Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ongelma teille on muiden ylipainosta?

Vierailija
06.07.2021 |

Olen normaalipainoinen, mutta en hauku ja valita toisten ylipainosta. Eiköhän se ole jokaisen oma asia ja osalla voi jopa sairaus tuoda ylipainoa. Toki se on altistavaa monille sairauksille, mutta myös moni muu asia on. Ja lapset sitten, moni on nuorena ylipainoinen, mutta sitten myöhemmin ovat normaalipainoinen. Eikö teillä valittajailla ole elämää?

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa arvostella muita kun se tekee itsestä paljon coolimman ja kääntää huomion pois omista huonoista puolista.

Vierailija
2/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän mielipiteeni ihan omana tietonani mutta he ovat valtava kuormitus julkiselle terveydenhoidolle, samaa sakkia ketjuröökaajien yms kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lihavien terveydestä muka huolissaan olevat, ovat naurettavia. Joka sanasta näkee, että vttuilu ja nälviminen on ainoa asia, mikä näitä jatkuvasti aloituksia tekeviä kiinnostaa.

Vierailija
4/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Joskus vaan ärsyttää kun lihavuudesta väen vängällä tehdään normaalia. Ei ihmisen kehoa (polvia varsinkaan) ole luotu kantamaan valtavaa ylipainoa. Itse olen mammavuosien jälkeen laihduttanut liki 30 kg ja kyllä on askel kevyempi ja olo energisempi. Mun mielestä kehopositiivisuus ei ole = epäterveelliset elintavat.

Vierailija
5/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

He (kyseisen ilmiön aktivistit ja tukijat) painostavat minua pitämään heitä kauniina ja suuttuvat jos pidän tervettä kehoa miellyttävämmän näköisenä, syyttävät minua ties miksikä vihaajaksi ja foobikoksi ja pahan terveysfasismin ylläpitäjäksi kun kieltäydyn "herkuista" ja postaan OMASTA laihdutusmatkastani OMAAN someeni.

Vierailija
6/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävää näin henkilökohtaisen avustajan näkökulmasta, kun työn kuormittuvuus lisääntyy, kun asiakkaat on niin läskejä.

Vierailija
7/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksaja kirjoitti:

Vähät läskien terveydestä, mutta se tulee yhteiskunnalle kalliiksi.

Siis loppupelissä minä maksan läskien hoidot.

Olisi sille rahalle parempaakin käyttöä.

Vierailija
8/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen olkoon sen painoinen kun on. Pääasia että itse on tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
9/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan muka niin huolissaan ihmisten terveydestä ja yhteiskunnan rahoista, vaikka oikeasti vaan ärsyttää ja/tai ällöttää lihavat ihmiset.

Vierailija
10/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, ärsyttävää kun lihavuudesta tehdään normaalia. Tulevaisuudessa nämä nykyajan läskit 30-50 vuotiaat tulevat kuormittamaan rajusti terveydenhuoltoa.

Vierailija
11/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ärsyttävää näin henkilökohtaisen avustajan näkökulmasta, kun työn kuormittuvuus lisääntyy, kun asiakkaat on niin läskejä.

Näiltä ihmisiltä pitäisi kieltää mahdollisuus henk. koht avustajaan, 110% heidän tarve tälle on vain omaa laiskuutta ja tästä johtuvasta ylipainosta tulevia ongelmia, avustaja pois = poistuisi tarvekin.

Vierailija
12/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veronmaksaja kirjoitti:

Olen ollut ylipainoinen lähes koko elämäni. Käytän julkisen ja yksityisen terveyden- ja sairaanhoidon palveluja keskimäärin kerran vuodessa. Ylipainoni takia en ole koskaan käynyt lääkärissä. Vai lasketko kaikki ylipainoisen lääkärikäynnit ylipainosta johtuvaksi? Hammas- tai silmälääkärinkin?

Vierailija
13/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksaja kirjoitti:

Olen ollut ylipainoinen lähes koko elämäni. Käytän julkisen ja yksityisen terveyden- ja sairaanhoidon palveluja keskimäärin kerran vuodessa. Ylipainoni takia en ole koskaan käynyt lääkärissä. Vai lasketko kaikki ylipainoisen lääkärikäynnit ylipainosta johtuvaksi? Hammas- tai silmälääkärinkin?

Hampaat siinä on kovilla kun pitää karkkia ja pitsaa ahtaa 24/7

Vierailija
14/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma juttu kun monia timtuu kiinnostavan muiden paino ja asiat muutenkin. Ei mua voisi vähempää kiinnostaa muiden ihmisten paino, omaisuus eikä elämä muutenkaan yhtään.

Vierailija
15/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän olen huolissani hlökohtaisista avustajista. Tämän viikon uutisia kun luen.

Vierailija
16/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kumma juttu kun monia timtuu kiinnostavan muiden paino ja asiat muutenkin. Ei mua voisi vähempää kiinnostaa muiden ihmisten paino, omaisuus eikä elämä muutenkaan yhtään.

Tuntuu eikä timtuu.

Vierailija
17/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän mielipiteeni ihan omana tietonani mutta he ovat valtava kuormitus julkiselle terveydenhoidolle, samaa sakkia ketjuröökaajien yms kanssa.

Ihan jokainenko ylipainoinen on valtava kuormitus terveydenhoidolle? Ihan tosissaanko ajattelet niin?

No eipä asia noin ole. Itse olen reilusti ylipainoinen enkä kyllä kuormita terveydenhoitoa yhtään sen enempää kuin normaalipainoisetkaan. Ne mitä terveyden kanssa on ollut, olisi tulleet mulle painosta riippumatta. Teen fyysisesti raskasta työtä enkä makaa vain kotona kuten jotkut varmaan ajattelee kaikkien ylipainoisten tekevän.

Painonpudotus on alkanut, mutta teen sen itseni takia. En läskifoobikkojen takia. Itsepä kiloni kannan ja jos mun kilot häiritsee, niin katseen voi kääntää pois. Ei mulle tarvitse tulla sanomaan, että olen lihava. Kyllä mä sen itse tiedän! En myöskään tarvitse neuvoja miten siitä pääsee eroon. Kyllä mä senkin tiedän. Ei vain ole ollut motivaatiota aiemmin. Sitä motivaatiota ei tuo se, että mua haukutaan ja arvostellaan. Ei, se tuo lähinnä vitutusta ja asenteen, että tekisi mieli pyyhkiä läskisellä perseelläni sun naama. 

Vaikka painonpudotus on alkanut niin olen vielä pitkään ylipainoinen. Läskifoobikkojen on vain kestettävä se. Ei voi olla omassa elämässä kaikki hyvin jos jaksaa määkyä toisten kiloista. 

Vierailija
18/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisten paino normaalia ihmistä kiinnosta. Vajakkisikaa saattaa kiinnostaakin.

Vierailija
19/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksaja kirjoitti:

Hampaat siinä on kovilla kun pitää karkkia ja pitsaa ahtaa 24/7

Onko joku oikeasti noin idiootti, että kuvittelee ylipainoisten syövän 24/7? 

Vierailija
20/104 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veronmaksaja kirjoitti:

Et vielä. Lisäksi kyse on kansanterveydestä, eikä yksilöstä.