Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

185cm nainen tinderissä: olen 185cm, olethan vähintään yhtä pitkä

Vierailija
06.07.2021 |

Miksi? Mitä jos joku 184cm mies, ehkä elämäsi rakkaus, ei otakaan yhteyttä, koska oli sentin liian lyhyt? Ja kuinka pitkää ja vahvaa suhdetta pystyy povaa, jos se perustuu jo alkujaankin noin pinnallisille lähtökohdille?

T. Katkera 183cm mies

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rikas ja urheilullinen, rajaan köyhät ja rumat läskit naiset elämästäni pois. 

Ehdottomasti haluan kuulla nuo kriteerit ensimmäisenä, enkä vasta kun olen epätoivoisesti yrittänyt ottaa yhteyttä. Ei tarvitse tälläisen köyhän, ruman, läskin vanhan naisen tuhlata aikaa ja uhrata itsetuntoa tuohon. Haluan itse sellaisen joka hyväksyy minut, eli varmaankin köyhä, ruma, läski ja vanhan mies. Tai sitten menen Gambiaan.

Vierailija
22/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

185cm pitkä nainen tulee jäämään yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän :D itse ovat, naiset, soppansa keittänet tällä pitkien suosimisen geenivalinnalla.

Mitä pitempään olen palstalla pyörinyt, sitä tärkeämmäksi on tullut se, että tulevat lapset saavat isältään mahdollisimman hyvät pituusgeenit. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa vaan siinä, miten katkeraksi se miehet tekee. Haluan säästää omat lapseni tuolta.

Vierailija
24/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sen tietää miten tuo loppuu. Se yksi tuhannesta jännittävä tatskattu 195cm unelmien prinssi jättää sen sillä sekunnilla kun on se saanut tautiset mällinsä sen koloon ja siirtyy seuraavaan tinderhoroon.

Et taida muuta tehdä kuin kirjoittaa nettiin näitä fantasioitasi graafisesti kuvailtuna. Kaikilla muilla on se oma elämä.

Lol. Sä itse oot kirjoittelemassa vauva palstalle. Eipä olisi varaa haukkua toisia.

Vierailija
25/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on noin pitkä ystävätär. Olen huomannut, että keskiverto miehelle noin pitkä nainen on kauhistus. Eli hänen kannattaa laittaa ilmoitukseen oma pituus. Olen myös huomannut, että paljon tosi lyhyitä alle 170cm miehiä, joilla on joku pervofetissi pitkiä naisia kohtaan. "Tissit naaman kohdalla"- ajatus. Eli jos laittaa pelkän pituuden, niin saa nuo lyhyet pervot liikkeelle. Kannattaa siis laittaa jotain tuollaista , varsinkin jos itse tykkää pitkistä miehistä. Miksi ihmeessä joku haluaisi ottaa yhteyttä ihmiseen, joka ei arvosta omia arvoja tai kehon mittasuhteita? Itse olen keskimittainen ja lihava, enkä tosiaan haikaile miehiä , jotka ihannoivat hoikkia naisia. Enkä koe sitä loukkaavana, ellei joku ala sitä rummuttamaan tai tarkoita esittää sitä loukkaavana. Kyllä sen huomaa milloin vaikka lihavuuden terveyshaitoista kerrotaan faktoina ja milloin sitä käytetään verhottuna loukkauksena.

Kai hän on laittanut myös, että muiden pituudet eivät kiinnosta? Pelkän pituuden ilmoittaminen antaa helposti vaikutelman, että lyhyemmät älkööt vaivautuko.

Vierailija
26/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan vaivaa päätään muitten parinvalintakriteereillä? Jos ne osoittautuvatkin tosiaan "liian korkeiksi", niin hehän sen elämänsä rakkauden menettävät. Koko asia ei koske muita millään tavalla, vähän outoa että siitä voisi muodostua joku mielipide saatika tunnereaktio ihan ulkopuoliselle ihmiselle.

Vierailija
27/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

En haluaisikaan. Jäin vain ihmettelemään tuota kriteeriä.

Ap

Kyllä se nyt enempi vaikuttaa siltä, että ajattelit juuri olevasi se hänen elämänsä rakkaus, ja olet katkera kun et pääse edes yrittämään.

Kyseinen nainen oli liian pitkä, en pidä pitkistä naisista. Hän ei lisäksi ollut mitenkään hyvännäköinen kasvoiltaan tai kropaltaan, pelaan itse molempien puolesta eri sarjassa. Minulla on sovittuna viikonlopulle treffit ja muutama odottaa vuoroaan, eli en tosiaan jäisi yhden naisen perään itkemään, vaikka joku mielyttäisi silmään, mitä tämä tapaus ei tehnyt. Minulla niin hyvä itseluottamus, että pystyn vähätellä itseäni huumorimielessä. Tiedän aina saavani naisen.

Ap

Vierailija
28/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sä kävisit ap pituuden puolesta. Tosi harmi, että sun luonteesi on luotaantyöntävä ja itket mammapalstalla, yögh.

N185

Vierailija
29/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sä kävisit ap pituuden puolesta. Tosi harmi, että sun luonteesi on luotaantyöntävä ja itket mammapalstalla, yögh.

N185

Luuletko tosiaan että keskustelen näin tosielämässä? Vastasin k-päiseen ja alistavaan viestiin samalla mitalla. Ja sinä olisit ihan liian pitkä mulle, en lähtisi kanssasi mihinkään. Pitkät naiset nyt vain ovat epähaluttuja, se on totuus.

Ap

Vierailija
30/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen rikas ja urheilullinen, rajaan köyhät ja rumat läskit naiset elämästäni pois. 

Naisvihaajasikarasisti

Vierailija
31/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla vaatimuksia. Vain se on sikailua että mies toivoo naiselta normaalipainoisuutta.

Painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei. Dorka.

Vierailija
32/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

Ap

Ihmetteletkö myös 45-65 -vuotiaiden miesten profiileja, joissa haetaan 18-35 -vuotiasta naista?

Tällaiset ovat huomattavasti yleisempiä kuin 185-senttiset naiset, jotka haluavat omapituisensa miehen.

Vierailija
33/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaista miehistä taitaa n. 5 % olla 185cm pitkä tai pidempi. Eli onnea vaan sitten...

Vierailija
34/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä yksinkertainen asia on niin vaikea. Jokainen laittaa profiiliinsa just ne kriteerit mitä haluaa ja elää sen seurausten kanssa ottaen aikuisena vastuun omasta elämästään. En ymmärrä tätä hinkua sekaantua muiden elämään. Sitten jos tuo nainen kirjoittaisi tänne ja valittaisi huonoa flaksiaan tms, voisi olla syytä ilmaista mielipide. Jos mies haluaa laittaa painorajoituksen niin sitten laittaa. Ehkä sillä lailla juuri löytyy se nainen jolle tuo on oleellinen ja taatusti ikinä muuttumaton asia.

Vierailija
35/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat asettaa miehiin mitä vaatimuksia haluaa. Jos miehellä lukisi profiilissa vaatimus naisen ruumiinrakenteelle, hänestä tulisi koppava vaikutelma.

Vierailija
36/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etsi joku muu nainen, joka ei vaadi samaa. Ellet ole palavasti rakastunut juuri tähän 185-cm naiseen, niin mikä tässä on ongelmana?

Olisitko itse valmis seurustelemaan ihan kenen kanssa tahansa, ulkonäköön katsomatta? Epäilen että et. 

Isolla osalla miehistä on tarkka painoraja, vartalotyyppi ja kasvojen kauneusaste mielessä, kun etsii kumppania. Naisten vaatimuksista kuitenkin pidetään hirveää porua, vaikka kyse on ihan samasta ilmiöstä. Ihmiset etsivät itselleen sopivaa ja kivan näköistä partneria. Kyllä naisilla on oikeus siihen missä miehilläkin.

Vierailija
37/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä olla vaatimuksia. Vain se on sikailua että mies toivoo naiselta normaalipainoisuutta.

Painoon voi vaikuttaa, pituuteen ei. Dorka.

Mutta vartalotyyppiin ei voi, ja aika moni mies haluaa nimenomaan tiimalasivartaloisen tai korkeintaan päärynän. Omenavartaloinen on hoikkanakin omena, ja se on joidenkin miesten mielestä "epänaisellista".

Lisäksi moni mies joka on itse ylipainoinen, etsii ensisijaisesti hoikkaa ja timmiä naista. 

Vierailija
38/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä se nyt enempi vaikuttaa siltä, että ajattelit juuri olevasi se hänen elämänsä rakkaus, ja olet katkera kun et pääse edes yrittämään.

Kyseinen nainen oli liian pitkä, en pidä pitkistä naisista. Hän ei lisäksi ollut mitenkään hyvännäköinen kasvoiltaan tai kropaltaan, pelaan itse molempien puolesta eri sarjassa. Minulla on sovittuna viikonlopulle treffit ja muutama odottaa vuoroaan, eli en tosiaan jäisi yhden naisen perään itkemään, vaikka joku mielyttäisi silmään, mitä tämä tapaus ei tehnyt. Minulla niin hyvä itseluottamus, että pystyn vähätellä itseäni huumorimielessä. Tiedän aina saavani naisen.

Ap

Saat, mutta et pysty pitämään. Eikö ne halua tavata sinua toista kertaa?

Vierailija
39/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat kammottavia. 170cm on ehdoton yläraja naiselle, ellei mies ole sitten vähintään 185cm, mielellään +190cm. Sopiva pituusero miehen ja naisen välillä on n.15-25cm, silloin palikat loksahtavat ideaalisti yhteen tietyissä tärkeimmissä asennoissa sängyssä. He tietää, jotka tietää.

Täydellinen naisen pituus keskipituiselle miehelle (n.180cm), on 155cm-165cm.

Ihan samaa mieltä. Itse olen 168cm ja en ikimaailmassa haluaisi olla edes yhtä senttiä pidempi. Pidän itseäni jo vähän liian pitkänä. En tosin haluaisi olla alle 160-senttinenkään, koska heidän ruumiinrakenteensa on yleensä tanakka ja en haluaisi lapsistani lyhyitä. Mieheni on 205cm ja en kyllä pystyisikään olla alle 190cm miehen kanssa koskaan.

Vierailija
40/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, mitä jos itse menetät elämäsi rakkauden, kun et suostu kokeilemaan ihan ketä vain naista? 

Mistä tiedät, ettei elämäsi rakkaus ole vaikka fyysisesti vammainen, 200-kiloinen, pahoja palovammoja tai arpia kasvoissa jne? 

Menen vähän kärjistyksen kautta, mutta haluan että mietit, oletko ehkä kuitenkin tekopyhä ajattelussasi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi