Miten saada ovaalit kynnet?
Mulla liuskoittuvat ja lyhyet kynnet jotka katkeilee. Miten saisin ovaalit kynnet?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kynsiteknikolla.
Eikö niitä saa itse omista kynsistä muotoilemalla? Oon köyhä.
Ap
Ei saa omista jos liuskoittuu. Osta ovaalit geelikynnet ja opettele itse laittamaan. 40kpl paketti on alle 20e.
ala syödä biotiinia ja kalsiumia. kasvaa kynnet vahvoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei saa omista jos liuskoittuu. Osta ovaalit geelikynnet ja opettele itse laittamaan. 40kpl paketti on alle 20e.
Kun en halua kovin pitkiä. Haluan vain vähän yli sormenpään. Ei sellaisia Dracula kynsiä. Ja miten nuo laitetaan? Onko joku liima. Mulle ei sovi liimat, kynnet ei hengitä sen alla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en halua kovin pitkiä. Haluan vain vähän yli sormenpään. Ei sellaisia Dracula kynsiä. Ja miten nuo laitetaan? Onko joku liima. Mulle ei sovi liimat, kynnet ei hengitä sen alla.
Ap
Ihminen hengittää keuhkoillaan, ei kynsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niissä on liima mukana. Voit muotoilla kynnen niin kuin haluat. Moni psoriaatikko käyttää geelikynsiä juuri liuskoittumisen vuoksi, että luulisi sopivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niissä on liima mukana. Voit muotoilla kynnen niin kuin haluat. Moni psoriaatikko käyttää geelikynsiä juuri liuskoittumisen vuoksi, että luulisi sopivan.
Onko suositella vahvoja? Kokeilin jotain kaupassa myytäviä kerran ja kesti päivän kynsissä.
Ap
osta kynsienkovikeainetta. se toimii kuin kynsilakka!
Vierailija kirjoitti:
osta kynsienkovikeainetta. se toimii kuin kynsilakka!
Mulla ollut Essien love treat and color käytössä. Ei toimi liuskoittumiseen
Ap
Mites noi geelilakat, ihan kynsikaupasta ostetut ei mitkään Essien? Auttaako liuskoittumiseen? Joka edelleen haaveilee kauniista kynsistä.
Ap
Ja mulla siis kynsilakka liuskoittuu kynnestä ja vie mukanaan osan kynttä.
Ap
Kynsiteknikolla.