Kehtaako käyttää mustia peruspuukkareita
muualla kuin mökillä tai kotipihassa? Kirppikseltä löysin lähes käyttämättömät puukengät viidellä eurolla. Monta vuotta sitten omistin samanlaiset, kunnes ne katosivat jonnekin muuton yhteydessä. Ihan pakko ne oli ottaa mukaan, on ne sen verta söpöt
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:41"]
mitä on puukkarit
[/quote]
Puukengät. Varmaankin sellaiset ruotsalaiset eikä hollantilaiset. Puukengät ovat klassikkojalkineet. Ne tulevat pian taas muotiin, odottakaa vain.
Puukkarit on puukengät ja tosiaan useinmiten kait nimenomaan ruotsalaista tekoa . Vaikka nyt esim. nuo, mutta kokonaan mustat.
http://adelroth.shop.textalk.se/produkter/traskor/traskor-med-berlock-svarta.html
Kehtaat! Ovat todella kivat nyt ja aina. Saat varmasti jopa myönteistä huomiota, ja joku lähestyy varovasti: "mistä oot ostanu?".
Minulla tulee mustista puukengistä mieleen ruotsalaiset rekkakuskit. Mutta tämä vain ja ainoastaan ammatinvalinnan takia, aika minoriteetti.
Käytä pois!
Rekkakuski :)) Minulle puukengät tuo ennemmin mieleen piikatytön maalaistalosta ( en tiedä miksi) tai tuhkimon.
noi joittenkin vaaleitten löysien farkkusortsien kaa jos jalkoja riittää! hyvä tulee:)
Kehtaako käyttää mustia peruspuukkareita
Mina luin tuon monta kertaa pe-ruspuukkarit, ei avautunut. Kiitos selventajille. Omituiseksi on suomen kieli mennyt, ei enaa ymmarra puhetta.
t.ulkosuomalainen
Oikeasti, kaikilla ruotsalaisilla rekkakuskeilla on mustat puukengät ja lisäksi metallinen avainketju farkkuliivissä kiinni. Kun seuraavan kerran ajatte ruotsinlaivan autokannelle, niin katsokaapa.
Mulle tulisi kotona risusta, jos ajaisin autoa puukengät jalassa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:13"]
Rekkakuski :)) Minulle puukengät tuo ennemmin mieleen piikatytön maalaistalosta ( en tiedä miksi) tai tuhkimon.
[/quote]
Tuhko on piika, johtuisiko siitä :)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:41"]
mitä on puukkarit
[/quote]
Puukengät. Varmaankin sellaiset ruotsalaiset eikä hollantilaiset. Puukengät ovat klassikkojalkineet. Ne tulevat pian taas muotiin, odottakaa vain.
Ne ovat jo muotia: googlatkaa esim. Swedish haasteensa
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:18"]
noi joittenkin vaaleitten löysien farkkusortsien kaa jos jalkoja riittää! hyvä tulee:)
[/quote]
Mitä tarkoittaa, "jos jalkoja riittää"?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:13"]
[/quote]
Mökillä saa näyttää piikatytältä :)) minä ainakin näytän.
Hieman vajaalahkeiset housut, hame, mekko, shortsit, kaikki käy
Kehtaa, mutta ovat isot, painavat, kolisevat ja pysyvät huonosti jalassa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 21:26"]
Mulle tulisi kotona risusta, jos ajaisin autoa puukengät jalassa
[/quote]
Uuh..pitäisiköhän hankkia puukengät.....
No, toiset ajattelee, toiset ei. Minua taas puolestani kiinnostaa tietää, mitä muuta ajattelee pukeutumisestani :/
Riippuu paljolti siitä, mitä sulla on päällä noiden puuken lisäksi.