Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina saanut sen miehen, jonka halusin. Nainen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.07.2021 |

En välttämättä osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta joihinkin ehkä.

Kommentit (134)

Vierailija
81/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Niin minäkin. Kukaan ei ole voinut vastustaa charmiani. En ole mikään kaunotar. Mutta nyt on vaikea yksilö kesytettävänä. Kova kanto kaskessa. Pysynyt 66-vuotiaaksi vanhana poikana. Tosin nuoruuden avioliitto, joka päättyi raskaana olleen puolison kuolemaan auto-onnettomuudessa.

Eli, hyvä Ap, kysyisin sinulta ystävällisesti neuvoja tähän jännittävään tilanteeseen.

66-vuotias vanhapoika on niin kova saalis että sitä on vaikea saada 🤣🤣🤣🤣

Vierailija
82/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamiesten tasoteoria tulee kohdallasi hyvin todistetuksi. On olemassa myös laatikkoleukaisia naispuolisia kirurgilentäjiä, jotka pyörittävät miehiä pilukarusellissa.

Ei kannata syödä liikaa hattaraa tai tulee huonovointiseksi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollimiehen trollaus vol. 544556

Vierailija
84/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat, että ihmiset tässä ketjussa esittävät sinulle kysymyksiä aiheesta?

Haluan tietää onko tämä asia ollut ongelma muille naisille vai ei. Ap

Siis mikä asia? Jos olet normaalijärkinen, niin tiedät kysymättäkin, että kaikki naiset eivät ole voineet aina saada haluamaansa miestä, eli sitä et voi tarkoittaa. Tarkoitatko siis, että haluat tietää onko muille naisille ongelma se, että joku random nainen netissä kertoo saaneensa aina haluamansa miehen? Miksi?

Tämä on vielä vastaamatta. En ole koskaan ajatellut sitä ennen kuin aivan viime vuosina. Siis sitä onko pariutuminen vaikeaa vai ei, koska itselleni se on aina ollut hyvin helppoa. Omien lasten tuleminen pariutumisikään on tuonut nämä asiat ajatuksiin ja joidenkin ystävien erot. Ap

Vierailija
85/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happamia on pihlajanmarjat. Jotenkin se on av-mammoilta pois, kun Ap on saanut haluamansa miehet.

Oletan että ap on noin puolet vanhempi kuin minä, joten ei ole pois. Eiköhän me vähän eri sarjoissa pelata niin sanotusti. Silti kyllä vähän ihmettelen, mikä on tämän aloituksen pointti.

Ap on siitä onnekas ettei hänen ole ilmeisesti tarvinnut etsiä miestä tinderaikakautena. Pariutuminen ei välttämättä olisi  ollut hänelläkään niin helppoa.

Vierailija
86/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko AP painat? Ja paljonko olet pitkä?

Vierailija
87/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happamia on pihlajanmarjat. Jotenkin se on av-mammoilta pois, kun Ap on saanut haluamansa miehet.

Oletan että ap on noin puolet vanhempi kuin minä, joten ei ole pois. Eiköhän me vähän eri sarjoissa pelata niin sanotusti. Silti kyllä vähän ihmettelen, mikä on tämän aloituksen pointti.

Ap on siitä onnekas ettei hänen ole ilmeisesti tarvinnut etsiä miestä tinderaikakautena. Pariutuminen ei välttämättä olisi  ollut hänelläkään niin helppoa.

Pointti oikeastaan on se mikä tuossa jälkimmäisessä kappaleessa on. Omalle jälkikasvulle pariutuminen on toistaiseksi ollut helppoa, mutta ei heidän kaikille kavereilleen. Nykyisin sitä katsoo ihan toisella tavalla kuin nuorena ystävien vaikeuksia pariutumisessa. Ap

Vierailija
88/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolmesta suhteesta yksi on kestänyt pidempään. Se, kun iskit varatun.

Vierailija
89/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kolmesta suhteesta yksi on kestänyt pidempään. Se, kun iskit varatun.

Juuri näin. Ne aiemmat suhteet kestivät kumpikin alle vuoden. Ap

Vierailija
90/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kysyttävää koska itsekin olen aina saanut ne miehet ketkä olen halunnut. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

Vierailija
91/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko AP painat? Ja paljonko olet pitkä?

Mulla ei ole vaakaa, painon kanssa ei ongelmia, keskimittainen olen, 165 cm, ellen ole lyhentynyt iän myötä. Ap

Vierailija
92/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa paradoksaaliselta. Jos sä olet kerta aina saanut sen miehen, jonka halusit, niin miksi piti vaihtaa?

Vierailija
93/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis vienyt varatun miehen toiselta naiselta? Olet varmasti tyytyväinen itseesi.

Kuulun myös naisiin, jotka ovat aina saaneet haluamansa miehen ja toiminut myös jättäjänä. Ei se niin kovin vaikeata ole, pitää vaan olla tosissaan ko miehen kanssa. Varattuja miehiä en ole toisilta vienyt, heihin ei saa koskea.

Vierailija
94/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysyttävää koska itsekin olen aina saanut ne miehet ketkä olen halunnut. Mitä ihmeellistä tuossa nyt on?

Ei siinä ehkä mitään ihmeellistä olekaan, ainakaan sellaiselle, joille se on ollut itsestäänselvää. Tyttäreni on ihan samanlainen kuin minäkin olin. Hän pitää itseään arvossa, mutta muita myös, on pidetty myös naisten keskuudessa eli hänellä on laaja ystäväpiiri. Ap

Vierailija
95/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet siis vienyt varatun miehen toiselta naiselta? Olet varmasti tyytyväinen itseesi.

Kuulun myös naisiin, jotka ovat aina saaneet haluamansa miehen ja toiminut myös jättäjänä. Ei se niin kovin vaikeata ole, pitää vaan olla tosissaan ko miehen kanssa. Varattuja miehiä en ole toisilta vienyt, heihin ei saa koskea.

Ehkä rikos on jo vanhentunut, kun siitä on vuosikymmeniä aikaa ja olemme tuon naisen kanssa ystäviä. Hän on jo löytänyt sopivamman ajat sitten eli oli onneksi hänellekin. En minäkään varattuihin ole ehdoin tahdoin koskenut, mutta jos rakastuu ja sopivampi löytyy, niin sille ei voi mitään. Sellaista elämä vain on. Myös minä itse voin eräänä päivänä joutua jätetyksi niin, että mieheni rakastuu toiseen. Ap

Vierailija
96/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa paradoksaaliselta. Jos sä olet kerta aina saanut sen miehen, jonka halusit, niin miksi piti vaihtaa?

No se ei ollut ihan sitä mitä tarkemmin ajattelen halusin. Mieli voi muuttua ja rakkaus voi loppua, vaikka toisessa ei mitään varsinaista vikaa olisikaan. Se tekee rakkaudesta myös hiukan pelottavaa, kun ei tiedä ikinä aivan varmasti mitä toisen päässä liikkuu ja mitä tapahtuu. Samalla tuon tiedostaminen säilyttää jännitteen, vaikkei nyt koko ajan lähtökuopissa eläisikään. Että pysyy hereillä, valppaana, läsnä, kun toinen ei ole itsestäänselvyys. Ap

Vierailija
97/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama homam kuin ap:llä, olen lisäksi melko "nirso", mikä se tarkoita että haluan hyvännäköisen ja rikkaan miehen vaan sellaisen, jonka kanssa voin olla aidosti oma itseni. Olen ujo ja epäsosiaalinen, joten olen yksinkertaisesti saanut valita runsaasta tarjonnasta sen joka kiinnostaa. Kuulostaa kehuskelulta, mutta ei oikeasti ole sitä, koska epäsosiaalisena en pidä huomiosta!

No, mutta pidän myös siitä että on ensin sellaista pienieleistä flirttailua ja kokeilua, että voisiko tuo olla kiinnostunut, en pidä niistä jotka hyökkäävät heti ja kuvittelevat naisen haluavan rohkean ja (yli)itseavarman miehen.

5 pitkää suhdetta takana. Ei aina voi silti klikata täysin, tunteet voi hiipua jne. En halua lapsia enkä naimisiin, joten sellaiseenkin on jokunen suhde loppunut.

Vierailija
98/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tytöt pistää rimaa turhan korkealle.

Vierailija
99/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että tuossa on jotain poikkeuksellista? Olen minäkin aina saanut kenet haluan. En olisi tyytynyt muuhun. Pitää vaan ottaa mitä haluaa, eikö jäädä odottelemaan että joku muu vie nenän edestä.

Vierailija
100/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some people, when they have nothing to do,

they go ahead and do nothing anyway...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi