Huoh Saan matcheja vain epäviehättävien miesten kanssa...
En edes etsi mitään täydellistä komeaa adonista, vaan sellaista perussöpöä miestä, jonka kasvot miellyttävät minua. Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin. Kunhan on suht terveet elintavat. Koska tällaisia miehiä ei ole tarjolla. olen laskenut rimaani ulkonäön suhteen roimasti. Jos on hyvä profiiliteksti, niin siedettävä ulkonäkö riittää, että painan tinderissä oikealle. Edes näiden tyyppien kanssa on vaikea päästä juttusille, saatika treffeille. Ja jos treffeille päädymmekin, minä en viehäty toisesta lainkaan.
Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä... Olen silti antanut mahdollisuuden, jos miehessä on ollut jotain muuta hyvää, kuten kiltti luonne. Eipä ne sitten yleensä ole johtaneet mihinkään. Joskus olen päätynyt sellaisen miehen kanssa suhteeseen, koska hän on halunnut. Olen siis tyytynyt mieheen, jota kohtaan en tunne vetovoimaa, kun en ole muutakaan saanut. Silti joutunut olemaan vuosia sinkkuna.
Kadehdin niitä, jotka ovat saaneet parisuhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja rakkautta. Minulla taitaa perhekin jäädä perustamatta, koska en vain ole löytänyt ketään pitkään parisuhteeseen :(
Kommentit (107)
Jossain määrin valokuvat kyllä valehtelevat. Siis on kyllä joskus tavannut naisen, joka kuvassa ei näytä erikoiselta, mutta luonnossa on ihan nätti. Toisaalta näistä voi saada joskus epäonnistuneen kuvan.
Joillakin on myös tapana vetää valokuvaan joku ihmeellinen ilme, mikä on ihan pöljän näköinen. Eikä edes itse tajua sitä, vaan on joku peilin avulla harjoiteltu omituisuus. Vaimon työkaveri onnistui tässä jokaisessa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Moni matkustelua tärkeänä pitävä vaan on sellaisia jotka asuu vuokralla eikä edes yritä kehittää omaa elämää. Elää kuin viikko kerrallaan. Miehenä tahtoisin kumppanin haluavan myös sitoutua suhteeseen siten, että yhdessä ostaa kesämökkiä ja muuta missä nauttia elämästä. Eikä elää viikon huumassa ulkomailla
Hah. Juurikin pinnallista paskaa. Kertoo ihmisestä jolla ei ole mielikuvitusta, eikä pokkaa astua ns. yhteiskunnan normien ulkopuolelle.
Suorastaan kuolettavan tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lista mitä ei naisen profiilissa kestä olla tai tulee heti X.
-Paljon tatuointeja
-yksikin tatuointi jos kuvattu niin että sitä esitellään.
-esittelyteksti englanniksi.
-pelkät kasvokuvat(=lihava)
-Nenärengas
-muka hauska kuva jossa saa idiootin vaikutelman.
-haaveet liittyy matkusteluun.
-kuvat eri lomareissuilta ulkomailta.Mitä vikaa siinä että pitää matkustelusta? Vai eikö sinulla ole rahaa lähteä reissuun?
Ei sen enempää kuin siinä että pitää autojen rassaamisesta tai tietokonepeleistä.
Palstalla oli joskus äänestys siitä mitä harrastusta vastakkaisella sukupuolella pidettiin toivotuimpina.
Naisten suosikki miehelle oli matkustelu, inhokit tietokonepelit ja autojen rassaaminen.
Miesten suosikki naiselle oli saliharrastus, inhokit matkustelu ja kulinarismi.
Sama. En pääse koskaan deitille saatika panee.
N18
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia vaan on paljon enemmän tarjolla kuin komeita miehiä. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa tinderissä. Olen tämän itse todennut, kun olen hakenut molempia sukupuolia. Saan usein matcheja kauniiden naisten kanssa, mutta miehet ovat selvästi vaatimattomamman näköisiä.
T. Kauniiksi kehuttu nainen
Meikeillä ja kuvanmuokkauksella saa ihmeitä aikaan.
Sain matcheja myös komeiden miesten kanssa, mutta he eivät pahemmin laittaneet viestejä, tai jos laittoivat, olivat vain yhden yön seuraa vailla, vaikka tekstissäni luki ettei minua kiinnosta yhden yön jutut ja etsin ”vakavaa” parisuhdetta.
Yhden komean miehen kanssa sain myös matchin. Hänen kohdallaan arvoin, että viitsinkö edes yrittää matchia, on liian komea minulle… Mutta painoin sittenkin sydäntä… Tämä mies aloitti jopa viestittelyn ja pyysi treffeille.. Ja meistä tuli pariskunta. Rakastan häntä kovin, mutta hänen huono itsetuntonsa rassaa suhdettamme..Hän ajattelee tyyliin ”ei minua voi kukaan rakastaa…ei kukaan ole minusta kiinnostunut” vaikka minä olen valinnut hänet kumppanikseni ja päivittäin kerron rakastavani… Että komeallakin miehellä voi olla tällainen ”vika” tai haava….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Kauniit nuoret mallinaiset eivät kyllä matchäile kuin vastaavien miesten kanssa. Ihme kuvitelmat siitä, mitä tinderöinti miehenä on.
Tinderissä riittää miehellä kun on naamasta hyvännäköinen, matcheja tulee varmasti myös niiltä kauniilta naisilta. Miehen kropalla ei sitten ole niin paljoa merkitystä. Eräs tindermatchini kertoi kuinka on mallinaisia jonossa, eikä kyllä ollut itse mikään miesmalli. Toki kasvokomea.
Kyllä kyllä, mutta tavisnaamalla ei varmasti tule osumia.
Joo, mutta ajoin kommentissani takaa sitä, että riittääkö pelkkä hyvännäköinen naama siihen, että luokitellaan malliksi? Näemmä se sitten riittää. Itse kuitenkin ajattelen että ulkoisten puitteiden pitäisi olla kunnossa kokonaisuudessaan.
Yleensä se naama riittää kuitenkin. Ja kyllähän naama kertoo muustakin, jos on esimerkiksi paljon ylipainoa niin se näkyy naamassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Kauniit nuoret mallinaiset eivät kyllä matchäile kuin vastaavien miesten kanssa. Ihme kuvitelmat siitä, mitä tinderöinti miehenä on.
Olen nähnyt exäni tinder-tarjonnan. Kauniita naisia riittää enemmän kuin ehtii tavata. Sen sijaan itse saan huippupoimintoihinkin exääni alemman tasoisia miehiä...
Ap
Ei taida tuo oma arviosi nyt olla ihan kohdillaan, joko arvioit exääsi liian alas tai niitä hänen naisiaan liian ylös. Minullekin näytetään välillä niitä huippupoimintoja, mutta ovat kyllä sen tason naisia ettei niitä koskaan tule vastaan normaalilla selailulla, en tiedä mikä niiden idea on. Joka tapauksessa en lähde niitä edes yrittämään, ovat liian korkealla minulle.
Ai jaa. Minulle tulee kyllä normaalilla selailullakin niitä huippupoimintamiehiä vastaan. En läheskään aina paina sydäntä. Olen joskus ollut treffeillä huippupoimintamiehen kanssa, enkä kiinnostunut yhtään. Hiljainen tuppisuu, koulut jääneet kesken ja vatsakas. Sattumoisin kaverini kävi myös hänen kanssaan treffeillä, eikä hänkään kiinnostunut. Kaveri löysi kuitenkin myöhemmin miehen, jonka kanssa päätyi parisuhteeseen. Miestä ei haitannut, että kaverilla oli lapsia edellisestä liitosta. Kaverillani on 2 korkeakoulututkintoa, mies on ammattikoulun käynyt, vaatimattoman näköinen ja asui satojen kilometrien päässä. Mutta uskoisin, että ovat silti onnellisia yhdessä. Voisin itsekin ryhtyä suhteeseen alemmin koulutetun miehen kanssa, kunhan miehellä on sydämen sivistystä. En ole siinä asiassa vaativa.
Ap
Millähän perusteella Tinder luokittelee ihmisiä huippupominnoiksi? Joku algoritmihan siinä on takana, liittynee varmaan siihen että kuinka paljon tykkäyksiä kenellekin tulee. Minulle niitä "huippunaisia" ei tosiaan tulee kuin näissä erillisissä tapauksissa joissa niitä vilautetaan. Kaikki ovat ulkonäöltään oikein tyypillisiä "Instagram-kissoja" ja salibeibejä. Huippumies taas voi näköjään olla vatsakaskin, mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä lista mitä ei naisen profiilissa kestä olla tai tulee heti X.
-Paljon tatuointeja
-yksikin tatuointi jos kuvattu niin että sitä esitellään.
-esittelyteksti englanniksi.
-pelkät kasvokuvat(=lihava)
-Nenärengas
-muka hauska kuva jossa saa idiootin vaikutelman.
-haaveet liittyy matkusteluun.
-kuvat eri lomareissuilta ulkomailta.Aikamoiset vaatimuslistat. Itselläni ei ole tällaisia vaatimuksia. Näistä yksikään ei tosin päde minuun, paitsi matkustelu. Kuvia lomareissuilta ei ole kuin korkeintaan yksi. Haluan, että voimme matkustella yhdessä miehen kanssa. Mitä väärää siinä on?
Ap
Eihän siinä mitään väärää jos kumpikin haluaa.
Moni matkustelua tärkeänä pitävä vaan on sellaisia jotka asuu vuokralla eikä edes yritä kehittää omaa elämää. Elää kuin viikko kerrallaan. Miehenä tahtoisin kumppanin haluavan myös sitoutua suhteeseen siten, että yhdessä ostaa kesämökkiä ja muuta missä nauttia elämästä. Eikä elää viikon huumassa ulkomailla
Minäkin haluaisin naisen, jonka kanssa voisi tehdä matkoja sisäiseen maailmaan, se on mielestäni paljon mielenkiintoisempaa kuin fyysisesti siirtyä paikasta A paikkaan B.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia vaan on paljon enemmän tarjolla kuin komeita miehiä. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa tinderissä. Olen tämän itse todennut, kun olen hakenut molempia sukupuolia. Saan usein matcheja kauniiden naisten kanssa, mutta miehet ovat selvästi vaatimattomamman näköisiä.
T. Kauniiksi kehuttu nainen
Se johtuu siitä, että nainen ei osaa realistisesti arvioida miehen ulkonäköä. Tutkimuksen mukaan 80% miehistä on naisten mukaan keskiverron alapuolella, mikä ei voi pitää paikkaansa, kun taas miehet luokittelivat naisia keskijakauman mukaisesti juuri kuten matemaattisesti ja realistisesti voidaan odottaakin.
En tiedä onko julkkiskulttuuri kierouttanut naisten odotukset siitä, miltä tavallinen mies näyttää.
Tietysti tuossa voi olla myös se harha, että miehet eivät osaa ottaa itsestään täydellisiä ja filtteröityjä kuvia eivätkä meikkaa itseään, joten miesten kuvat ovat lähempänä totuutta. Naiset taas eivät livenä yleensä näytä läheskään siltä, miltä kuvissaan.
Olisi kiinnostavaa nähdä millaisia ne "epäviehättävät" miehet ovat.
Muistan kun omat kaverinit menivät Tinderiin ja vain yksi tuttu pärjäsi siellä. Semmoinen naisten silmissä tavallinen mies, mutta selkeästi komeimmasta päästä. Haki panoseuraa.
Muut ovat sitemmin pariutuneet, naiset tavallisia ja perusnättejä, paitsi kahdella näistä miehistä varsin hyvännäköisiä ja urheilullisiakin.
Vaikea vetää muuta johtopäätöstä kuin että oikeasti ne "epäviehättävät" ovat tavismiehiä jotka nyt eivät vain erotu kaikista muista kärkiominaisuuksillaan.
Naiset tutuvat oikeasti kuvittelevan että jos mies ei ole kalsarimalli, on hän tavallinen ja loppu on makuasioita. No ei, top 10% mies on ihan eri asia kuin joku oikeasti keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa nähdä millaisia ne "epäviehättävät" miehet ovat.
Muistan kun omat kaverinit menivät Tinderiin ja vain yksi tuttu pärjäsi siellä. Semmoinen naisten silmissä tavallinen mies, mutta selkeästi komeimmasta päästä. Haki panoseuraa.
Muut ovat sitemmin pariutuneet, naiset tavallisia ja perusnättejä, paitsi kahdella näistä miehistä varsin hyvännäköisiä ja urheilullisiakin.
Vaikea vetää muuta johtopäätöstä kuin että oikeasti ne "epäviehättävät" ovat tavismiehiä jotka nyt eivät vain erotu kaikista muista kärkiominaisuuksillaan.
Naiset tutuvat oikeasti kuvittelevan että jos mies ei ole kalsarimalli, on hän tavallinen ja loppu on makuasioita. No ei, top 10% mies on ihan eri asia kuin joku oikeasti keskiverto.
Ja ennen kuin joka alkaa vänkäämään, niin ne muut löysivät kumppaninsa livenä.
Ja tuolla panoseuraa etsivällä oli todellakin kiltokuvaprofiili. Sellainen huvittava kirjoitus jossa esitettin epätäydellistä, listattiin ne naisten rakastamat ominaisuudet ja sitten "rehellisesti heikkoudet" jotka olivat juuri sellaisia joita naiset eivät edes laske miinuksiksi.
Vinkki miehille Tinder-profiilin tekemiseen:
Silottele asioita ja ota sellaisia kuvia jotka ovat epärealistisia. niin kauan kun pystyt juuri ja juuri pitämään naamasi peruslukemilla katsoessasi millaista liioittelua ja huijaamista profiilisi on.
Näytä profiili kavereillesi. Jos heitä selkeästi hymyilyttää, profiili on hyvä. Jos he repeävät räkänauruun, olet mennyt liian pitkälle...ehkä.
:D Miksi itse matchaat epäviehättävien kanssa? Jätä valitsematta ja reagoimatta.
Ap tuli takaisin vastaamaan. Laskin rimaa roimasti. Nostin ikärajaa 10 vuodella. Rupesin saamaan aikaisempaa enemmän supertykkäyksiä. Kävin 3 vanhemman miehen kanssa treffeillä. Tulos: kukaan ei kiinnostunut eikä pyytänyt seuraaville treffeille. Ei kuulemma ollut kipinää. En viitsinyt sanoa, että en itsekään ollut viehättynyt. Olisin silti antanut uuden mahdollisuuden toisille treffeille.
Kävin myös exän kanssa kahvilla. Hän ihmettelee, kun en löydä ketään, kun olen kaunis, älykäs ja empaattinen. Samaa ihmettelen minäkin. On miesten vaatimustaso mennyt ihan älyttömäksi.
Ap
Samat kokemukset täällä. Kävin treffeillä erään itseäni 12 vuotta vanhemman miehen kanssa. Ei tullut toisia treffejä, mutta hän oli sentään herrasmies ja tarjosi jäätelön. No sietää ollakin, kun oli sentään hyvissä töissä.
Hän kertoi, että kaverinsa oli tavannut 100 naista ennen kuin oli alkanut seurustelemaan. Että ne miehet vasta sarjadeittaajia onkin!
Tämä siis Helsingissä. Voi maakunnissa olla ihan päinvastainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ap tuli takaisin vastaamaan. Laskin rimaa roimasti. Nostin ikärajaa 10 vuodella. Rupesin saamaan aikaisempaa enemmän supertykkäyksiä. Kävin 3 vanhemman miehen kanssa treffeillä. Tulos: kukaan ei kiinnostunut eikä pyytänyt seuraaville treffeille. Ei kuulemma ollut kipinää. En viitsinyt sanoa, että en itsekään ollut viehättynyt. Olisin silti antanut uuden mahdollisuuden toisille treffeille.
Kävin myös exän kanssa kahvilla. Hän ihmettelee, kun en löydä ketään, kun olen kaunis, älykäs ja empaattinen. Samaa ihmettelen minäkin. On miesten vaatimustaso mennyt ihan älyttömäksi.
Ap
No kun se seuraava tykkäys voi tulla vaikka huippumallilta tai miss universumilta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap, ei tämä nyt mikään valtava mysteeri ole. Jos kukaan mies ei sinusta kiinnostu, niin ongelma olet sinä itse. Olet ihminen josta on mahdotonta kiinnostua.
Mietitään asiaa toiselta kantilta. Mikään yritys ei voi syyttää asiakkaita siitä että tuote ei mene kaupaksi. Jos kukaan ei halua tuotetta ostaa, mitä todennäköisimmin kyseinen tuote on silloin täysin p*ska. Ei siinä auta niitä asiakkaita syyttää siitä että eivät halua ostaa....
Jossain määrin kyllä samaistun lainaamasi tyypin viestiin tuon matkusteluasian osalta (en allekirjoita muita kohtia). Ei yhtään kiinnosta miehet, joiden koko persoonallisuus rakentuu sen ympärille että lennellään ympäri maailmaa muka niin maailmankansalaisena. Parhaassa tapauksessa ollaan vielä muka niin tiedostavaa ja ekologista ja sitten painellaan jumbojetillä Malediiveille surffaamaan ja mässäilemään ja ottamaan instakuvia. :D Matkustan toisinaan itsekin enkä siis sinänsä pidä itseäni sen parempana, mutta ei se nyt mikään elämäntarkoitus ole tai mitään niin ihmeellistä muutenkaan.
Vaan eivätköhän nämä laumasielut löydä toisensa, niitä on yhtä lailla molemmissa sukupuolissa.