Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Vasemmisto terroristi tuomittiin Saksassa 13 vuoden vankeuteen aseellisista ryöstöistä!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista lapset on se vasemmistolainen "parempi väkivalta", jota Li niin kehuu. Kuula kalloon jokaiselle vasemistoa äänestävälle sanon minä!

Vierailija
2/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassarit kuuluu Hamasille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Punaisen armeijakunnan kohteina olivat usein talouselämän johtajat"

En voi tuomita. 

Vierailija
4/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita tuota tekoa vaikka olen itse enemmän vasemmalle kallellaan. Sen sijaan oikeistolaisilla on jatkuvasti vaikeuksia nähdä mitään ongelmaa oikeistolaisessa riehumisessa ja väkivallassa.

Vierailija
5/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi tuomita. 

Tein susta nettivihjeen poliisille, niin seurailevat vähän sun toimintaa ihan yleisen turvallisuuden nimissä. 

Vierailija
6/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä yllättää että tuossakin tapauksessa takana oli venäjä?

RAF-järjestöllä oli lämpimät suhteet niin Itä-Saksaan kuin Neuvostoliittoon.

KGB rahoitti ja aseisti näitä.

Vierailija
7/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä minulla ei ole mitään vaikeuksia tuomita tuota tekoa vaikka olen itse enemmän vasemmalle kallellaan. Sen sijaan oikeistolaisilla on jatkuvasti vaikeuksia nähdä mitään ongelmaa oikeistolaisessa riehumisessa ja väkivallassa.

Olet sairas ihminen. Suomessa oikeus laitos on täysin puolueellinen ja valta mediat estävät sitä tuomitsemasta ketään tovereita mutta kun kyse on jostain isän maallisesta (vrt. esim. Halla-aho, Räsänen, Tynkkynen, Turtiainen, Hirvisaari, Hakkarainen) niin valta mediat sallivat heti tuomion kovempana kuin laki kirja sallii! 

Vierailija
8/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet sairas ihminen. Suomessa oikeus laitos on täysin puolueellinen ja valta mediat estävät sitä tuomitsemasta ketään tovereita mutta kun kyse on jostain isän maallisesta (vrt. esim. Halla-aho, Räsänen, Tynkkynen, Turtiainen, Hirvisaari, Hakkarainen) niin valta mediat sallivat heti tuomion kovempana kuin laki kirja sallii! "

Vahvistit juuri hienosti pointtini. Oikealla alkaa aina heti kamala selittäminen ja sen kertominen miten kaikki ovat heitä vastaan.

Minä taas kykenen aivan ilman selityksiä tuomitsemaan rikokset ja terrorismin niin oikealla kuin vasemmalla ilman mitään ongelmia.

Vierailija
9/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 murhaa. Melkoista.

Vierailija
10/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olet sairas ihminen. Suomessa oikeus laitos on täysin puolueellinen ja valta mediat estävät sitä tuomitsemasta ketään tovereita mutta kun kyse on jostain isän maallisesta (vrt. esim. Halla-aho, Räsänen, Tynkkynen, Turtiainen, Hirvisaari, Hakkarainen) niin valta mediat sallivat heti tuomion kovempana kuin laki kirja sallii! "

Vahvistit juuri hienosti pointtini. Oikealla alkaa aina heti kamala selittäminen ja sen kertominen miten kaikki ovat heitä vastaan.

Minä taas kykenen aivan ilman selityksiä tuomitsemaan rikokset ja terrorismin niin oikealla kuin vasemmalla ilman mitään ongelmia.

Oo hiljaa! Pistää vihaksi tuollainen typeryys. Ilmi annoin sun viestit. 

Vierailija
11/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että persut on menneet taas kohusta kohuun kun persujen epätoivo kasvaa 😂😂😂 

Vierailija
12/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole punikkivassari hiljaa ja syö paskaa.

Vierailija
13/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi vasureilla oli valtava selittely päällä, kun Tampereella pari sinimustaa (konservatiivinen vasemmisto) veti jotain liberaalia vasuriakkaa pataan. Kyseessä oli vasureiden jäsentenvälinen.

Vierailija
14/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin jos koskaan on oikeistolaiset murhanneet yli kolmeakymmentä ihmistä. Ehkä jossain Etelä-Amerikan banaanivaltiossa.

Vierailija
15/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskahan nykyiset vasemmistoterroristit vangitaan..

Vierailija
16/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi tuomita. 

Tein susta nettivihjeen poliisille, niin seurailevat vähän sun toimintaa ihan yleisen turvallisuuden nimissä. 

Nämä on niitä vihervasemmistolaisia Luigi-faneja, jotka ampuvat vakuutusmiehiä pistoolilla selkään.

Vierailija
17/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutrollit tunnistaa aina yhdyssanoista. Siis niiden väärin kirjoittamisesta. Hyvä esimerkki siitä, mitä Einareita ne on.

Vierailija
18/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialistisen ideologian päämäärä on epädemokraattinen diktatuurinen yksipuoluejärjestelmä jossa ei ole toisinajattelijoita eikä oppositiota.

Sosialistinen yhteiskunta perustuu totalitarismiin jossa puolue käyttää kaikkein ylintä valtaa eikä vallan kolmijakoa tai oikeusvaltioperiaatetta ole.

Sosialismi perustuu yksilönvapauden riistoon ja yksilön alistamiseen puolueen mielivallalle. Sosialismissa kansalaiset pakotetaan palvelemaan puolueen eliittiä.

Sosialismin vuoksi miljoonia ihmisiä on vangittu, kidutettu ja tapettu. Sosialismi on Pahan ideologia. Sosialismi johtaa vain tyranniaan ja dystopiaan.

Vierailija
19/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igor se vaan jatkaa spämmäystään

Vierailija
20/28 |
27.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ole punikkivassari hiljaa ja syö paskaa."

No tuossahan se teidän mielipiteidenne ja argumenttienne taso tulikin pähkinänkuoressa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi