Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina saanut sen miehen, jonka halusin. Nainen, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.07.2021 |

En välttämättä osaa vastata kaikkiin kysymyksiin, mutta joihinkin ehkä.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut itse aloitteellinen miesten suuntaan vaiko toisin päin?

Vierailija
42/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotko herättäväsi kateutta tätä ketjua lukevissa naisissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka laajalla alueella olet testannut markkina-arvoasi? Pohjanmaan peltolakeuksilla pikkukylän prinsessana vai yliopistokaupungeissa missä väestö vaihtuu?

Vierailija
44/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt, että mieleisien miesten saaminen on joku erityistaito.

Vierailija
45/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mielestäsi hyvä itsetunto?

Tunnetko nykyäänkin mennessäsi minne tahansa, baariin, työpaikalle, tapahtumaan, kylään... Että sä sä saat sieltä miehen kun miehen?

Saatko itseäsi 20v nuoremmatkin? Kaverin miehen?

Ja miten sä tiedät, että saisit, jos nyt olet kerran parisuhteessa?

Vierailija
46/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko vaikeaksi hyväksyä oman ikääntymisesi, ja sen, että mitä enemmän ikäännyt sitä heikommat mahdollisuudet sinulla olisi enää aina saada haluamasi mies? Vastaukseksi ei kelpaa se, että olet onnellisesti varattu etkä kaipaa muita miehiä. Kysymys on teoreettinen.

En nuorena koskaan ajatellut, että minulla on aina mahdollisuus saada haluamani mies, niin vain kävi enkä ajatellut asiaa sen kummemmin, vaan kuvittelin, että muilla on samanlaista, miehilläkin. Sen takia en ajattele, että minulla olisi nytkään mahdollisuus saada haluamani mies, sen näyttää aika jos on näyttääkseen. Toisaalta minun makuni mukaisia miehiä on todella vähän. Ja he ovat melko varmasti varattuja, tosin se ei estä rakastumista. Minunkin aviomieheni oli varattu, kun tapasimme. Ei mikään ole elämässä ja rakkaudessa varmaa. Ap

Vierailija
47/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla mielestäsi hyvä itsetunto?

Tunnetko nykyäänkin mennessäsi minne tahansa, baariin, työpaikalle, tapahtumaan, kylään... Että sä sä saat sieltä miehen kun miehen?

Saatko itseäsi 20v nuoremmatkin? Kaverin miehen?

Ja miten sä tiedät, että saisit, jos nyt olet kerran parisuhteessa?

Tuota ekaa kysymystä odotin. Minulla on hyvä itsetunto, kyllä, sen uskon olevan näissä asioissa keskeinen. Silloin kaikki tuntuu menevän luontevasti. 

En ole koskaan tuntenut enkä tunne nytkään, että saisin kenet miehet tahansa, en kiinnitä siinä mielessä miehiin juurikaan huomiota enkä kiinnittänyt nuorenakaan enkä ole kiinnostunut kuin vain ja ainoastaan yhdentyyppisistä miehistä ja sellaisia on vähän. Olen täysin tyytyväinen parisuhteeseeni, joten en katsele muita. Ap

Vierailija
48/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat, että ihmiset tässä ketjussa esittävät sinulle kysymyksiä aiheesta?

Haluan tietää onko tämä asia ollut ongelma muille naisille vai ei. Ap

Ai, että olet saanut haluamasi miehen? Ei ole vaikuttanut minun elämääni mitenkään.

Vierailija
49/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka laajalla alueella olet testannut markkina-arvoasi? Pohjanmaan peltolakeuksilla pikkukylän prinsessana vai yliopistokaupungeissa missä väestö vaihtuu?

Pk-seudulla olen aina asunut ja ulkomailla elänyt nuorempana perheeni kanssa. Jälkimmäinen on ehkä vaikuttanut itsetuntooni nuorena tyttönä myönteisesti aika paljon. Ap

Vierailija
50/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on provo. Miehen kirjoittama provo. Hyvän shown vetää.

Vierailija
51/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt, että mieleisien miesten saaminen on joku erityistaito.

Ei se olekaan, ainakaan minulle. Ap

Vierailija
52/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut itse aloitteellinen miesten suuntaan vaiko toisin päin?

Tämäkin on vähän merkillinen juttu, koska yleensä minua lähestyvät ne miehet, joista olen itse kiinnostunut. Eivät suinkaan kaikki, vaikka olenkin aikoinaan ollut hyvinkin suosittu tyttö ja nuori nainen. Kaksi ekaa poikaystävää oli samoista ystäväpiireistä, lähestyminen oli molemminpuolista, aviomies tutun tuttu, hänet minä iskin, vaikka hän väittää iskeneensä minut, joten mikä lienee totuus.

Pidän kaikkia iskemis- ja pyydystämisjuttuja sataprosenttisena humpuukina. Ap

Vierailija
53/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on provo. Miehen kirjoittama provo. Hyvän shown vetää.

Ehkä mulla on testosteronia enemmän kuin naisilla keskimäärin. En kuitenkaan ole transseksuaali, vaikka onkin ihan kohteliasta olla olettamatta kenenkään sukupuolta automaattisesti nykyään. Esimerkiksi pride-sensitiivisissä hotelleissa se on käytäntö, johon olen törmännyt. Ap

Vierailija
54/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia on pihlajanmarjat. Jotenkin se on av-mammoilta pois, kun Ap on saanut haluamansa miehet.

Vierailija
55/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP! Miksi et vastaa kysymykseeni? Muihin kyllä on vastattu, mutta mun kakkossivulla olevaan kysymykseen ei. 🙄

Vierailija
56/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotko herättäväsi kateutta tätä ketjua lukevissa naisissa?

En, kateushan on ilkeyttä ja halua tuhota ja pilata eli kateuden toivominen olisi pahan toivomista itselle. Ap

Vierailija
57/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut aina haluamansa miehen ja silti epäonnistunut suhteissa. Eipä tarvitse ainakaan kahdehtia AP:tä.

Vierailija
58/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä sama juttu, mutta olen tullut myös jätetyksi parin vuoden seurustelun jälkeen.

Vierailija
59/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Olen minäkin aina saanut haluamani miehen. Kun on kaunis ja fiksu niin eihän sitä tarvitse kuin ilmestyä paikalle.

Vierailija
60/134 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko jonkinlaista henkistä tyydytystä saamastasi huomiosta tässä ketjussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi