjolla, mutta olisin halunnut kokeilla välillä muutakin kuin baaria/terassia/tapahtumia/rantaa/jne seuranhakuun ja olisi voinut jutella jo hieman ennen treffeille menoa, niin että ehkä tietäisi jo onko yhtään sopiva ajatuksiltaan se treffikumppani. Pari viikkoa tinderiä kokeilin, pyysin muutamia ystäviä, niin miehiä kuin naisia auttamaan kuvien ja profiilin kanssa. Ekoina päivinä laitoin oikealle ehkä 1/3 profiileista, mätsejä alle 0.5 per päivä. Sitten kokeilin viikon pyyhkiä oikealle noin 2/3 ja mätsilukema kasvoi 0.7-0.8 per päivä. Lopulta kokeilin pyyhkiä kaikki oikealle ja mätsejä tuli paremmin.
Jaksoin kuukauden ja siten palasin takaisin perinteiseen treffailuun.
Typerä provo tai sitten ap on aivan h e l v e t i n tyhmä
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama ongelma kuin ap:lla. Pidin tasoani korkeampana ja olen kasvoiltani ok, en komistus, mutta en myöskään rumistus. Korkeakoulututkintokin löytyy. Miinuksena sitten ylipainoa vaikka olen roteva ruumiinrakenteeltani.
Aikani deittipalveluissa oltuani totesin, että normaalipainoiset naiset ovat yleensä äärimmäisen nirsoja ylipainoisille miehille kun arvioidaan kuvien ja ulkomuodon perusteella. Ja ovat nykyään livenäkin ellet ole joku julkkis tai muuten tunnetty tyyppi omalla alallasi.
Jouduin lopulta päättämään, että olenko yksin vai otanko omaa tasoa alemman naisen suhteeseen. Päädyin jälkimmäiseen ja katsotaan mitä tästä nyt tulee. Tarkoitan tällä ettei tilanne ole katastrofi ja kaikki olemme ihmisiä omine hyvine ja huonoinen puolineen. Ulkomuoto tai koulutus ei määrittele koko ihmistä.
Joten yhteenvetona: Olet ap liian nirso. Joko olet yksin tai lasket rimaa. Niinhän miehillekin sanotaan.
Noista ainoa oikea päätös on tuo ensimmäinen. Miten riman laskemisella edes voisi syntyä suhdetta, kun aitoa vetovoimaa ei ole? Ja jos sellainen ihmeen kaupalla syntyisikin, on se väärin sitä toista ihmistä kohtaan. Ei kukaan halua olla ihminen johon on tyydytty kun ei ole parempaakaan saatu.
Jospa sinut on luotu elämään yksin? Sekin on aina jonkun meistä osa, joillekin jopa kutsumus.
Nyt se vaikuttaa vielä lähinnä omalta valinnaltasi.
Ajatteletko todella, että kyse on kelpaamisesta ja kelpuuttamisesta?
Kysehän on ihastumisesta, rakastumisesta ja rakastamisesta.
Kuvittelet ilmeisesti, että me muut saamme elämältä juuri sen, mitä haluamme? Ei se niin mene. En viitsi luetella tähän kaikkea sitä vastoinkäymistä, mikä meitä ihmisiä voi kohdata. Syyttämme. Ketä tahansa.
Sinä kuitenkin elät. Olet oletukseni mukaan kohtuullisen tervekin. Se on jo todella paljon!
Rakkaus sitten, se ei ole Hollywood-elokuvan narsistista hömppää ja siirappia vaan toisen ihmisen parhaan etsimistä, hänen pyyteetöntä palvelemistaan. Jatkuvaa joustamista, hyväksymistä, omien tarpeiden sivuuttamista tarpeen mukaan.
Huomaatko miten pinnallisesti ajattelet? Että elämänkumppanin löytäminen olisi vaatimuslistan laatimista ja osumien raksimista.
Millainen elämänkumppani sinä itse olisit? Mitä sinulla edes on tarjota toiselle ihmiselle pitkällä tähtäimellä? Osaisitko vilpittömästi rakastaa toista ihmistä?
Meillä kaikilla on ristimme. Sinun ristisi on nyt kertomasi mukaan se, että sinulle ei ole sadoista tarjolla olleista miehistä kukaan kelvannut puolisoksi.
En pidä tätä elämän ongelmien joukossa kovin raskaana taakkana. Luulen, että myöhemmin huomaat itsekin, miten paljon kiitollisuuden aiheita sinulla itse asiassa tänään oli. Eletty elämä, aika, kun tuppaa opettamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mätsäätte niitä epäviehättäviä miehiä?
Boostaa itsetuntoa mitä enemmän mätsei on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin yhteen nettipalveluun (ei tinder) ja totesin, että kaikki täältä lukemani on pötyä. Parissa päivässä alkoi kiinnostuneita tulla vaikka kuinka paljon, vaikka olen ylipainoinen 42v. nainen ja laitoin kuvan, jossa kokoni näkyy. Osa oli minua nuorempia treenattuja miehiä kuin suoraan jostain Hunks-ryhmästä (tosin kiinnostaa eniten suunnilleen samanikäiset vähemmän pullottavilla lihaksilla).
Mikä palvelu se oli?!! Ei ainakaan suomi24 tai eliittikumppanit. Niistä on jo kokemusta...
Sellainen, jossa etsitään seksiseuraa, mutta toisaalta moni sanoo, että on avoin sillekin mahdollisuudelle, että johtaisi seurusteluun. Sain juuri edellisen äijän ulos ja kaipaan lähinnä satunnaista tapailua ja seksiä, joten sopii mulle hyvin.
Miyen joku on käynyt sadoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista ainoa oikea päätös on tuo ensimmäinen. Miten riman laskemisella edes voisi syntyä suhdetta, kun aitoa vetovoimaa ei ole? Ja jos sellainen ihmeen kaupalla syntyisikin, on se väärin sitä toista ihmistä kohtaan. Ei kukaan halua olla ihminen johon on tyydytty kun ei ole parempaakaan saatu.
Höpsis. Juuri tuollainen yltiöromanttinen ajattelu on naisille haitaksi. Jos sinua kohdellaan hyvin ja rakastavasti, niin miten se sinua haittaa jos olet jokun vaihtoehto numero kaksi? Varsinkaan jos et tiedä koko asiaa. Nykyään kun ei voi edes kunnolla olettaa parisuhteiden kestävän eliniän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mätsäätte niitä epäviehättäviä miehiä?
Boostaa itsetuntoa mitä enemmän mätsei on.
Yleensä mätsätään kuvan perusteella. Ehkä siinä mies on mukiinmenevän näköinen, mutta livenä jotain aivan muuta. Minäkin mätsäsin epäviehättävien miesten kanssa, sillä kuvissa olivat näyttäneet hyvältä. Jos olisin nähnyt heidät ensin irl, olisi todellakin jäänyt tykkäys antamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsis. Juuri tuollainen yltiöromanttinen ajattelu on naisille haitaksi. Jos sinua kohdellaan hyvin ja rakastavasti, niin miten se sinua haittaa jos olet jokun vaihtoehto numero kaksi? Varsinkaan jos et tiedä koko asiaa. Nykyään kun ei voi edes kunnolla olettaa parisuhteiden kestävän eliniän.
Jos kyseessä ei olekaan vaihtoehto numero kaksi, vaan ennemmin kaksituhatta - jos edes vaihtoehto ollenkaan. Miltä se tuntuisi?
En pystyisi katsomaan itseäni peiliin, jos esittäisin olevani hulluna ihmiseen, josta en oikeasti pitäisi yhtään ja jota en kokisi puoleensavetäväksi. En haluaisi itsekään olla sen toisen asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa sinut on luotu elämään yksin? Sekin on aina jonkun meistä osa, joillekin jopa kutsumus.
Nyt se vaikuttaa vielä lähinnä omalta valinnaltasi.
Ajatteletko todella, että kyse on kelpaamisesta ja kelpuuttamisesta?
Kysehän on ihastumisesta, rakastumisesta ja rakastamisesta.
Kuvittelet ilmeisesti, että me muut saamme elämältä juuri sen, mitä haluamme? Ei se niin mene. En viitsi luetella tähän kaikkea sitä vastoinkäymistä, mikä meitä ihmisiä voi kohdata. Syyttämme. Ketä tahansa.
Sinä kuitenkin elät. Olet oletukseni mukaan kohtuullisen tervekin. Se on jo todella paljon!
Rakkaus sitten, se ei ole Hollywood-elokuvan narsistista hömppää ja siirappia vaan toisen ihmisen parhaan etsimistä, hänen pyyteetöntä palvelemistaan. Jatkuvaa joustamista, hyväksymistä, omien tarpeiden sivuuttamista tarpeen mukaan.
Huomaatko miten pinnallisesti ajattelet? Että elämänkumppanin löytäminen olisi vaatimuslistan laatimista ja osumien raksimista.
Millainen elämänkumppani sinä itse olisit? Mitä sinulla edes on tarjota toiselle ihmiselle pitkällä tähtäimellä? Osaisitko vilpittömästi rakastaa toista ihmistä?
Meillä kaikilla on ristimme. Sinun ristisi on nyt kertomasi mukaan se, että sinulle ei ole sadoista tarjolla olleista miehistä kukaan kelvannut puolisoksi.
En pidä tätä elämän ongelmien joukossa kovin raskaana taakkana. Luulen, että myöhemmin huomaat itsekin, miten paljon kiitollisuuden aiheita sinulla itse asiassa tänään oli. Eletty elämä, aika, kun tuppaa opettamaan.
Mistä tiedät, kuinka suuria vastoinkäymisiä minä olen joutunut kokemaan yksin. En tunne ketään, joka olisi joutunut kokemaan samaa kuin minä. Minulla ei ole yhtään läheistä ihmistä, ketään joka välittää. Jopa äidilleni olen yhdentekevä. Loppuelämä tätä samaa äärimmäistä yksinäisyyttä? Ihmistä ei ole luotu olemaan aina yksin. Se ei vain ole vaihtoehto minulle, vaikka monelle muulle olisikin.
Ap
Tässä lista mitä ei naisen profiilissa kestä olla tai tulee heti X.
-Paljon tatuointeja
-yksikin tatuointi jos kuvattu niin että sitä esitellään.
-esittelyteksti englanniksi.
-pelkät kasvokuvat(=lihava)
-Nenärengas
-muka hauska kuva jossa saa idiootin vaikutelman.
-haaveet liittyy matkusteluun.
-kuvat eri lomareissuilta ulkomailta.
Kuka tahansa, joka satojen treffien jälkeen ei löydä pitkäaikaista parisuhdetta, joutuu katsomaan peiliin. Ap syyttää tässä elinympäristöään ja miehiä.