Olen aina saanut sen miehen, jonka halusin. Nainen, haluatko kysyä jotain?
En välttämättä osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta joihinkin ehkä.
Kommentit (134)
Niin minäkin! En ole laskenut mutta minulle maksetaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä teet sen, tarkalleen? Mä en ole saanut koskaan ketään, joten olen siinä suhteessa friikki. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut musta.
Siinä ei ole mitään mystistä eli otan kontaktia ja osoitan kiinnostustani selvästi. Mitään vaikeasti tavoiteltavien pelejä en ole ikinä pelannut. Olen melko sosiaalinen ollut aina eli paljon liikkumalla ihmisten parissa tapaa sopivia ihmisiä.
Mielestäni vaatii paljon kontakteja, jotta voi löytää kiinnostavia, sitä enemmän, mitä tarkempi maku on. Tutustuu ihmisiin livenä, on aktiivinen, hymyilee, on positiivinen asenne, kunnioittaa muita, on kiinnostunut heistä, hyvä kuuntelemaan. Uskon, että se on ollut suosioni salaisuus eli kyse on muista kiinnostumisesta ja samanaikaisesti siitä, että itsetunto on vahva. Ei saa keskittyä itseen, vaan asioihin ja muihin ihmisiin.
Tällä tavalla saa erittäin paljon informaatiota sekä ihmissuhteista että potentiaalisista kumppaneista ja kehittyy tunnustelemaan sitä kuka sopisi itselle. Ap
Vierailija kirjoitti:
AP! Miksi et vastaa kysymykseeni? Muihin kyllä on vastattu, mutta mun kakkossivulla olevaan kysymykseen ei. 🙄
Sorry, en vielä ehtinyt, toivottavasti vastasin jo kysymykseesi. Kysy uudestaan tarvittaessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla ikäkriisi?
Ei ole vielä tullut ainakaan. Olen kokenut ikääntymisen hyvin positiivisena tähän asti. Ap
Kyllä se kauneudesta on kiinni. Itse olen ihan tavallinen, en ruma enkä kaunis. Joka ainoa kerta elämässä kun olen ollut kauniimman ystävän kanssa ulkona, tulee joku mies puhuttamaan kauniimpaa ystävääni. Joillain tulee paremmat kortit kuin toisilla. Olen kuitenkin kiitollinen että olen tavallisuudestani huolimatta saanut hyvän ja luotettavan kumppanin ja perheen.
Vierailija kirjoitti:
Koetko jonkinlaista henkistä tyydytystä saamastasi huomiosta tässä ketjussa?
Vähän mahtipontisesti ilmaistu kyllä, mutta siksihän tänne kirjoitetaan, että syntyisi keskustelua. En osannut arvata saamiani kysymyksiä eli kannatti kirjoittaa. Ap
Niin minäkin. En ottaisi miestä, jota en haluaisi.
Alhaiset standardit, eikä jatkuvuutta. Ei jakoon, tai sinä olet ilmeisesti osa jakoa.
Omassa nuoruudessa noita sanottiin jakorasioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kauneudesta on kiinni. Itse olen ihan tavallinen, en ruma enkä kaunis. Joka ainoa kerta elämässä kun olen ollut kauniimman ystävän kanssa ulkona, tulee joku mies puhuttamaan kauniimpaa ystävääni. Joillain tulee paremmat kortit kuin toisilla. Olen kuitenkin kiitollinen että olen tavallisuudestani huolimatta saanut hyvän ja luotettavan kumppanin ja perheen.
Minä taas luulen, että tosi kauniille hyvän löytäminen on vaikeaa, ihan sen perusteella mitä olen kokenut. Kaikki ystäväni olivat minua kauniimpia, kaunottaria ja kuitenkin minulle oli huomattavasti helpompi löytää sopivia, niitä olisi ollut melkein jonossa eli liiallisesta kauneudesta voi olla jopa haittaa. Miehet eivät uskalla lähestyä ja sitoutua, enemmän on outoja hiippareita kimpussa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuommoisesta ei hyvä seuraa. Olet voinut aina valita väärin.
Siis,mitkä kriteerit?
Miten niin ei seuraa hyvää? Minulle on seurannut. Ei minulla ole ollut mitään tietoisia kriteerejä, en siis ole käyttänyt deittipalveluita, mieheni ja poikaystäväni ovat olleet erittäin komeita, pitkiä, mukavia - siis sellaisia, joita on muidenkin naisten silmissä pidetty haluttavina.
Tämä siis ap:n kommentti, unohtui merkata loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ollut tarve vaihtaa, kerran heitä on useampi? Mä sain sen kenet halusinkin, eikä ole tarvinnut vaihtaa.
Olet siis ensimmäisen poikaystäväsi kanssa naimisissa? Se on kuitenkin aika harvinaista, kaksi ensimmäistä siis nuoruuden poikaystäviä, joiden kanssa en nähnyt yhteistä tulevaisuutta, vaikka olivatkin ihan mukavia. Ap
AP, se on siinä ja siinä, että "olet saanut kaikki haluamasi miehet", joita on siis peräti kolme.
Niin minäkin, kuten myös toivottavasti suurin osa parisuhteessa olevista.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. En ottaisi miestä, jota en haluaisi.
Siinäpä se, ei pidä tyytyä koskaan. Jos ei malta odottaa sitä oikeaa tai ei osaa olla yksin, päätyy huonoihin suhteisiin ja itsetunto tuhoutuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas luulen, että tosi kauniille hyvän löytäminen on vaikeaa, ihan sen perusteella mitä olen kokenut. Kaikki ystäväni olivat minua kauniimpia, kaunottaria ja kuitenkin minulle oli huomattavasti helpompi löytää sopivia, niitä olisi ollut melkein jonossa eli liiallisesta kauneudesta voi olla jopa haittaa. Miehet eivät uskalla lähestyä ja sitoutua, enemmän on outoja hiippareita kimpussa. Ap
Sinäpä sen itse sanoit: miehet pariutuvat mielellään tavallisen ja turvallisen vaatimattoman kanssa. On niinkuin kotipesä emäntineen.
Palstamiesten tasoteoria tulee kohdallasi hyvin todistetuksi. On olemassa myös laatikkoleukaisia naispuolisia kirurgilentäjiä, jotka pyörittävät miehiä pilukarusellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on ollut tarve vaihtaa, kerran heitä on useampi? Mä sain sen kenet halusinkin, eikä ole tarvinnut vaihtaa.
Olet siis ensimmäisen poikaystäväsi kanssa naimisissa? Se on kuitenkin aika harvinaista, kaksi ensimmäistä siis nuoruuden poikaystäviä, joiden kanssa en nähnyt yhteistä tulevaisuutta, vaikka olivatkin ihan mukavia. Ap
AP, se on siinä ja siinä, että "olet saanut kaikki haluamasi miehet", joita on siis peräti kolme.
Taisin jo mainita, että olen nirso. Siinä on mielestäni syy myös sille, että suhteet ovat onnistuneet eli en ole kokenut mitään ikävää noissa suhteissa, koska valinta on ollut huolellinen. Toki se voi olla myös jälkiviisautta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten sä teet sen, tarkalleen? Mä en ole saanut koskaan ketään, joten olen siinä suhteessa friikki. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut musta.
Pitäisikö niitä "saada" jostain? Eikö prinssi ole tullut kotoa hakemaan lumihiutaletta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä sen itse sanoit: miehet pariutuvat mielellään tavallisen ja turvallisen vaatimattoman kanssa. On niinkuin kotipesä emäntineen.
Tämä pitää paikkansa. Naisilla on turhan huono itsetunto, normaali mies näkee monenlaiset naiset kauniina ja haluttavina. Naisellisuus on tärkeämpi kuin kauneus, ystävällisyys, mukavuus, pehmeä elementti kovassa maailmassa, mutta ei mikään tossukka, vaan samalla puolensa pitävä. Ap
Onko sinulla ikäkriisi?