Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

185cm nainen tinderissä: olen 185cm, olethan vähintään yhtä pitkä

Vierailija
06.07.2021 |

Miksi? Mitä jos joku 184cm mies, ehkä elämäsi rakkaus, ei otakaan yhteyttä, koska oli sentin liian lyhyt? Ja kuinka pitkää ja vahvaa suhdetta pystyy povaa, jos se perustuu jo alkujaankin noin pinnallisille lähtökohdille?

T. Katkera 183cm mies

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä itkuraivareita. Ne joilla on mahdollisuus valita, niin tietysti valitsevat. Itse nuorempana en suostunut seurustelemaan kuin kauniiden naisten kanssa, enkä ole sitä koskaan pyydellyt anteeksi.

Vierailija
62/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän :D itse ovat, naiset, soppansa keittänet tällä pitkien suosimisen geenivalinnalla.

Mitä pitempään olen palstalla pyörinyt, sitä tärkeämmäksi on tullut se, että tulevat lapset saavat isältään mahdollisimman hyvät pituusgeenit. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa vaan siinä, miten katkeraksi se miehet tekee. Haluan säästää omat lapseni tuolta.

Oletko ikinä miettinyt, mistä tämä lyhyiden miesten "vihaisuus" johtuu? Ihan samasta kuin useiden ylipainosten naisten, he eivät ole yhyeiskunnan normien mukaisia ja se tehdään heille jatkuvasti selväksi. Ihmiset sentään ovat nykyään heränneet siihen, kuinka ilkeästi ylipainoisista puhutaan.

Vertauskuvana voidaan käyttää tilannetta, jossa koulukiusattua tönitään, haukutaan,syrjitään ja ärsytetään monta vuotta. Kun kiusattu tästä kivahta niin huudetaan: "Kato ny, mähän sanoin sen olevan vihainen! Tuollaisia ne kaikki rillipäät/ujot/öäskit/nörtit on. Ilmankos kukaan ei halua olla sen kanssa".

Minun luokalla yläasteella oli tyttö, joka oli yli 180 cm pitkä. Arvaas, kuinka monta kertaa pojat haukkuivat häntä kirahviksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän :D itse ovat, naiset, soppansa keittänet tällä pitkien suosimisen geenivalinnalla.

Mitä pitempään olen palstalla pyörinyt, sitä tärkeämmäksi on tullut se, että tulevat lapset saavat isältään mahdollisimman hyvät pituusgeenit. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa vaan siinä, miten katkeraksi se miehet tekee. Haluan säästää omat lapseni tuolta.

Oletko ikinä miettinyt, mistä tämä lyhyiden miesten "vihaisuus" johtuu? Ihan samasta kuin useiden ylipainosten naisten, he eivät ole yhyeiskunnan normien mukaisia ja se tehdään heille jatkuvasti selväksi. Ihmiset sentään ovat nykyään heränneet siihen, kuinka ilkeästi ylipainoisista puhutaan.

Vertauskuvana voidaan käyttää tilannetta, jossa koulukiusattua tönitään, haukutaan,syrjitään ja ärsytetään monta vuotta. Kun kiusattu tästä kivahta niin huudetaan: "Kato ny, mähän sanoin sen olevan vihainen! Tuollaisia ne kaikki rillipäät/ujot/öäskit/nörtit on. Ilmankos kukaan ei halua olla sen kanssa".

Minun luokalla yläasteella oli tyttö, joka oli yli 180 cm pitkä. Arvaas, kuinka monta kertaa pojat haukkuivat häntä kirahviksi?

Itse sain yläasteella kuulla olevani hujoppi, hongankolistaja yms.

T. 197cm hujoppi

Vierailija
64/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha ja taas mennään.

Olen antanut mahdollisuuden läskeille, rumille, pitkille, mutta te muistutitte taas kuinka heikkoitsetuntoisia beetoja te olette syvällä sisimmässänne. Teidänlaistenne kanssa ei tulisi seurustelusta lopulta ikinä yhtään mitään. Minunlaiset ja kauniit naiset on tarkoitettu biologisesti yhteen. Kysyn kilot ja pituudet tarkkaan tästä eteenpäin ja kierrän teidät kaukaa.

Keskustelu oli osaltani tässä, minä voitin, koska sain viimeisen sanan. En avaa enkä lue tätä ketjua enää, eli jos vielä vastaat minulle, niin häviät vain enempi ja olet vain entistäkin säälittävämpi luuseri kaikkien silmissä.

T. Syntynyt voittamaan a.k.a. Ap

Vierailija
65/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää pituutta heti tai ei aukea naisen peti. Lisää pituutta heti, tai ainakin isommat tuopit.

Vierailija
66/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun sen naisen pitää saada tuntea itsensä pieneksi tyttöseksi ison nallekarhun kainalossa. Sen takia nämä pituusrajoitteet. Toisinpäin ei voi esittää mitään rajoitteita..

Olen 170 cm ja haluaisin että mies on samanpituinen tai muutaman sentin lyhyempi, koska en halua hävetä omaa pituuttani. Jos olisin itse lyhyempi niin kelpaisi lyhyempi mies. Siksi haluaisin myös tietää kuinka pitkä mies on.

Vierailija
67/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaha ja taas mennään.

Olen antanut mahdollisuuden läskeille, rumille, pitkille, mutta te muistutitte taas kuinka heikkoitsetuntoisia beetoja te olette syvällä sisimmässänne. Teidänlaistenne kanssa ei tulisi seurustelusta lopulta ikinä yhtään mitään. Minunlaiset ja kauniit naiset on tarkoitettu biologisesti yhteen. Kysyn kilot ja pituudet tarkkaan tästä eteenpäin ja kierrän teidät kaukaa.

Keskustelu oli osaltani tässä, minä voitin, koska sain viimeisen sanan. En avaa enkä lue tätä ketjua enää, eli jos vielä vastaat minulle, niin häviät vain enempi ja olet vain entistäkin säälittävämpi luuseri kaikkien silmissä.

T. Syntynyt voittamaan a.k.a. Ap

Nobody gives a fckk....

Vierailija
68/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää tämä pituuden hehkutus. Siitä ei ole normaalissa elämässä mitään hyötyä, pelkästään haittaa. Lentokoneessa, junassa, bussissa on ahdasta. Pakko ostaa iso ja kallis auto. Pää kolisee milloin minnekin. Vanhana ongelmat vain lisääntyvät(selkä etc). Lyhyet elävät tilastojen mukaan pidempään(sairastuvat mm harvemmin syöpään).

Joku sanoi tuossa aiemmin että haluaa tuntea itsensä pieneksi ja heikoksi miehensä rinnalla. Hei haloo, minä olen 174cm 90kg pätkä ja penkistä nousee 140kg. Jos et tunne itseäsi pieneksi rinnallani vaikka olisit 200cm niin sinulla on päässä vikaa. Yleensäki jokainen mies on painavampi ja reilusti vahvempi kuin kukaan nainen.

Pituus ei muutenkaan korreloi vahvuuden kanssa mitenkään. Olen reilusti alle keskimittainen, mutta about jokainen itseäni pidempi(tosin lyhyemmät myös)  ymmärtää olevansa se heikompi osapuoli.

PItuusgeenien hankkiminen lapsilleen on tavallaan ymmärrettävää, koska te naiset itse syrjitte lyhyitä. Eli kyse ei ole oikeasta edusta vaan itse itseään ruokkivasta kauneusihanteesta. Jossain vaiheessa ihanne voi kääntyä toiseen suuntaan. Toisaalta myös pituusgeenien hamstraaminen on arpapeliä. Lapsien pituus vain korreloi vahempien pituuden kanssa, mutta isoja heittoja puoleen ja toiseen tapahtuu. Oma tyttäreni on minua pidempi, vaikka äitinsäkin on 160 senttinen. Eikä ole edes postimies asialla, olen tehnyt testin.

Kuulostaa aika erikoiselta tuo "olen tehnyt testin" kohta. Hiukan luottamuspulaa suhteessa kenties.

Vierailija
69/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää tämä pituuden hehkutus. Siitä ei ole normaalissa elämässä mitään hyötyä, pelkästään haittaa. Lentokoneessa, junassa, bussissa on ahdasta. Pakko ostaa iso ja kallis auto. Pää kolisee milloin minnekin. Vanhana ongelmat vain lisääntyvät(selkä etc). Lyhyet elävät tilastojen mukaan pidempään(sairastuvat mm harvemmin syöpään).

Joku sanoi tuossa aiemmin että haluaa tuntea itsensä pieneksi ja heikoksi miehensä rinnalla. Hei haloo, minä olen 174cm 90kg pätkä ja penkistä nousee 140kg. Jos et tunne itseäsi pieneksi rinnallani vaikka olisit 200cm niin sinulla on päässä vikaa. Yleensäki jokainen mies on painavampi ja reilusti vahvempi kuin kukaan nainen.

Pituus ei muutenkaan korreloi vahvuuden kanssa mitenkään. Olen reilusti alle keskimittainen, mutta about jokainen itseäni pidempi(tosin lyhyemmät myös)  ymmärtää olevansa se heikompi osapuoli.

PItuusgeenien hankkiminen lapsilleen on tavallaan ymmärrettävää, koska te naiset itse syrjitte lyhyitä. Eli kyse ei ole oikeasta edusta vaan itse itseään ruokkivasta kauneusihanteesta. Jossain vaiheessa ihanne voi kääntyä toiseen suuntaan. Toisaalta myös pituusgeenien hamstraaminen on arpapeliä. Lapsien pituus vain korreloi vahempien pituuden kanssa, mutta isoja heittoja puoleen ja toiseen tapahtuu. Oma tyttäreni on minua pidempi, vaikka äitinsäkin on 160 senttinen. Eikä ole edes postimies asialla, olen tehnyt testin.

Kuulostaa aika erikoiselta tuo "olen tehnyt testin" kohta. Hiukan luottamuspulaa suhteessa kenties.

Tästä isyystestiaiheesta on joskus ollut jo pitkä ketju. Suhteessa ei ole yhtään luottamuspulaa. Kukaan mies ei voi sataprosenttisesti tietää olevansa biologinen isä ilman testiä, ei kukaan.

Tiedetään myös (tutkittu fakta), että aika iso prosentti luulluista isistä, ei ole biologinen isä, muistaakseni prosentti oli jotain viiden luokkaa.

Jostain kumman syystä naiset vetävät tässä asiassa herneen nenään totaalisesti. Jos mies tekee isyystestin niin se on eron paikka, kauhea epäluottamus. Luultavasti aika monella naisella on tässä asiassa syystä pelko perseessä, muuten reaktioita on vaikea selittää.

Vierailija
70/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkälle naiselle ovat kaikki ovet auki.

Vierailija
71/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

En haluaisikaan. Jäin vain ihmettelemään tuota kriteeriä.

Ap

Mitä ihmettelemistä siinä on? Onhan miehilläkin kaikenlaisia kriteerejä rintojen koosta, koulutuksesta, painosta jne. Miksi naisen pituustoivomus on yhtäkkiä noin iso asia?

Vierailija
72/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä isyystestiaiheesta on joskus ollut jo pitkä ketju. Suhteessa ei ole yhtään luottamuspulaa. Kukaan mies ei voi sataprosenttisesti tietää olevansa biologinen isä ilman testiä, ei kukaan.

Tiedetään myös (tutkittu fakta), että aika iso prosentti luulluista isistä, ei ole biologinen isä, muistaakseni prosentti oli jotain viiden luokkaa.

Jostain kumman syystä naiset vetävät tässä asiassa herneen nenään totaalisesti. Jos mies tekee isyystestin niin se on eron paikka, kauhea epäluottamus. Luultavasti aika monella naisella on tässä asiassa syystä pelko perseessä, muuten reaktioita on vaikea selittää.

Kyllä se on osoitus epäluottamuksesta ja olisi hirveän loukkaavaa, suorastaan törkeää.

Vierailija
73/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen suuresti tuota viittä prosenttia. Joku mies täällä mesosi että 10% lapsista ei ole sen isän mitä luullaan. En tiedä kuka helppoheikki häntä oli vedättänyt vai oliko valehtelu tarkoituksella. Kävin katsomassa tutkimusta ja kävi ilmi että 10 prosenttia EPÄILLYISTÄ osoittautuu toisen miehen lapseksi. Siis VAIN joka kymmenes epäilty tapaus osoittautui todeksi.

Vierailija
74/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juontaa kuulemma metsästys/keräily ajoilta et miehen pitää olla naista isompi. Oletetaan et soturit käyvät isomman kimppuun, vaikka pienempi voi olla nokkelampi ja taidollisesti pätevämpi. 🤭

Vierailija
75/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rikas ja urheilullinen, rajaan köyhät ja rumat läskit naiset elämästäni pois. 

Vaikutat ihanalta.

Vierailija
76/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

Ap

Ihminen voi asettaa vapaasti kriteerinsä parisuhteelleen. Toki nuo ihmiswet, niin miehet kuin naiset, jotka asettavat kovin selkeitä kriteereitä tuntuvat erikoisilta. Oli sitten kyseessä pituus- paino tai muu vastaavaraja. Minulle tulee ihmisestä negatiivinen fiilis, jos itsestään kertomisen sijaan luettelee kumppanille rajauksia.

Vierailija
77/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä ihmettelemistä siinä on? Onhan miehilläkin kaikenlaisia kriteerejä rintojen koosta, koulutuksesta, painosta jne. Miksi naisen pituustoivomus on yhtäkkiä noin iso asia?

No, yhtä huvittava jokin rintojen koon mukainen arvottaminen on. Nettideittailussa tuollaiset tarkat rajat toimivat, mutta tosielämässä ihmiset ovat uskoakseni paljon joustavampi ja jos toinen herättää kiinnostusta niin hyvä juttu. Ei siinä kuppikoolla tai senteillä ole niin suurta roolia kuin netin kumppanimyymälöissä.

Vierailija
78/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa- mittainen pari ei edes toimi. Jo 175 cm pitkä nainen menee korkokengissä yli 180 cm ja varsinkin juhlatilaisuuksissa joissa nainen yleensä käyttää korkkareita hän näyttää jättimäiseltä miehen rinnalla ja nuttura vielä korostaa amatsonimaisuutta. Saa mies kuunnella sitten kaikki vitsit, että mahtaa tuolla olla pimpu kuin hirvellä toivottavasti ei yhtä iso mutta korkealla yms

Vierailija
79/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat kammottavia. 170cm on ehdoton yläraja naiselle, ellei mies ole sitten vähintään 185cm, mielellään +190cm. Sopiva pituusero miehen ja naisen välillä on n.15-25cm, silloin palikat loksahtavat ideaalisti yhteen tietyissä tärkeimmissä asennoissa sängyssä. He tietää, jotka tietää.

Täydellinen naisen pituus keskipituiselle miehelle (n.180cm), on 155cm-165cm.

Ei pitkät naiset ole kammottavia. Paljon näyttävämpiä kuin pätkät. Liian pitkät miehet näyttää tyhmiltä.

Vierailija
80/84 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa taas miten ihmiset on tyhmiä. Hahah.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän