Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina saanut sen miehen, jonka halusin. Nainen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.07.2021 |

En välttämättä osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta joihinkin ehkä.

Kommentit (134)

Vierailija
121/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on syntynyt kauniiksi, ei hänellä yleensä ole mitään ongelmaa saada haluamaansa miestä.

Jos nainen on ruma, ja saa silti haluamansa miehen, niin siinä vasta onkin temppu jota kelpaa ihailla.

Oletko sinä mielestäsi ruma, kaunis vai jotain siltä väliltä kuten suurin osa naisista? Kerro lisää tästä skenaariosta. Kyllä tässä muutkin saavat antaa vastauksia ja kyseenalaistaa viestejäni myös. Ap

Olen jotain siltä väliltä.

En täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit skenaariolla. Oma ajatus viestissäni oli siis se, että jos nainen on kaunis niin tottakai hän saa haluamansa miehen, asiahan on päivänselvä alusta alkaen. Joten vaikeaa siis keksiä mitään kysyttävää tuollaiselta naiselta.

Jos taas AP olet ruma, ja silti saat aina haluamasi miehen, niin sitten olen kyllä super kiinnostunut miten sen teit.

Tuolla aiemmin jo mainitsin, että mun mielestä oikein kauniille kauneudesta voi olla jopa haittaa. Eihän Armikaan Dannya saanut eli ei se mikään itsestäänselvyys ole edes miss Suomelle. Eli meillä on tästä vähän eri näkemys. Ap

Kauneudesta voi varmasti olla joissain tilanteissa haittaakin.

Mutta kun puhutaan tilanteesta jossa nainen haluaa houkutella jonkun tietyn haluamansa miehen itselleen, niin melkein aina siihen riittää että nainen on kaunis. Muuta ei tarvita.

En ole vielä koskaan tavannut kaunista naista, joka ei saisi lähes sormeaan napsauttamalla haluamaansa miestä.

Oletko AP kaunis?

Pieni tarkennus eli jos tarkoitat miehen saamisella seksin saamista mieheltä, niin sitä en tällä aloituksella hakenut. Tarkoitin sitä että syntyy parisuhde halutun miehen kanssa.

Kauneudesta lähes kaikki naiset ovat saaneet kehuja, niin minäkin, mutta kaipa siinä jotain perää on kohdallani. Ap

Tarkoitin miehen saamista parisuhteeseen. En ole koskaan tavannut kaunista naista joka ei olisi saanut haluamaan miestä parisuhteeseen.

Ok, jos olet kaunis niin en yhtään ihmettele että olet aina saanut haluamasi miehen. Ihmettelisin enemmänkin sitä mikäli et olisi aina saanut haluamaasi.

Vierailija
122/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin epäonni rakkaudessa tulee kyllä siitä, että saa haluamansa ja valitsee väärin. Tai parisuhteen vaikeasta päättymisestä. Ei siitä, ettei saa haluamaansa alunperin. Eihän se, että saa aina haluamansa kumppanin takaa omaa arvostelykykyä ja kumppanin sopivuutta itselle. Kauneudesta tai komeudesta ei ole mitään hyötyä jos ei osaa valita. Harva on niin viisas, että osaa nuoresta asti valita itselleen sopivan.

Onneksi en itse saanut aina haluamaani. Opin kehittämään muita puolia itsessäni enkä ole liian ulkonäkökeskeinen. Eikä tullut jouduttua suhteeseen väärien, inhottavien ihmisten kanssa. En myöskään haluaisi, että minut valittaisiin vain ulkomuotoni perusteella kumppaniksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on syntynyt kauniiksi, ei hänellä yleensä ole mitään ongelmaa saada haluamaansa miestä.

Jos nainen on ruma, ja saa silti haluamansa miehen, niin siinä vasta onkin temppu jota kelpaa ihailla.

Oletko sinä mielestäsi ruma, kaunis vai jotain siltä väliltä kuten suurin osa naisista? Kerro lisää tästä skenaariosta. Kyllä tässä muutkin saavat antaa vastauksia ja kyseenalaistaa viestejäni myös. Ap

Olen jotain siltä väliltä.

En täysin ymmärtänyt mitä tarkoitit skenaariolla. Oma ajatus viestissäni oli siis se, että jos nainen on kaunis niin tottakai hän saa haluamansa miehen, asiahan on päivänselvä alusta alkaen. Joten vaikeaa siis keksiä mitään kysyttävää tuollaiselta naiselta.

Jos taas AP olet ruma, ja silti saat aina haluamasi miehen, niin sitten olen kyllä super kiinnostunut miten sen teit.

Tuolla aiemmin jo mainitsin, että mun mielestä oikein kauniille kauneudesta voi olla jopa haittaa. Eihän Armikaan Dannya saanut eli ei se mikään itsestäänselvyys ole edes miss Suomelle. Eli meillä on tästä vähän eri näkemys. Ap

Kauneudesta voi varmasti olla joissain tilanteissa haittaakin.

Mutta kun puhutaan tilanteesta jossa nainen haluaa houkutella jonkun tietyn haluamansa miehen itselleen, niin melkein aina siihen riittää että nainen on kaunis. Muuta ei tarvita.

En ole vielä koskaan tavannut kaunista naista, joka ei saisi lähes sormeaan napsauttamalla haluamaansa miestä.

Oletko AP kaunis?

Pieni tarkennus eli jos tarkoitat miehen saamisella seksin saamista mieheltä, niin sitä en tällä aloituksella hakenut. Tarkoitin sitä että syntyy parisuhde halutun miehen kanssa.

Kauneudesta lähes kaikki naiset ovat saaneet kehuja, niin minäkin, mutta kaipa siinä jotain perää on kohdallani. Ap

Tarkoitin miehen saamista parisuhteeseen. En ole koskaan tavannut kaunista naista joka ei olisi saanut haluamaan miestä parisuhteeseen.

Ok, jos olet kaunis niin en yhtään ihmettele että olet aina saanut haluamasi miehen. Ihmettelisin enemmänkin sitä mikäli et olisi aina saanut haluamaasi.

Minä olen tavannut. Itse asiassa se kaikkein kaunein meistä ystävistä oli juuri se jolla oli eniten epäonnea rakkaudessa.

Mutta omat kokemukset ja kaveripiiri näihin näkemyksiin aina vaikuttavat. Siksi onkin mielenkiintoista keskustella ja kuulla muisen näkemyksiä. Ap

Vierailija
124/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin epäonni rakkaudessa tulee kyllä siitä, että saa haluamansa ja valitsee väärin. Tai parisuhteen vaikeasta päättymisestä. Ei siitä, ettei saa haluamaansa alunperin. Eihän se, että saa aina haluamansa kumppanin takaa omaa arvostelykykyä ja kumppanin sopivuutta itselle. Kauneudesta tai komeudesta ei ole mitään hyötyä jos ei osaa valita. Harva on niin viisas, että osaa nuoresta asti valita itselleen sopivan.

Onneksi en itse saanut aina haluamaani. Opin kehittämään muita puolia itsessäni enkä ole liian ulkonäkökeskeinen. Eikä tullut jouduttua suhteeseen väärien, inhottavien ihmisten kanssa. En myöskään haluaisi, että minut valittaisiin vain ulkomuotoni perusteella kumppaniksi.

Olet todellakin aivan oikeassa. Olen monta kertaa ajatellut miten uskomattoman hyvä tuuri, etten jäänyt yhteen toisen poikaystäväni kanssa, joka oli ensirakkauteni. Jätin hänet kun hän muutti melkein vuodeksi ulkomaille ja se teki tosi kipeää, molemmille. Pitkän päälle emme olisi sipineet yhtään yhteen.

Joskus todellakin voi olla kirous se että saa sen jonka haluaa. Kaunotar ystävättereni kohdalla oli kyse myös siitä. Hyvä kommentti sinulla. Ap

Vierailija
125/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ap sama tilanne. Olen 4-kymppinen nainen, nyt jo pitkään naimisissa, mutta myös minä olen aina saanut haluamani miehet (kaksi pidempää suhdetta ennen nykyistä) eikä minua ole koskaan jätetty.

Vierailija
126/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinun mielestäsi epäonnea rakkaudessa on se, ettei saa haluamaansa? Eihän se, että saa haluamansa takaa onnellista suhdetta. Minusta epäonnea rakkaudessa on huono ja onneton suhde.

Vierailija
127/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sinun mielestäsi epäonnea rakkaudessa on se, ettei saa haluamaansa? Eihän se, että saa haluamansa takaa onnellista suhdetta. Minusta epäonnea rakkaudessa on huono ja onneton suhde.

En tiedä onko epäonni oikea sana tarkalleen, mutta en sitä kovin toivottavana pitäisi, jos en saisi ihastukselleni koskaan vastakaikua tai vastarakkautta. Silloinhan pitäisi elää yksin, koska minusta ei olisi elämään kenenkään kanssa joka ei rakasta minua oikeasti tai minä häntä.

Toista kommenttisi osaa käsiteltiin jo edeltävässä viestissä. Ap

Vierailija
128/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ap sama tilanne. Olen 4-kymppinen nainen, nyt jo pitkään naimisissa, mutta myös minä olen aina saanut haluamani miehet (kaksi pidempää suhdetta ennen nykyistä) eikä minua ole koskaan jätetty.

Niin, luulisin, ettei se ole harvinaistakaan, mutta ehkä enemmän esillä ovat tilanteet, joissa saa siipeensä. Kel onni on sen kätkeköön? Ap

Vierailija
129/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko epäonni oikea sana tarkalleen, mutta en sitä kovin toivottavana pitäisi, jos en saisi ihastukselleni koskaan vastakaikua tai vastarakkautta. Silloinhan pitäisi elää yksin, koska minusta ei olisi elämään kenenkään kanssa joka ei rakasta minua oikeasti tai minä häntä.

Elää yksin jos ei saa haluamaansa? Taidat olla aika nuori. Tavallisesti ihmiset jatkavat tuosta eteenpäin eivätkä ajattele noin dramaattisesti, että jäisivät yksin. Viestistäsi käy hyvin ilmi miksen haluaisi sinun kohtaloasi omalle tyttärelleni tai näe sitä vain positiivisen kautta. Vastoinkäymiset kypsyttävät ja kehittävät ihmistä ja hänen ajatteluaan, maailmankuvaansa.

Vierailija
130/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elää yksin jos ei saa haluamaansa? Taidat olla aika nuori. Tavallisesti ihmiset jatkavat tuosta eteenpäin eivätkä ajattele noin dramaattisesti, että jäisivät yksin. Viestistäsi käy hyvin ilmi miksen haluaisi sinun kohtaloasi omalle tyttärelleni tai näe sitä vain positiivisen kautta. Vastoinkäymiset kypsyttävät ja kehittävät ihmistä ja hänen ajatteluaan, maailmankuvaansa.

Olen tämmönen nuorekas keski-ikäinen 😆 Aiemmin jo kävi ilmi, että ajattelemme tästä aika eri tavoin. Erilaiset elämänkokemukset usein syynä erilaisiin näkemyksiin olipa asia mikä hyvänsä. Minulle rakkaus on aina ollu vakava juttu, ehkä sitten dramaattinenkin tai ainakin mustavalkoinen. Joko rakastaa tai ei rakasta, luottaa tai ei luota, nämä ovat arvokysymyksiä myös. Jos mieheni ei rakastaisi minua enää laittaisin hänet menemään, vaikka se tekisi kuinka kipeää. Jos vanhasta ei luovu uutta ei pääsekoskaan tilalle. Ap

Vierailija
131/134 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
132/134 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

up

Kiitos uppauksesta. En enää muistanut tätä otsikkoa, mutta tuli mieleen tuosta Tinderistä (pitäisi upottaa suohon, sanoin), että sehän on monien kohdalla pelkkää kurjuudella rahastamista. Pankaa se Tinder boikottiin. Mun tuttavapiirin nuoret neitoset ovat jo panneet sen boikottiin.

Miksi jonkun pitäisi saada rahastaa tällaisella asialla. Algoritmit eivät auta pariutumaan. Ap

Vierailija
133/134 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jäit kiinni, olet myös toinen nainen provon Ap. 😂

Vierailija
134/134 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jäit kiinni, olet myös toinen nainen provon Ap. 😂

Mikäs ketju se on? Ja miksi olen se? Kahdesti on luultu jonkun siskoksi, mutta tämä on uutta :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä