Ei kyllä pysty hengittämään kun venäläisiä kaunottaria katsoo..
Eilenkin syömässä Nesteellä oli todella ihastuttavan ja upean näköinen venäläinen pariskunta. Nainen aivan kuin taivaasta tipsahtanut koriste ja mieskin kauniilla rusketuksella ja komeilla vaatteilla varustettu alfa. Tunsin suurta myötähäpeää kun he katselivat samassa paikassa syöneitä suomalaisia lajitovereitaan...
Kommentit (48)
Miksi suomalaiset naiset suuttuu, jos venäläisiä naisia kehutaan?
No mun mielestä venäläiset ei todellakaan ole kaunista kansaa. Naiset Joo laittautuu, mutta eivät todellakaan ole kauniita. Virolaisissa ja ruotsalaisissa taas on oikeasti kauniita naisia japaljon
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:59"]
[/quote]Mistä muka, miksi suuttuisi? Ei kukaan ole suuttunut
Minua on aina sanottu venäläisen näköiseksi (tumma iho, todella tummanruskeat silmät, pitkät sääret ja selkeät kasvonpiirteet), mutta henkilökohtaisesti olisin mieluummin perussuomalaisen näköinen. En tykkää erottua ulkonäölläni, mutta erotun väkisinkin, kun olen niin paljon muita tummempi, pidempi ja näyttävämpi.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:59"]
[/quote]
Koska jokaisessa kirjoituksessa samaan hengenvetoon haukutaan suomalaisia. Kyllä venäläinen mies tukee naisen naisellisuutta sekä rahallisesti, että muutenkin. Naisen ei tarvitse kävellä, kantaa kasseja. Jos tulee kylmä hepeneissä, venäläinen mies antaa takkinsa. Nainen saa käyttää tulonsa itseensä ja mies maksaa jatkuvasti kaikenlaista extraa naiselle. Tämän tiedän tuttavapariskunnista ja koska itse seurustelin venäläisen miehen kanssa. Kaipaan kyllä sitä huolehtivaisuutta vaikka moni muu asia ei minulle sopinutkaan.
http://i.flamber.ru/files/st2/1211922554/1245616304_o.jpg
http://i.flamber.ru/files/st1/1211922554/1245612273_g.jpg
tässä joitain venäläisiä, ei kyllä näytä minusta kovin "taivaasta tippuneilta", ihan samaa mitä suomestakin löytyy..
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 08:09"]Minäkin tunsin suurta myötähäpeää, kun venäläinen tuttavani suureen ääneen yleisessä käymälässä täällä Suomessa ihmetteli sitä, miten voi olla niin puhdas WC. Heillä on kuulema todella likaista joka paikassa. Ihmetteli kovin, miten suomalaiset ovat niin siistiä kansaa. Ei taida niitä naisia siivoaminen kiinnostaa, kun kaikki aika menee oman naamansa ruoppaamiseen.
[/quote]
Hahahah lol lol!!!! Itse asiassa päin vastoin, itse kirjoitit "yleisessä käymälässä" eikä kotona ;) täällä suomessa yleiset käymälät siivotaan ja on töitä ja venäjällä taas ei.
Mutta ihme kyllä kuinka venäläisillä on kotona siistiä ja miten ne naiset on oikeasti kauniita jopa synnytyksen jälkeen kun on lapsia. Suomalaiset taas on lihavia ja ei välitä tippakaan omasta ulkonäöstä kun on jo lapsia.
Ja sitten vielä täällä palstalla ihmettelee että miksi taas mies pettää!?" Peilistä sen vastauksen saa:)
Venäläiset naiset tekee ruokaa miehelleen ja siivoa ja hoitaa lapset ja vielä ehtii olla kaunis :) suomalaiset taas ostaa ihan valmista ruokaa tai tyytyy hernekeittoon ja makaroonilaatikkoon.
Totta on totta eikä tarvi sit suuttua. Ihan mun oma mielipide:) asun venäläisen miehen kanssa ja kunnioitan hänen vanhempia ja siskoa juuri sen takia että kotona on siistiä aina ja ruoka valmista ja lapset tyytyväisiä :)
[/quote]Miksi sitten 100 000 venäläistä kuolee huumeisiin joka vuosi jos kaikki on niin upeaa?
[/quote]
Miten ne huumeet liittyy kauneuteen?? Ja eihä kaikki käytä huumeita :D sä oot nyt vähä vääräs palstas ;)
Suomessakin käytetään paljon huumeita että aikuiset että nuoret :)
Muuta Venäjälle asumaan ja tutustumaan lähemmin näihin taivaista tippuneisiin naisiin ja alfauroksiin. Tule sitten kertomaan kuulumiset, kun sinulla on laajempi otanta.
Tunsit myötähäpeää...harmi, et sitten itsekään ole suomalainen alfa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:02"]
[/quote]
Olen, mutta istuin kaukana niistä, enkä saanut tuolta naiselta katseita kun vasta, kun he olivat lähdössä.
Hengittäminen on tosiaan joskus hiukan vaikeaa. Hajuvesiä (ja hiuslakkaa, meikkivoidetta, ym. pakkelia) kun roiskitaan tuolla itärajan takana tippojen sijaan desilitroittain. Mutta ehkäpä sillekin tyylille löytyy ihailijoita.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:27"]
Hengittäminen on tosiaan joskus hiukan vaikeaa. Hajuvesiä (ja hiuslakkaa, meikkivoidetta, ym. pakkelia) kun roiskitaan tuolla itärajan takana tippojen sijaan desilitroittain. Mutta ehkäpä sillekin tyylille löytyy ihailijoita.
[/quote]
Niinno jotkut naiset haluavat olla naisia eikä mitään tuulipukuvätyksiä jotka päivät pitkät miettivät että ''olisinpa syntynyt mieheksi''
...Ja suomalaiset on lihavia, harmaita, turpeita lölleröitä, ja kuuluvat maailman rumimpiin... paitsi Ap itse? Joo ois kiva tietää kuinka monta kertaa oon tuon täällä lukenut.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:34"]
[/quote]
Niinno jotkut naiset haluavat olla naisia eikä mitään tuulipukuvätyksiä jotka päivät pitkät miettivät että ''olisinpa syntynyt mieheksi''
[/quote]
Suomessa on tosiaan syytä toivoa syntyneensä mieheksi, kun miehet pistävät naisia turpaan 6-0 aika hvein monessa suhteessa.
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:02"]
[/quote]
Olen, mutta istuin kaukana niistä, enkä saanut tuolta naiselta katseita kun vasta, kun he olivat lähdössä.
[/quote] Alfat eivät tunne myötähäpeää..provoilija. Provoile kunnolla äläkä näin selvästi!!!
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 03:34"]
[/quote]
[/quote]
Nainen on nainen vasta sitten kun naamalla on 500 gramman pakkelikerros, sateenkaaren väriset silmäluomet, hämähäkkiripset ja huulipunaa valuvat huulet? Ja hiukset tahmeat lakasta ja muu vartalo mahdollisimman vahvasta hajuvedestä. Jalassa pitää olla vähintään 19cm korot ja vaatteina vesirajamekko heti, kun menee postilaatikkoa pidemmälle. Painon pitää alkaa numerolla 3 tai 4. Jos nämä kaikki ominaisuudet eivät joka päivä natsaa niin on transmies??
No niin ja mitä halusit tällä aloituksella oikeasti viestittää?
[quote author="Vierailija" time="08.07.2014 klo 16:10"]En ymmärrä miks teette tämmöisiä keskusteluja ja haukutte venäläisiä naisia esim ylimeikatuiks. Luuletteko että venäläiset naiset tekee teistä tämmöisiä? - ei varmasti! Siis näistä teidän puheista kaikuu katkeruus niin paljon läpi.
Jos nainen pitää huolta itsestään niin se on kilo meikkiä ja lakkaa? :D
Sanokaahan muutama esim. Venäläinen julkkis joka on ylimeikattu sateenkaari luomi?
Venäjällä naiset sentään osaa meikata, eikä oo ollu tuksu meininkiä 10 vuoteen. Suomessa taas joka toinen teini on tuksun näköinen.
[/quote]
Jos venäläisistä on kyse niin kauneus on kilo meikkiä ja lakkaa. Ne naamassa mennään ihan peseytymättä kylpyläänkin.
Ja tietenkin tupakan ja viinan hajua kera litran parfyymia.