Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Milloin viimeksi riitelitte? Mistä syystä?

Vierailija
24.08.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi juputtamaan siitä mulle, että vain makaan ja valittelen. Oloni oli todella tuskallinen ja olen masentunutkin kaiken päälle.

Ei voinut vähempää kiinnostaa alkaa ruokaa laittamaan kun oksetti vain.

Siihen mies vielä veti senkin asian, kun olen työttömänä kotona. Miehen mielestä en edes yritä hakea töitä, enkä kelpuuta niitä työpaikkoja, joita mies ehdottaa, ei todellakaan kiinnosta lähteä minnekkään huonekalufirmaan liimoja haistelemaan.

Vierailija
2/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta viime viikolla oli riidantapainen, johon en oikein edes tiedä oikeaa syytä. Mulla oli huono päivä kai, ja suutuin miehelle eräästä sinänsä jo ihan vanhasta, seksiin liittyvästä aiheesta, vaikka tiedostin itsekin, että en oikeasti ollut vihainen siitä ko. aiheesta, se oli vaan tekosyy olla vihainen. Ei mitään kummempaa riitelyä nyt kuitenkaan, minä vaan vähän murjottelin, kunnes mies sitten totesi, että lopeta tuo tyhmä kiukuttelu, ja asia raukesi sänkypuuhiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alla ollaan kun ei saada vauvaa. :(

Surkeaa...

Vierailija
4/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tiuskassut muutaman kerran ja pyytänyt sitten anteeksi. Viimeksi joskus keväällä.

Ollaan poikkeuksellisen sopuisia. Eksän kanssa riitelin kerran kuussa noin tunnin ajan.

Vierailija
5/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aihe oli se, ettei mies asetti omat kotityönsä minun kotitöideni edelle. Haluan aina silloin tällöin tehdä kotitöitä keskeytyksettä ja 10kk tuplien kanssa se on joskus vähän hankalaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi