Huoh Saan matcheja vain epäviehättävien miesten kanssa...
En edes etsi mitään täydellistä komeaa adonista, vaan sellaista perussöpöä miestä, jonka kasvot miellyttävät minua. Ei edes haittaa, vaikkei olisi urheilullinen ja olisi vähän ylipainoakin. Kunhan on suht terveet elintavat. Koska tällaisia miehiä ei ole tarjolla. olen laskenut rimaani ulkonäön suhteen roimasti. Jos on hyvä profiiliteksti, niin siedettävä ulkonäkö riittää, että painan tinderissä oikealle. Edes näiden tyyppien kanssa on vaikea päästä juttusille, saatika treffeille. Ja jos treffeille päädymmekin, minä en viehäty toisesta lainkaan.
Olen ollut sadoilla treffeillä vuosien varrella, mutta en ole koskaan tuntenut kipinää ekoilla treffeillä... Olen silti antanut mahdollisuuden, jos miehessä on ollut jotain muuta hyvää, kuten kiltti luonne. Eipä ne sitten yleensä ole johtaneet mihinkään. Joskus olen päätynyt sellaisen miehen kanssa suhteeseen, koska hän on halunnut. Olen siis tyytynyt mieheen, jota kohtaan en tunne vetovoimaa, kun en ole muutakaan saanut. Silti joutunut olemaan vuosia sinkkuna.
Kadehdin niitä, jotka ovat saaneet parisuhteen, jossa on molemminpuolista vetovoimaa ja rakkautta. Minulla taitaa perhekin jäädä perustamatta, koska en vain ole löytänyt ketään pitkään parisuhteeseen :(
Kommentit (107)
Et voi kuin itseäsi syyttää. Ei se mätch synny ilman sinun toimintaa.
Tee lapsi omin nokkinesi tai kumppanuusvanhempana.
Nosta rima takaisin sinne minne se kuuluu ja pidä taukoa sovelluksista.
Mitenkään ei voi tietää miellyttääkö ennenkuin on tavannut. Kuvat ei kerro mitään.
Mutta provohan tämä olikin.
Ootko harkinnut terapiaa? Joku juttu sun puolella selvästi estää vetovoiman syntymisen.
Miehillä on ihan liian suuret luulot itsestään. Kun saavat matcheja kauniiden nuorten mallinaisten kanssa, luulevat, että heillä on oikea mahdollisuus sellaisen kanssa parisuhteeseen. Yrittävät tasoaan liian kauniita ja pettyvät kerta toisensa jälkeen, kun nuori nainen antaa pakit. Sitten kun kerrankin pääsevät oman tasoisensa naisen kanssa treffeille, nirsoilevat ja kostavat sen, kun eivät ole kelvanneet niille kauniimmille ja nuoremmille.
Hei anteeksi, kirjoitin vahingossa väärin. Olen siis hoikka, alle keskimittainen mies ja minua harmittaa, etten saa hoikkaa tyttöystävää. En halua käydä ravintoloissa enkä matkustaa, eikä kumppaninikaan saa haluta. Naiset on niin pinnallisia!
Terveisin Ap, palstan kelpuuttajajankuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mätsäätte niitä epäviehättäviä miehiä?
Lue aloitus - koska mitään muuta ei ole tarjolla. Jos joskus onkin tullut joku suht miellyttävä mies vastaan, hän ei matchaa takaisin tai ainakaan vastaa keskustelunaloitukseeni.
Vierailija kirjoitti:
Ootko harkinnut terapiaa? Joku juttu sun puolella selvästi estää vetovoiman syntymisen.
Mikä se sellainen juttu voisi olla? Ainakin olen huomioonottava, positiivinen ja hymyilevä luonteeltani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mätsäätte niitä epäviehättäviä miehiä?
Lue aloitus - koska mitään muuta ei ole tarjolla. Jos joskus onkin tullut joku suht miellyttävä mies vastaan, hän ei matchaa takaisin tai ainakaan vastaa keskustelunaloitukseeni.
Pitäiskö sinun päätellä tuosta jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sellainen juttu voisi olla? Ainakin olen huomioonottava, positiivinen ja hymyilevä luonteeltani.
Ap
Siis joku tunnelukko tai mitä näitä nyt on, jos et voi kokea vetovoimaa. Sellaista olisi hyvä työstää ammattilaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
siinähän odottelet ja vaadit.
ihan vapaasti
Eikö vähintä olisi toivoa itseään miellyttävää kumppania? Sitä paitsi aloittajahan kertoi, että on jo tyytynyt suhteeseen myös niihin vähemmän viehättäviin miehiin.
Jos olet käynyt sadoilla treffeillä, eikä mitään jäänyt käteen, niin ongelma on mitä todennäköisimmin sinä itse.
Kehotan heivaamaan roskakoriin kaikenlaiset deittiohjelmat. Oikea rakkaus löytyy oikeasta elämästä, ei hömppäsovelluksen ruudulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Juu, ihan varmasti olet tosi paljon noita. Kirjoituksestasi tulee vähän toisenlainen kuva.
Ei kumppani ole mikään mittatilaustuote. Niistä on valittava mitä on tarjolla. Jos tarjonta ei miellytä, on vaihtoehtona myös olla yksin.
Tietenkin on myös mahdollista, että se yhteinen nimittäjä näissä olet sinä itse. Sussa on jotain miksi sun kanssa ei haluta suhteeseen. Jos koetat työstää tätä ja miettiä mikä se voisi olla, voit ehkä korjata sen. Oletko esimerkiksi negatiivinen tai etkö pidä ulkonäöstäsi huolta.
Sama täällä. Ja miehet ovat tosi nirsoja. Eivät todellakaan anna toista mahdollisuutta, jos heti ekoilla treffeillä ei kipinöi. Kauniita naisiahan riittää jonoksi asti...