32 v sinkkumies vastailee
Mitä olette halunneet kuulla 32v sinkkumieheltä, joka elää poikamieselämää pk-seudulla. Kysykää?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:33"]
Kuvaile ihannenaisesi...ulkoisesti.
[/quote] Mahoton toisaalta, kun ei tiedä keneen rakastuu. Varmaankin jokin 163cm/62kg ja c-koon rinnat. Pukeutuu naisellisesti ja käyttää korkkareita. Pidän tummatukaisista ja kiharoista erityisesti. Ei nainen joka ei omista huulipunaa, korkkareita tai hametta, niitäkin on nähty :(
Saatko usein seisokkeja väärissä paikoissa? Kuinka usein ajattelet seksiä?
Tajusin tänään, että minulla on tunteita miestä kohtaan jota pidin vain kaverina ja jonka työnsin pois luotani vuosia sitten. Osaatko neuvoa mitä tehdä - vai olisiko parempi vain unohtaa mies?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:37"]
Runkkaatko usein
[/quote]AP- Varmaankin joka toinen päivä, riippuen kiihotuksen tasosta. Pitäis lopettaa vähentää naisten saantia.
Tietävätkö kierrossa olevat naiset että ovat vain kierrossa?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:38"]
Millaista työtä teet?
[/quote] AP- Olen myyjänä, eli yritysmyyntiä. En tarkemmin avaa, ettei kukaan tunnista muo...
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:40"]
Tietävätkö kierrossa olevat naiset että ovat vain kierrossa?
[/quote] AP - En ole kysynyt, mutta tuskin tietävät.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:39"]
Saatko usein seisokkeja väärissä paikoissa? Kuinka usein ajattelet seksiä?
[/quote] AP- nuorempana kyllä, mutten enään oikeestaan koskaan. Vähintään puolentunnin välein ajattelen seksiä :D
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 12:40"]
Tajusin tänään, että minulla on tunteita miestä kohtaan jota pidin vain kaverina ja jonka työnsin pois luotani vuosia sitten. Osaatko neuvoa mitä tehdä - vai olisiko parempi vain unohtaa mies?
[/quote] AP - Monesti on parempi unohtaa, mutta helpottaa asiasta luopumista jos kysyt häneltä olisiko hän kiinnostunut ? Jos ei niin sitten asia on selvä lopullisesti.
Kiva, kun tykkäät naisellisista naisista! Miltäs nainen 172/72 kuulostaa? Liian iso? Minkäs pituinen olet itse?
Onko sinulla ollut vanhempia (lähemmäs 40 ja sen yli) naisia? Mitäs fiiliksiä jäi?
Ovatko yh:t täysin turn off? Haluatko itse joskus lapsia ja perheen?
Mitenkäs ajattelit viettää kesäloman?
Uh ah pentti
työnnä vielä sentti
älä työnnä kahta
ettei repee nahka
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:08"]
Kiva, kun tykkäät naisellisista naisista! Miltäs nainen 172/72 kuulostaa? Liian iso? Minkäs pituinen olet itse?
Onko sinulla ollut vanhempia (lähemmäs 40 ja sen yli) naisia? Mitäs fiiliksiä jäi?
Ovatko yh:t täysin turn off? Haluatko itse joskus lapsia ja perheen?
Mitenkäs ajattelit viettää kesäloman?
[/quote]
AP-
Ei ole liian iso vielä tietenkin riippuu naisesta miten vartalo on muotoitunut :) Olen itse 178cm pitkä.
On ollut useita noin 40 vuotiaita ja ylikin. Ei niistä sen hullumpi fiilis jäännyt, mutta ei niiden kanssa suhteeseen voi alkaa, kun kemiat ei kohtaa. Suoraan sanottuna liian vanhoja. Nelikymppisillä parasta on elämänkokemus ja monet pukeutuvat naisellisimmin kun nuoremmat naiset.
Yh:t ei ole turn off, mutta mielummin ettei olisi lapsia valmiina. Haluan perheen ja lapsia joskus kun oikea nainen löytyy ja voi perhettä alkaa perustella.
kesäloma menee matkaillessa ja mökillä, sekä ihan löhöillessä. Etelään lähen vielä käymään lomalla.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:07"]
Harrastatko yhden yön juttuja?
[/quote] Jos, vain tarjoutuu mahdollisuus kyllä. Hävettää tunnustaa että nautin niistä paljon ja miten erillaisilta eri naiset tuntuvat sängyssä.
Jos sinun pitäisi sanoa joku yksi ominaisuus, joka yhdistää kaikkia miehiä (mutta ei vartaloon liittyvää), niin mikä se sinun mielestä olisi?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 13:35"]
Jos sinun pitäisi sanoa joku yksi ominaisuus, joka yhdistää kaikkia miehiä (mutta ei vartaloon liittyvää), niin mikä se sinun mielestä olisi?
[/quote]AP- Varmaankin suoraviivaisuus on misten ominaisuus. Ei piiloviestejä, eikä mitään muuta merkitystä sanoilla kun se mitä sanotaan.
Onko sulla hyvä kroppa? Onko sulla lihaksia? Ootko sheivannu rinnan paljaaksi?
Runkkaatko usein