Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

185cm nainen tinderissä: olen 185cm, olethan vähintään yhtä pitkä

Vierailija
06.07.2021 |

Miksi? Mitä jos joku 184cm mies, ehkä elämäsi rakkaus, ei otakaan yhteyttä, koska oli sentin liian lyhyt? Ja kuinka pitkää ja vahvaa suhdetta pystyy povaa, jos se perustuu jo alkujaankin noin pinnallisille lähtökohdille?

T. Katkera 183cm mies

Kommentit (84)

41/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ja ikä on vain numeroita ja oma valintakysymys.

Lasten pituudesta ei kai ole faktatietoa, mutta se on faktaa että pitkät ovat sairaampia ja lyhytikäisempiä. 

Jo verenpaine on pitkillä suurempi ja paino.

Minulla on 4 cm pidempi vaimo ja nyt kun selkärankani on luhistunut, on 7 cm pidempi. vaimo on myös 2v vanhempi kuin minä. Samoin jälkeläiset ovat valinneet vaimonsa jotka ovat 6 kk nuorempia ja 6-12 kk vanhempia.  Ainakin tähän asti vaikuttaa hienolta.

Näkymätön käsi

Vierailija
42/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

En haluaisikaan. Jäin vain ihmettelemään tuota kriteeriä.

Ap

Kyllä se nyt enempi vaikuttaa siltä, että ajattelit juuri olevasi se hänen elämänsä rakkaus, ja olet katkera kun et pääse edes yrittämään.

Kyseinen nainen oli liian pitkä, en pidä pitkistä naisista. Hän ei lisäksi ollut mitenkään hyvännäköinen kasvoiltaan tai kropaltaan, pelaan itse molempien puolesta eri sarjassa. Minulla on sovittuna viikonlopulle treffit ja muutama odottaa vuoroaan, eli en tosiaan jäisi yhden naisen perään itkemään, vaikka joku mielyttäisi silmään, mitä tämä tapaus ei tehnyt. Minulla niin hyvä itseluottamus, että pystyn vähätellä itseäni huumorimielessä. Tiedän aina saavani naisen.

Ap

Kyseinen nainen oli mielestäsi liian pitkä, mutta sinä et saa olla hänen mielestä liian lyhyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes haluaisit yläkoulutasolle jääneen naisen? Minusta on vain hyvä, että paljastavat typeryytensä.

Ap

Kyllä se nyt enempi vaikuttaa siltä, että ajattelit juuri olevasi se hänen elämänsä rakkaus, ja olet katkera kun et pääse edes yrittämään.

Kyseinen nainen oli liian pitkä, en pidä pitkistä naisista. Hän ei lisäksi ollut mitenkään hyvännäköinen kasvoiltaan tai kropaltaan, pelaan itse molempien puolesta eri sarjassa. Minulla on sovittuna viikonlopulle treffit ja muutama odottaa vuoroaan, eli en tosiaan jäisi yhden naisen perään itkemään, vaikka joku mielyttäisi silmään, mitä tämä tapaus ei tehnyt. Minulla niin hyvä itseluottamus, että pystyn vähätellä itseäni huumorimielessä. Tiedän aina saavani naisen.

Ap

Annoit kyllä täysin eri kuvan itsestäsi aloituksessa. Miksi olisit katkera, jos sinulla olisi oikeasti noin paljon vaihtoehtoja?

Epäilen että pistät nyt omiasi.

Vierailija
44/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän :D itse ovat, naiset, soppansa keittänet tällä pitkien suosimisen geenivalinnalla.

Mitä pitempään olen palstalla pyörinyt, sitä tärkeämmäksi on tullut se, että tulevat lapset saavat isältään mahdollisimman hyvät pituusgeenit. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa vaan siinä, miten katkeraksi se miehet tekee. Haluan säästää omat lapseni tuolta.

Jos naiset eivät sorsisi lyhyitä miehiä, niin heidän ei tarvitsisi olla katkeria. Asennekasvatusta tytöille.

Vierailija
45/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpähän :D itse ovat, naiset, soppansa keittänet tällä pitkien suosimisen geenivalinnalla.

Mitä pitempään olen palstalla pyörinyt, sitä tärkeämmäksi on tullut se, että tulevat lapset saavat isältään mahdollisimman hyvät pituusgeenit. Lyhyydessä ei ole mitään vikaa vaan siinä, miten katkeraksi se miehet tekee. Haluan säästää omat lapseni tuolta.

Jos naiset eivät sorsisi lyhyitä miehiä, niin heidän ei tarvitsisi olla katkeria. Asennekasvatusta tytöille.

Entäs asennekasvatus pojille, ettei etsitä sitä täydellistä mallin näköistä tyttöä, kun ei suurimmalla osalla ole mitään mahiksia saada sellaista? Sitten itketään naisten nirsoutta, kun jäädään yksin. 

Kyllä miehet ovat paljon vaativampia ulkonäön suhteen kuin naiset, ja joskus suorastaan ilkeitä naisille jotka eivät heidän vaatimustasoaan täytä. Jos miehet olisivat reiluja ja avoimia myös vähemmän viehättäville naisille, voisi vaatia naisilta, ettemme välittäisi pituudesta. Mutta tässä nykyisessä tilanteessa on vain oikeudenmukaista, että naisetkin saavat vaatia mieheltä jotain.

Vierailija
46/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä katkeruudessa on aina osin kyse omastakin asenteesta. 

Olen 160/95, arkisen näköinen nainen. En ole katkera, vaikka olin vasta 26 kun aloin ensi kerran seurustella. Tiedän että monet miehet pitävät minua rumana, mutta jos istuisin sitä hautomassa, mitä hyötyä siitä olisi? Poikaystäväni tykkää minusta tällaisena, ja se riittää minulle. 

Vierailija
47/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä miettinyt, mistä tämä lyhyiden miesten "vihaisuus" johtuu? Ihan samasta kuin useiden ylipainosten naisten, he eivät ole yhyeiskunnan normien mukaisia ja se tehdään heille jatkuvasti selväksi. Ihmiset sentään ovat nykyään heränneet siihen, kuinka ilkeästi ylipainoisista puhutaan.

Vertauskuvana voidaan käyttää tilannetta, jossa koulukiusattua tönitään, haukutaan,syrjitään ja ärsytetään monta vuotta. Kun kiusattu tästä kivahta niin huudetaan: "Kato ny, mähän sanoin sen olevan vihainen! Tuollaisia ne kaikki rillipäät/ujot/öäskit/nörtit on. Ilmankos kukaan ei halua olla sen kanssa".

Vierailija
48/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on noin pitkä ystävätär. Olen huomannut, että keskiverto miehelle noin pitkä nainen on kauhistus. Eli hänen kannattaa laittaa ilmoitukseen oma pituus. Olen myös huomannut, että paljon tosi lyhyitä alle 170cm miehiä, joilla on joku pervofetissi pitkiä naisia kohtaan. "Tissit naaman kohdalla"- ajatus. Eli jos laittaa pelkän pituuden, niin saa nuo lyhyet pervot liikkeelle. Kannattaa siis laittaa jotain tuollaista , varsinkin jos itse tykkää pitkistä miehistä. Miksi ihmeessä joku haluaisi ottaa yhteyttä ihmiseen, joka ei arvosta omia arvoja tai kehon mittasuhteita? Itse olen keskimittainen ja lihava, enkä tosiaan haikaile miehiä , jotka ihannoivat hoikkia naisia. Enkä koe sitä loukkaavana, ellei joku ala sitä rummuttamaan tai tarkoita esittää sitä loukkaavana. Kyllä sen huomaa milloin vaikka lihavuuden terveyshaitoista kerrotaan faktoina ja milloin sitä käytetään verhottuna loukkauksena.

Olipahan taas tekstiä. Siis keskivertomiehelle pitkä nainen on kauhistus ja tekstistä saa sen kuvan, että se on ihan normaalia. Kun lyhyt mies taas pitää pitkistä naisista niin se on pervofetissi. Jo on ajatuksenjuoksu. 

Vierailija
49/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kyseinen nainen oli mielestäsi liian pitkä, mutta sinä et saa olla hänen mielestä liian lyhyt?

Only men....

Vierailija
50/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun sen naisen pitää saada tuntea itsensä pieneksi tyttöseksi ison nallekarhun kainalossa. Sen takia nämä pituusrajoitteet. Toisinpäin ei voi esittää mitään rajoitteita..

Vierailija
51/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun sen naisen pitää saada tuntea itsensä pieneksi tyttöseksi ison nallekarhun kainalossa. Sen takia nämä pituusrajoitteet. Toisinpäin ei voi esittää mitään rajoitteita..

Jatkuvastihan te miehet niitä esitätte. Naisen pitää olla kaunis ja "urheilullinen" (eli toisin sanoen mahdollisimman hoikka, sillä ei ole oikeasti teille väliä, että harrastaako urheilua vai ei), ei liian lyhyt eikä liian pitkä (kuten tässäkin ketjussa haukuttu pitkiä naisia kammottaviksi. )

Sitten kauhea parku jos nainen esittää jonkun vaatimuksen :D

Vierailija
52/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvastihan te miehet niitä esitätte. Naisen pitää olla kaunis ja "urheilullinen" (eli toisin sanoen mahdollisimman hoikka, sillä ei ole oikeasti teille väliä, että harrastaako urheilua vai ei), ei liian lyhyt eikä liian pitkä (kuten tässäkin ketjussa haukuttu pitkiä naisia kammottaviksi. )

Tuo urheilullisuus naurattaa. Moni mies, joka ei itse treenaa koskaan, haluaa timmin urheilullisen naisen. Jos nainen kiinnostuukin, niin sitten mies valittaa että nainen vaatii laihduttamaan ja treenaamaan kanssaan, miksi naiset on niin pinnallisia.

Miksei haeta sellaista naista, jolla on samat elämäntavat kuin itsellä? 

Vierailija
53/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituudelle ei ihminen vaan voi mitään toisin kuin aika monelle muulle ulkoiselle tekijälle. Siinä toiset asetetaan ikään kuin vammaisen asemaan. Äärimmäisen syrjivää, äärimmäisen...

Vierailija
54/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, mitä jos itse menetät elämäsi rakkauden, kun et suostu kokeilemaan ihan ketä vain naista? 

Mistä tiedät, ettei elämäsi rakkaus ole vaikka fyysisesti vammainen, 200-kiloinen, pahoja palovammoja tai arpia kasvoissa jne? 

Menen vähän kärjistyksen kautta, mutta haluan että mietit, oletko ehkä kuitenkin tekopyhä ajattelussasi. 

185cm ihminen ei kelpuuta yhtä senttiä lyhyempää ihmistä vs. mulle ei kelpaisi 2m kehitysvammainen, jonka naama on muovailuvahaa ja keskutelutaidot Teletappi. Eikä mua kiinnosta oikeasti hevosen kirkkovenettäkään muutama sentti sinne tai tänne, tai kilo, kunhan olin k-pää takaisin edellisille vittuilijoille.

Silti edelleen syvästi ihmettelen, että miten voi yksi sentti olla niin tärkeä jollekin ihmiselle, että sen takia ei haluaisi tutustua johonkuhun?

Ap

Vierailija
55/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei AP, mitä jos itse menetät elämäsi rakkauden, kun et suostu kokeilemaan ihan ketä vain naista? 

Mistä tiedät, ettei elämäsi rakkaus ole vaikka fyysisesti vammainen, 200-kiloinen, pahoja palovammoja tai arpia kasvoissa jne? 

Menen vähän kärjistyksen kautta, mutta haluan että mietit, oletko ehkä kuitenkin tekopyhä ajattelussasi. 

185cm ihminen ei kelpuuta yhtä senttiä lyhyempää ihmistä vs. mulle ei kelpaisi 2m kehitysvammainen, jonka naama on muovailuvahaa ja keskutelutaidot Teletappi. Eikä mua kiinnosta oikeasti hevosen kirkkovenettäkään muutama sentti sinne tai tänne, tai kilo, kunhan olin k-pää takaisin edellisille vittuilijoille.

Silti edelleen syvästi ihmettelen, että miten voi yksi sentti olla niin tärkeä jollekin ihmiselle, että sen takia ei haluaisi tutustua johonkuhun?

Ap

Onhan se sullekkin kun aiemmalle kommentoijalle, joka oli 180 cm ja jotain, ettet hänen kanssaan mihinkään lähtis kun on liian pitkä sulle. Rumasti ja katkerasti käyttäydyt.

Vierailija
56/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heilauttais mua suuntaan tai toiseen jos jonkun naisen kriteereillä en olis sitä parasta deittimateriaalia.

Vierailija
57/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät naiset ovat kammottavia. 170cm on ehdoton yläraja naiselle, ellei mies ole sitten vähintään 185cm, mielellään +190cm. Sopiva pituusero miehen ja naisen välillä on n.15-25cm, silloin palikat loksahtavat ideaalisti yhteen tietyissä tärkeimmissä asennoissa sängyssä. He tietää, jotka tietää.

Täydellinen naisen pituus keskipituiselle miehelle (n.180cm), on 155cm-165cm.

Olen 170 cm ja mieheni 183 cm

Vierailija
58/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yritä jo ymmärtää ettei tuon naisen valinnat kuulu sulle pätkän vertaa. Myöskään hänellä ei ole mitään velvollisuutta selittää sulle valintojaan. Voit päättää vain omista valinnoistasi.

Vierailija
59/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää tämä pituuden hehkutus. Siitä ei ole normaalissa elämässä mitään hyötyä, pelkästään haittaa. Lentokoneessa, junassa, bussissa on ahdasta. Pakko ostaa iso ja kallis auto. Pää kolisee milloin minnekin. Vanhana ongelmat vain lisääntyvät(selkä etc). Lyhyet elävät tilastojen mukaan pidempään(sairastuvat mm harvemmin syöpään).

Joku sanoi tuossa aiemmin että haluaa tuntea itsensä pieneksi ja heikoksi miehensä rinnalla. Hei haloo, minä olen 174cm 90kg pätkä ja penkistä nousee 140kg. Jos et tunne itseäsi pieneksi rinnallani vaikka olisit 200cm niin sinulla on päässä vikaa. Yleensäki jokainen mies on painavampi ja reilusti vahvempi kuin kukaan nainen.

Pituus ei muutenkaan korreloi vahvuuden kanssa mitenkään. Olen reilusti alle keskimittainen, mutta about jokainen itseäni pidempi(tosin lyhyemmät myös)  ymmärtää olevansa se heikompi osapuoli.

PItuusgeenien hankkiminen lapsilleen on tavallaan ymmärrettävää, koska te naiset itse syrjitte lyhyitä. Eli kyse ei ole oikeasta edusta vaan itse itseään ruokkivasta kauneusihanteesta. Jossain vaiheessa ihanne voi kääntyä toiseen suuntaan. Toisaalta myös pituusgeenien hamstraaminen on arpapeliä. Lapsien pituus vain korreloi vahempien pituuden kanssa, mutta isoja heittoja puoleen ja toiseen tapahtuu. Oma tyttäreni on minua pidempi, vaikka äitinsäkin on 160 senttinen. Eikä ole edes postimies asialla, olen tehnyt testin.

Vierailija
60/84 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä miettinyt, mistä tämä lyhyiden miesten "vihaisuus" johtuu? Ihan samasta kuin useiden ylipainosten naisten, he eivät ole yhyeiskunnan normien mukaisia ja se tehdään heille jatkuvasti selväksi. Ihmiset sentään ovat nykyään heränneet siihen, kuinka ilkeästi ylipainoisista puhutaan.

Vertauskuvana voidaan käyttää tilannetta, jossa koulukiusattua tönitään, haukutaan,syrjitään ja ärsytetään monta vuotta. Kun kiusattu tästä kivahta niin huudetaan: "Kato ny, mähän sanoin sen olevan vihainen! Tuollaisia ne kaikki rillipäät/ujot/öäskit/nörtit on. Ilmankos kukaan ei halua olla sen kanssa".

Kun seuraan tuttavia, miehiä ja naisia, sukulaisia, ylipäätään kaiken ikäisiä ihmisiä, niin hyvin monen kokoiset ovat pariutuneet. Pari, jossa nainen on miestä pitempi, ei ole harvinaisuus. Oikeasti lyhytkasvuisia en tunne kuin yhden.

Olen itse naiseksi suht pitkä, 175 cm, ja osa kavereistani on minua pitempiä. Yksikään ei ole naimisissa parimetrisen miehen kanssa. Itse tykkään suunnilleen itseni pituisista, tykkään, kun kasvot ovat suunnilleen samalla korkeudella. Oma mies on 182 cm pitkä ja se on siinä ja siinä, onko hän liian pitkä. Minulla oli tavatessa korkkarit, joten silloin meidän pituusero oli muutama sentti.

Oma veljeni on päälle 180 cm pitkä sinkku. Hänen sinkkuus ei johdu pituudesta vaan luonteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi