32 v sinkkumies vastailee
Mitä olette halunneet kuulla 32v sinkkumieheltä, joka elää poikamieselämää pk-seudulla. Kysykää?
Kommentit (61)
Onko sinulla tarve suojella naisia? Jos on, niin millaisissa tilanteissa suojeluviettisi tulee esiin?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 14:12"]
Onko sinulla tarve suojella naisia? Jos on, niin millaisissa tilanteissa suojeluviettisi tulee esiin?
[/quote] Ei mikään kokoajan esillä oleva, koska monesti naiset ovat itse aiheuttaneet ongelmansa. Tekee suojella mieli ihan kun äijä sättii naistaan tai pahinta on käy käsiksi. Omaa naista tietenkin suojelen aina ihan erillailla.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 14:17"]
Hyi mikä mieslortto.
[/quote] Ap- Miten?
Oletko harkinnut ottaa maksun tuosta toimisestasi rattopoikana?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 14:31"]
Oletko harkinnut ottaa maksun tuosta toimisestasi rattopoikana?
[/quote] En ole ajatellut ja tuskin ketään maksaisi. Eiköhän kumpikin saa yhtä paljon toiselta, minä saan pillua ja nainen munaa.
käytätkö kumia edes panojesi kanssa?
Ap kuulostaa todella fiksulta ja mukavalta mieheltä :-) Tsemii!
hanki ap elämä.
OIKEESTI.
Ei tosimies täällä hengaa,
varsinkin kun joku mamma trollaa nyt taas.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:07"]
käytätkö kumia edes panojesi kanssa?
[/quote] En käytä jos nainen ei vaadi kumia, eli aika harvoin tulee käytettyä.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:11"]
hanki ap elämä.
OIKEESTI.
Ei tosimies täällä hengaa,
varsinkin kun joku mamma trollaa nyt taas.
[/quote] Harmi kun olen 32 v mies. ;) En tiedä olenko tosimies mutta mies kuitenkin :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:45"]
Oletko tyytyväinen erektioosi?
[/quote]AP - Todella tyytyväinen olen siihen, ei valittamista todellakaan. Toimii aina :)
Miksi et käytä kumia? Eikö sinua huoleta taudit - varsinkin kun nautit yhdenyön jutuista? Käytkö säännöllisesti sukupuolitautitesteissä?
AP - paikalla ollaan! Kysy taivaan ja maan väliltä mitä vain....
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:23"]
Miksi et käytä kumia? Eikö sinua huoleta taudit - varsinkin kun nautit yhdenyön jutuista? Käytkö säännöllisesti sukupuolitautitesteissä?
[/quote] AP- Huolettaa taudit, mutta aina huppelissa ei tule muistettua sen käyttöä ja ilman vaan nyt tuntuu paremmalta, vaikka se ei ole todellakaan fiksua. En mitenkään säännöllisesti käy testeissä mutta viime keväänä kävin :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 15:10"]Ap kuulostaa todella fiksulta ja mukavalta mieheltä :-) Tsemii!
[/quote]
Fiksu mies ei lorttoilisi noin.
Ompa mielenkiintoisen erilainen keskustelu kaikkien mamma juttujen joukkoon.
Aurinkoista kesää sinkkumiehelle!
[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 15:50"]
Ompa mielenkiintoisen erilainen keskustelu kaikkien mamma juttujen joukkoon.
Aurinkoista kesää sinkkumiehelle!
[/quote] AP - Kiitti, Pidetään masto pystyssä kesällä ;)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:49"]
Onko sulla hyvä kroppa? Onko sulla lihaksia? Ootko sheivannu rinnan paljaaksi?
[/quote]Ihan,AP - OK kroppa omasta mielestä olen käynnyt taloyhtiön salilla. Rintalihakset ja jonkinnäköiset vatsalihaksrt löytyy. Naiset yleensä tykkää mun perseestä, vaikka n sitä erityisemmin treenaa. Rintaa en sheivaa, koska sopivasti karvoja on parempi, kun hirveitä lihaksia ei ole. Kainalot ja alapään olen sheivannut.