185cm nainen tinderissä: olen 185cm, olethan vähintään yhtä pitkä
Miksi? Mitä jos joku 184cm mies, ehkä elämäsi rakkaus, ei otakaan yhteyttä, koska oli sentin liian lyhyt? Ja kuinka pitkää ja vahvaa suhdetta pystyy povaa, jos se perustuu jo alkujaankin noin pinnallisille lähtökohdille?
T. Katkera 183cm mies
Kommentit (84)
Vaikka olisi kuinka katkera ja lyhyt mies, niin osaa varmaan lukea sentään. Teet itsestäsi vain pel.len jos otat yhteyttä tuohon naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset ovat kammottavia. 170cm on ehdoton yläraja naiselle, ellei mies ole sitten vähintään 185cm, mielellään +190cm. Sopiva pituusero miehen ja naisen välillä on n.15-25cm, silloin palikat loksahtavat ideaalisti yhteen tietyissä tärkeimmissä asennoissa sängyssä. He tietää, jotka tietää.
Täydellinen naisen pituus keskipituiselle miehelle (n.180cm), on 155cm-165cm.
Ei pitkät naiset ole kammottavia. Paljon näyttävämpiä kuin pätkät. Liian pitkät miehet näyttää tyhmiltä.
Ei kukaan normaali keskimittainen tai pidempi mies halua alle 160 cm naista yleensä sellaiset miehet ovat jonkin fetisistejä tai perverssejä joilla on jopa sairaalloisia seksuaalisia haluja, samoin on lihavien naisten kohdalla ja melkoisella todennäköisyydellä myös pitkien naisten kohdalla
Vierailija kirjoitti:
Mä oon 2 senttiä pidempi. Oliskohan mahkuja? Antaa varmasti kakkoseen tokilla treffeilä.
Voi antaakin, ei taida muodostua jonoa, josta 185 cm nainen voisi valita.
Vaikea kyllä löytää viehättävää pitkää naista. Joko näyttää kirahvilta jos on laiha tai sitten kuulantyöntäjältä jos on massaa.