Mutä mieltä mekosta? Mitä alle?
Jorain tarttis löytää ns alaosaksi. On hieman liian tunikamainen.
Ihan arkikäytössä on tuo mekko/tunika.
Kommentit (15)
Olematon mekko on nudistille sopiva.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:27"]Niin mikä?
[/quote]
Sorry. Linkki http://ecx.images-amazon.com/images/I/31T9G%2BUUdcL._SL246_SX190_CR0,0,190,246_.jpg
Toivottavasti toimii.
En laiitaisi mitään. Talvella/syksyllä paksut sukkikset, mutta nyt kesällä ei mitään.
Ei sovi ainakaan kuvan naiselle yhtään.. Mutta en tosin tiedä millainen vartalotyyppi sinulla on. Jonkun vyön laittaisin korostamaan vyötäröä ettei ihan säkiltä näytä
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]
Sorry, en tykkää. Paitulimainen.
[/quote]
Sorry, ei se varmaan sulle tulekaan?
Ohis
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]
Sorry, en tykkää. Paitulimainen.
[/quote]
Sorry, ei se varmaan sulle tulekaan?
Ohis
[/quote]
Ap kysyi "mitä mieltä mekosta?". Mä vastasin. Jos vastaus ekaan kysymykseen on, ettei tykkää, lienee aika turhaa alkaa pohtia alaosakysymystä.
Tuon on ok mekko, jos sulla on hyvät jalat. Joko ohuet sukkikset umpikärkisillä korkokengillä, tai sitten paljaat sääret. Talvella paksut sukkikset ja esim neulebolero tms, riippuen mistä tykkäät. Aika lyhyt mekko on kuitenkin aikuiselle naiselle, harvalla jalat ovat sen näköiset, että tuollaista voi käyttää, ei minulla ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 22:30"]
Sorry, en tykkää. Paitulimainen.
[/quote]
Sorry, ei se varmaan sulle tulekaan?
Ohis
[/quote]
Ap kysyi "mitä mieltä mekosta?". Mä vastasin. Jos vastaus ekaan kysymykseen on, ettei tykkää, lienee aika turhaa alkaa pohtia alaosakysymystä.
[/quote]
Joo sorry, missasin kysymyksen ja huomasin sen, kun olin lähettänyt.
Kesällä menee arkikäytössä ihan tuollaisenaan. Ei kannata laittaa mitään alle.
Pitkällä korulla saa rikottua paitulimaisuuden. Jos se sellaiselta tuntuu, mun mielestä ihan kiva mekko.
Eihän toi oo mekko. Se on ylipitkä t-paita.
Käyttäisin korkeintaan yöpaitana.
Niin mikä?