Olen aina saanut sen miehen, jonka halusin. Nainen, haluatko kysyä jotain?
En välttämättä osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta joihinkin ehkä.
Kommentit (134)
Olet hyvin ra sis tinen, et halua että miehet kyselee?
Niin minäkin. Kukaan ei ole voinut vastustaa charmiani. En ole mikään kaunotar. Mutta nyt on vaikea yksilö kesytettävänä. Kova kanto kaskessa. Pysynyt 66-vuotiaaksi vanhana poikana. Tosin nuoruuden avioliitto, joka päättyi raskaana olleen puolison kuolemaan auto-onnettomuudessa.
Eli, hyvä Ap, kysyisin sinulta ystävällisesti neuvoja tähän jännittävään tilanteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä on siis useampia? Itse olen osannut valita miehen ja yksi on riittänyt.
Kannattaa lukea nuo edelliset vastaukset. Kolme seurustelukumppania, joista kolmas on pitkäaikainen aviomieheni. Sitten on deittailukumppaneita jonkin verran, joiden kanssa ei seksiä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvin ra sis tinen, et halua että miehet kyselee?
Mitä miehet vastauksilla tekisi? Kerro sinä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaunis?
Niin on sanottu, mutta en usko, että otsikossa mainittu tilanne johtuu siitä. Esimerkiksi nuoruuden aikainen paras ystäväni on tunnustettu kaunotar, mutta hänellä on mennyt huonosti miesten kanssa. Kyse ei ole kauneudesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta näitä miehiä on? Miksi suhteet ovat päättyneet?
Sitoutuneita parisuhteita kolme (kahden kanssa asuin yhdessä), joista kolmannen kanssa olen naimisissa. Päättymissyy oli, että en kokenut meillä olevan riittävästi yhteistä pitemmän päälle. Ap
eli valitsit väärin kuten alussa ajattelin
Ensin deittaillaan ja tutustutaan, se johtaa suhteeseen, jos on kivaa. Sitten seurustellaan ja muutetaan yhteen, jos edelleen on kivaa ja tuntuu, että on riittävästi yhteistä. Yhteenmuutto tuo taas uusia puolia ihmisestä esille eli itse ajattelen, että ketään ei voi ensikatsomalta tai lyhyen seurustelun jälkeen tuntea kovin hyvin, vaan voi huomata - ei niinkään virheitä - vaan sen, että ei olekaan riittävästi yhteistä.
Kysymykset ovat ihan erilaisia mitä oletin. Ap
Okei. Minun kysymykseni on että vastaisitko vaikka pariin, kolmeen sellaiseen kysymykseen joita oletit saavasi?
Miksi haluat, että ihmiset tässä ketjussa esittävät sinulle kysymyksiä aiheesta?
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Niin minäkin. Kukaan ei ole voinut vastustaa charmiani. En ole mikään kaunotar. Mutta nyt on vaikea yksilö kesytettävänä. Kova kanto kaskessa. Pysynyt 66-vuotiaaksi vanhana poikana. Tosin nuoruuden avioliitto, joka päättyi raskaana olleen puolison kuolemaan auto-onnettomuudessa.
Eli, hyvä Ap, kysyisin sinulta ystävällisesti neuvoja tähän jännittävään tilanteeseen.
Ketään ei voi kesyttää, ei vanhaa eikä nuorta, que tonterias. Unohda se mies, anna hänen elää elämäänsä ja elä sinä omaasi. Ap
Ehkä miehiäkin kiinnostaa, mikä heidän statuksensa ja asemansa on parisuhdemarkkinoilla.
Ra
sis
ti
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat, että ihmiset tässä ketjussa esittävät sinulle kysymyksiä aiheesta?
Haluan tietää onko tämä asia ollut ongelma muille naisille vai ei. Ap
Olisin voinut itsekin kirjoittaa aloituksen ja kaikki ap:n kommentit. Ihmeellistä, että jollain on asiat mennyt niin samoin kuin itsellä. Minäkin olen sitäpaitsi jo keski-ikäinen. Eli terkut ap täältäkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta näitä miehiä on? Miksi suhteet ovat päättyneet?
Sitoutuneita parisuhteita kolme (kahden kanssa asuin yhdessä), joista kolmannen kanssa olen naimisissa. Päättymissyy oli, että en kokenut meillä olevan riittävästi yhteistä pitemmän päälle. Ap
eli valitsit väärin kuten alussa ajattelin
Ensin deittaillaan ja tutustutaan, se johtaa suhteeseen, jos on kivaa. Sitten seurustellaan ja muutetaan yhteen, jos edelleen on kivaa ja tuntuu, että on riittävästi yhteistä. Yhteenmuutto tuo taas uusia puolia ihmisestä esille eli itse ajattelen, että ketään ei voi ensikatsomalta tai lyhyen seurustelun jälkeen tuntea kovin hyvin, vaan voi huomata - ei niinkään virheitä - vaan sen, että ei olekaan riittävästi yhteistä.
Kysymykset ovat ihan erilaisia mitä oletin. Ap
Okei. Minun kysymykseni on että vastaisitko vaikka pariin, kolmeen sellaiseen kysymykseen joita oletit saavasi?
En vastaa, haluan tietää kysytäänkö sellaisia lainkaan. Mutta tämä ja tätä seuraava kommentti olivat fiksuja kysymyksiä kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut itsekin kirjoittaa aloituksen ja kaikki ap:n kommentit. Ihmeellistä, että jollain on asiat mennyt niin samoin kuin itsellä. Minäkin olen sitäpaitsi jo keski-ikäinen. Eli terkut ap täältäkin!
Kiitti, meitä on ehkä paljonkin, myös täällä :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan tietää onko tämä asia ollut ongelma muille naisille vai ei. Ap
Siis mikä asia? Jos olet normaalijärkinen, niin tiedät kysymättäkin, että kaikki naiset eivät ole voineet aina saada haluamaansa miestä, eli sitä et voi tarkoittaa. Tarkoitatko siis, että haluat tietää onko muille naisille ongelma se, että joku random nainen netissä kertoo saaneensa aina haluamansa miehen? Miksi?
Onko jo yli tuhat miestä nylkyttänyt?
Onko tullut tauteja? Onko AIDS?
Miten sä teet sen, tarkalleen? Mä en ole saanut koskaan ketään, joten olen siinä suhteessa friikki. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut musta.
Koetko vaikeaksi hyväksyä oman ikääntymisesi, ja sen, että mitä enemmän ikäännyt sitä heikommat mahdollisuudet sinulla olisi enää aina saada haluamasi mies? Vastaukseksi ei kelpaa se, että olet onnellisesti varattu etkä kaipaa muita miehiä. Kysymys on teoreettinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko he halunneet pitää sinut?
Tämä on muuten jännä juttu, koska jostain syystä miehet aina haluavat sitoutua myös virallisesti kanssani - minua kosittiin ekan kerran ollessani 15-vuotias, eikä meillä ollut edes seksiä (poika oli minua vanhempi, reilu parikymppinen). Säikähdin sitä sen verran, että seurustelu loppui siihen. Myös minun aviomieheni pyysi kihloihin kaksi viikkoa tapaamisesta, se oli ensimmäinen pyyntö mihin suostuin. Ap
Miehiä on siis useampia? Itse olen osannut valita miehen ja yksi on riittänyt.