Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

185cm nainen tinderissä: olen 185cm, olethan vähintään yhtä pitkä

Vierailija
06.07.2021 |

Miksi? Mitä jos joku 184cm mies, ehkä elämäsi rakkaus, ei otakaan yhteyttä, koska oli sentin liian lyhyt? Ja kuinka pitkää ja vahvaa suhdetta pystyy povaa, jos se perustuu jo alkujaankin noin pinnallisille lähtökohdille?

T. Katkera 183cm mies

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

Vierailija
2/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluaa rajoittaa toisen parinvalintakriteerejä? Hänhän niiden kanssa joutuu elämään etkä sinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä olla vaatimuksia. Vain se on sikailua että mies toivoo naiselta normaalipainoisuutta.

Vierailija
4/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 2 senttiä pidempi. Oliskohan mahkuja? Antaa varmasti kakkoseen tokilla treffeilä.

Vierailija
5/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen tekemä provo 0/5

Vierailija
6/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rikas ja urheilullinen, rajaan köyhät ja rumat läskit naiset elämästäni pois. 

Vierailija
7/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rikas ja urheilullinen, rajaan köyhät ja rumat läskit naiset elämästäni pois. 

Ap loukkaantuu nyt.

Vierailija
8/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet katkera? Olet pidempi kuin valtava enemmistö naisista. Eiköhän sieltä sulle joku löydy.

Vierailija
9/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset ovat kammottavia. 170cm on ehdoton yläraja naiselle, ellei mies ole sitten vähintään 185cm, mielellään +190cm. Sopiva pituusero miehen ja naisen välillä on n.15-25cm, silloin palikat loksahtavat ideaalisti yhteen tietyissä tärkeimmissä asennoissa sängyssä. He tietää, jotka tietää.

Täydellinen naisen pituus keskipituiselle miehelle (n.180cm), on 155cm-165cm.

Vierailija
10/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tietää miten tuo loppuu. Se yksi tuhannesta jännittävä tatskattu 195cm unelmien prinssi jättää sen sillä sekunnilla kun on se saanut tautiset mällinsä sen koloon ja siirtyy seuraavaan tinderhoroon.

Et taida muuta tehdä kuin kirjoittaa nettiin näitä fantasioitasi graafisesti kuvailtuna. Kaikilla muilla on se oma elämä.

Vierailija
11/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 183cm pitkä nainen ja ymmärrän täysin.

Ja vaikka kuinka eletään nykyajassa, niin jotain alkukantaista on siinä, kun nainen voi haluta tuntea itsensä pieneksi miehensä vierellä tai mies itsensä isommaksi naisensa vierellä.

Mutta tuskinpa sillä yhdellä sentillä on niin merkitystä. Ryhti ja se miten kantaa itsensä merkitsee myös paljon.

Vierailija
12/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 190 cm nainen. Mulle käy kaikki 175-195 cm välillä.

Vierailija
13/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tietää miten tuo loppuu. Se yksi tuhannesta jännittävä tatskattu 195cm unelmien prinssi jättää sen sillä sekunnilla kun on se saanut tautiset mällinsä sen koloon ja siirtyy seuraavaan tinderhoroon.

Et taida muuta tehdä kuin kirjoittaa nettiin näitä fantasioitasi graafisesti kuvailtuna. Kaikilla muilla on se oma elämä.

Siinä joku katkeroinut neljännellä penisiliinikuurilla oleva avautuu.

Vierailija
14/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä joku katkeroinut neljännellä penisiliinikuurilla oleva avautuu.

Ainoa joka kuulostaa ap:n lisäksi katkeralta on sinä. :)

Vierailija
15/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

En haluaisikaan. Jäin vain ihmettelemään tuota kriteeriä.

Ap

Vierailija
16/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpähän :D itse ovat, naiset, soppansa keittänet tällä pitkien suosimisen geenivalinnalla.

Vierailija
17/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet katkera? Olet pidempi kuin valtava enemmistö naisista. Eiköhän sieltä sulle joku löydy.

En ole oikeasti katkera, se oli vain humoristinen nimimerkki.

Ap

Vierailija
18/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on noin pitkä ystävätär. Olen huomannut, että keskiverto miehelle noin pitkä nainen on kauhistus. Eli hänen kannattaa laittaa ilmoitukseen oma pituus. Olen myös huomannut, että paljon tosi lyhyitä alle 170cm miehiä, joilla on joku pervofetissi pitkiä naisia kohtaan. "Tissit naaman kohdalla"- ajatus. Eli jos laittaa pelkän pituuden, niin saa nuo lyhyet pervot liikkeelle. Kannattaa siis laittaa jotain tuollaista , varsinkin jos itse tykkää pitkistä miehistä. Miksi ihmeessä joku haluaisi ottaa yhteyttä ihmiseen, joka ei arvosta omia arvoja tai kehon mittasuhteita? Itse olen keskimittainen ja lihava, enkä tosiaan haikaile miehiä , jotka ihannoivat hoikkia naisia. Enkä koe sitä loukkaavana, ellei joku ala sitä rummuttamaan tai tarkoita esittää sitä loukkaavana. Kyllä sen huomaa milloin vaikka lihavuuden terveyshaitoista kerrotaan faktoina ja milloin sitä käytetään verhottuna loukkauksena.

Vierailija
19/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisikaan. Jäin vain ihmettelemään tuota kriteeriä.

Ap

Kyllä se nyt enempi vaikuttaa siltä, että ajattelit juuri olevasi se hänen elämänsä rakkaus, ja olet katkera kun et pääse edes yrittämään.

Vierailija
20/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso ryhdikkäästi, ei sitä pari senttiä kukaan huomaa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan