Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutä mieltä mekosta? Mitä alle?

Vierailija
06.07.2014 |

Jorain tarttis löytää ns alaosaksi. On hieman liian tunikamainen.

Ihan arkikäytössä on tuo mekko/tunika.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä?

Vierailija
2/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olematon mekko on nudistille sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:27"]Niin mikä?

[/quote]

Sorry. Linkki http://ecx.images-amazon.com/images/I/31T9G%2BUUdcL._SL246_SX190_CR0,0,190,246_.jpg

Toivottavasti toimii.

Vierailija
4/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en tykkää. Paitulimainen.

Vierailija
5/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laiitaisi mitään. Talvella/syksyllä paksut sukkikset, mutta nyt kesällä ei mitään.

Vierailija
6/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi ainakaan kuvan naiselle yhtään.. Mutta en tosin tiedä millainen vartalotyyppi sinulla on. Jonkun vyön laittaisin korostamaan vyötäröä ettei ihan säkiltä näytä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]

Sorry, en tykkää. Paitulimainen.

[/quote]

Sorry, ei se varmaan sulle tulekaan?

 

Ohis

Vierailija
8/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, pillu paljaana menet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]

Sorry, en tykkää. Paitulimainen.

[/quote]

Sorry, ei se varmaan sulle tulekaan?

 

Ohis

[/quote]

Ap kysyi "mitä mieltä mekosta?". Mä vastasin. Jos vastaus ekaan kysymykseen on, ettei tykkää, lienee aika turhaa alkaa pohtia alaosakysymystä.

Vierailija
10/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon on ok mekko, jos sulla on hyvät jalat. Joko ohuet sukkikset umpikärkisillä korkokengillä, tai sitten paljaat sääret. Talvella paksut sukkikset ja esim neulebolero tms, riippuen mistä tykkäät. Aika lyhyt mekko on kuitenkin aikuiselle naiselle, harvalla jalat ovat sen näköiset, että tuollaista voi käyttää, ei minulla ainakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]

 

Sorry, en tykkää. Paitulimainen.

 

[/quote]

 

Sorry, ei se varmaan sulle tulekaan?

 

 

 

Ohis

[/quote]

 

Ap kysyi "mitä mieltä mekosta?". Mä vastasin. Jos vastaus ekaan kysymykseen on, ettei tykkää, lienee aika turhaa alkaa pohtia alaosakysymystä.

[/quote]

Joo sorry, missasin kysymyksen ja huomasin sen, kun olin lähettänyt.

Vierailija
12/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä menee arkikäytössä ihan tuollaisenaan. Ei kannata laittaa mitään alle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä korulla saa rikottua paitulimaisuuden. Jos se sellaiselta tuntuu, mun mielestä ihan kiva mekko.

Vierailija
14/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi oo mekko. Se on ylipitkä t-paita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin korkeintaan yöpaitana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi